Heihei! Onko kukaan tietoinen kuka omistaa Säkylässä sijaitsevan vaskirannan? 2000 luvun alussa lomakylä oli käytössä Outokummun työntekijöille.. Onko tietoa onko alueelta mahdollista vuokrata mökkiä? Kova kaipuu olisi kyseiseen paikkaan
Säkylästä kysymys
7
1288
Vastaukset
- eueuu
Miksi kysyt säkylän. asioista Eura palstalla?
- liikenneympyrän_fani
Pakko kai se on kysyä kun Säkylän tuppukylälle ei ole omaa palstaa. Mutta liikenneympyrä on, se on Säkylän suurin nähtävyys.
- sante65
niin ja Hese on ja kohta Lidl mitä ei eurassa tule olemaan.
- euranpyhäjärvi
ei enneku suurEura muodostuu tästä ongelmaisesta säkylän pitäjästä.
- minävain4
Niin, ja itse en ole nähnyt väitteitä Säkylään tulevasta Lidlistä kuin vain Suomi24-palstalla. Tiedä sitten, mistä tällainen "varma" tieto on saatu. On jopa väitetty, että jo vuoden 2017 se tulisi. Sinänsä kiire on Lidlillä tuoda tieto varmaan julkisuuteen. Tai sitten olen elänyt niin sanotusti pullossa, jonka korkkia ei ole onnistuttu kunnolla avaamaan...
- sskylä
Kyllä siinä niin kävi, voit lakata unelmoimasta että euraan tulisi. taas jäitte kakkoseksi ja kakkosesta euralaiset on.
- Joskuskäynytpaikalla
Boliden konserni omistaa nykyään vaskirannan. Osti aikoinaan Outokummun tuotantolaitokset ja samalla Vaskiranta siirtyi Bolidenin omistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222