Miksi äidin miesystävät aina löivät minua?
Voinko vedota siihen oikeudessa?
Miksi minua aina
8
234
Vastaukset 8
- Lippavinossa
Löivät, jotta opisit käyttäytymään asemaasi sopivalla tavalla. Nöyryyttä perk€l€, sitä koittivat opettaa.
Linnassa opetus jatkuu. - Hyisaatana
Täällähän kirjoittelee ilmiselvä pedofiili ja lasten hakkaaja jolla lapsiinkohdistuvia välivalta, alistus ym sm fantasioita. Laitokseen tuo
- Lähimmäisenrakkaus
Vielä yli viisikymppisenä olet katkera lapsuuden kaltoin kohtelulle ja olet katkera perheen ja työuran tehneelle. Tuntuuko että olet elänyt turhan elämän, ilman mitään saavutusta elämässä?
Ehkä vielä löydät elämälle tarkoituksen, muista veli veljen rinnalla.
- RaakaLuonto
Koska et ollut heidän biologinen lapsensa. Sellaista se vaan on.
- Kalteritangosoi
Kuka voisi olla julma omille biologisille lapsilleen, kuka tekisi heille jotain sopimatonta.
Vain sairas psykopaatti tekee sellaista.
- MutkuMäOlin
alle kouluikänen sillo! Ja niitä äijii vaan tuli ja tuli mun selkään!
Miten mä oisin voinu mihkää ilmottaa ku mut oli sidottu pinnasänkyyn kii?!
Miettikää ny hei vähän mitä neuvotte. Ainoo hyvä puli oli siin et opin antaa
tosi hyvii suikkareita sedille ja nieleen aina lastin. Uskon et se jeesaa linnassa. - HakkaminenkiOlis
menny mut sen mun pyllyyn paneminen otti välillä pannuun.
Siinä se mun mielenterveys sitte meni. Ei ollu mun syytä.
Opiskelemaan enkä töihin en oo ikänä pystyny. Enkä pysty.- OisinMenny
ihan laillisiin töihin jos oisin pytyny. Mut ku ei pysty.
Siks mä perustin tän verkojulaksumn. Siel mä avudun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398