Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

1,6 s cross 4x4 onko ongelmia?

suzukisx4auto

Tuommoisen vapaasti hengittävän yli 100tk ajetun ajattelin ostaa. Onko nuo miten kestäneet? ei ole paljoan ajoa vuodessa 12-15tkm on ollut mutta neliveto ja maanvara lisäys tulee ajankohtaiseksi . Eniten käyttöä kuitenkin maanvaralle joten se on tärkeämpi. Heikko vääntöiseksi näkyy tuota 1,6 moitittavan mutta luulen että sen kanssa kyllä pärjää . Ainoa mikä on tärkeä on että toimii aina.

3

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzukisti_

      Suzukit toimii ja ovat luotettavia. Osta pois. Miten tuo maan varaaminen liittyy auton ostoon? Vai oletko hankkimassa jotain maa plänttiä tai tonttia auton säilytys paikaksi? Noita maa asioita kannattaa kysyä omasta kunnasta ja maanmittaulaitokselta.
      Eipä taida yli 100 tonnia ajettuja s crosseja olla myynnissä, sen verran harvinaisesta autosta kyse, joten kestosta ei liene tietoa. SX nelosia sitten löytyy ja niihin saat hankittua helposti korotusjousiakin, jos haluat korottaa autoa ja muutakin off road tilpehööriä löytyy netistä pilvin pimein. SX nelosessa on vielä kunnollinen hydraulinen ohjaustehostus, niin on hiukka mukavampi ajaa, kuin s cross.

    • Osta multa SX-4 crossover, ajettu nyt 75.000 km, mallia 2010.
      Valmiina sisätilanlämmitin keskikonsoliin kiinnitettynä ja kahdet renkaat aluvanteilla.
      Ja huoltokirja löytyy.
      Auto on Porvoossa.
      Jään kohta osa-aikaeläkkeelle, asun yksin ja mulle riittäisi pienempi auto, kuten Suzuki swift 4x4.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe