Vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevä Chempolis-Sipilä iteroi sukulaisistaan ja klaanilaisistaan miljonäärejä:
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201702072200066382_pi.shtml
Samalla kun seisauttelee köyhien ja duunareiden veriä lestakepulimaisilla agendoillaan...
Koplausiteroinnin A ja O
4
62
Vastaukset
- Persalka
Mikä helvata tekee ihmisestä sellaisen, että pitää kahmia rahaa miljoonittain - enemmän kuin koskaan itse tai lähipiiri tarvitsee?????AHNEUS!
Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen, kertoo Raamattu. On meillä uskova!- KoplaustaVatuaMatuaPedoa
Mielenkiintoista nähdä koska miljonäärilesta ymmärtää itse sen...
Tietysti, jos tykkää verienseisautteluhetkistä eikä panosta ikuisuuteen niin silloinhan voi vaikkapa välillä tanssia ja katsoa jopa televisiota......
http://static.mvlehti.net/uploads/2017/01/Sipila-muutama-lapsi-paivan-kuva.jpg
- Lumenpukkaaja
Sipilä suitsi sananvapautta ja nyt me saamme taas kiittää Pipiukkoa siitä, että Susanne Päivärinta, Ylen paras toimittaja, sai tarpeekseen. Millähän konstilla Pipilä sai Jääskeläisen niin tiukasti peukalonsa alle, että toimittajat eivät halua moisen sensuurin
ja painostuksen alla työskennellä????
Jos Sipilä ei osaa olla virassaan, erotkoon. Tuollehan jo nauretaan muissa maissa ja halveksitaan suomalaisia, että me annamme sairaan diktaattorn jatkaa virassaan.Se on keskustalaisten synnyinvika . Jorma Ollilakin johti kuulemma NOKIAA diktaattorin ottein . Alempiarvoiset henkilöt joutuivat seisomaan rivissä ,liikkumatta ,aivan kuin Armeijassa ,kun Ollila haukkui alamaiset . Täysin Työpaikkaterrorismiä ! Sama SIPILÄLLÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463