Onko Jämijärvellä siistejä perheelle soveltuvia vuokra-asuntoja? Kerrostalo ei ole vaihtoehto. Tarvis olla ainakin kolme huonetta....
Vuokra-asunnot perheelle
13
2432
Vastaukset
- Tervetul
Kysyppä kunnantoimistolta Annelta ;)
- Anonyymi
Eipä kunta vuokraa taloja nyt kenellekään käsky tullut kuulemma työntekijöille kunnan johtajalta
- Anonyymi
Jaa miksei?
- Anonyymi
Suorathousut vaan jalkaan niin kyllä kämppä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorathousut vaan jalkaan niin kyllä kämppä löytyy
Pistäkää nyt nämä tärkkihousut läheen sieltä . Pakettiautoon ja mahdollismman pitkälle. Ette voi olla noin paskahousuja. Nämä muutamat savunahat pilaavat kaikkien maineen..huom pelkäävät isoja porukoita
- Anonyymi
tehdään ,romanien kylä eli kaiki sinne,sossu avittaa,,,,,,
- Anonyymi
lähtöö,kaurat siilosta
- Anonyymi
Jämppäläiset on vähä ujoja,Karvias,kyllä lähti.
- Anonyymi
Elokuuhun saakka pärjää telttamajoituksessa ihan hyvin.
- Anonyymi
Sit kun ei löydy kunnollista niin ostetaan homeinen talo ja muutetaan sinne vauvan kans.
- Anonyymi
Näinkö sä oot tehny vai???
- Anonyymi
En. Mun sukulainen.
- Anonyymi
Miksi edes muuttaa jämijärvelle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956