Eläinseksiä vaimon kanssa

vaimo_on_sika_emakko

Tuossa toisessa ketjussa ylistettiin seksiä lehmän kanssa.

Minua ei niinkään kiehdo lehmä, vaan kunnon sikaemakko.

Me ollaan vaimon kanssa ratkaistu tämä niin, että vaimo röhkii kuin sika minun panemisen tahtiin. Ja sitten kun vaimo saa, niin röhkiminen vaihtuu kiljuntaan. Jos joku on joskus kuullut sian kiljumista, niin tietää mitä tarkoittaa. Minä tätä alunperin ehdotin, mutta nyt vaimo on enemmän tästä innostunut. "Tulee niin tyttömäinen olo kun kunnolla röhkii", sanoi kerran, en oikein tiedä mitä sillä tarkoitti.

Oikein kun haluan nauttia, niin laitan vaimolle sellaisen sian tötterökärsän nenän päälle, tein sellaisen itse. Siitä vaan lähtee minulta mälli niin nopeasti kun katselen sitä ja kuuntelen röhkimistä.

29

12029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuffhhhh

      Työnnä torakka ämmäs perseeseen ja löylykauha omaas vitun homo runkkari

      • aaasz

        Ymmärrän kyllä että teillä käy kateeksi. Sorry pojat, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        aaasz kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä että teillä käy kateeksi. Sorry pojat, ei voi mitään.

        Sairasta sekaantua eläimiin delaa idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta sekaantua eläimiin delaa idiootti

        Eläimiin, jos oikeasti ihmiseen ja on vain fantasialeikkiä, eikä oikeasti varmaan mihinkään eläimeen voisi kuvitellakaan.


    • TurhautunutÄäliöön

      Löylykauha mutantti emakko on silloin sopiva panokohde sinulle

      • bruuuhaaahaaa

        Täällä ihmisten ilmoilla ei törmää mihinkään löylykauhamutanttiemakoihin, kuten siellä teilläpäin junttilassa. Joten työnnä löylykauha mutanttiperseesees homo runkkari


      • Anonyymi
        bruuuhaaahaaa kirjoitti:

        Täällä ihmisten ilmoilla ei törmää mihinkään löylykauhamutanttiemakoihin, kuten siellä teilläpäin junttilassa. Joten työnnä löylykauha mutanttiperseesees homo runkkari

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo

        No eihän sulta voi muuta odottaakaan.Sielläkö taas kaks paskaa erkani toisistaan.


    • Kiva juttu.

    • vaimo_on_röhkivä_emakko

      Alla kuva (linkki) vaimosta valmiina röhkimään, nenällä minun tekemä possunkärsä. Jos olette oikeasti sitä mieltä, että teille ei tämä emakko kelpaisi, niin omapa on häpeänne.

      Laitan tähän viestiin lisäksi höpö-latinaa, niin suomi24:n automaattisensuroija ei nappaa tätä viestiä pois.

      Tässä siis vaimo ennen aktia. On ihan innoissan, kun tietää taas pääsevänsä röh-röh-leikkiin (vähän tyhmähän se on, myönnetään, mutta niin v-n pantava!)
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/38/b8/b1/38b8b1f10977b31034a8e5de6110d21c.jpg

      Praesent sodales neque a metus rhoncus, ac fringilla orci malesuada. Praesent eros metus, lacinia vitae urna sed, tincidunt laoreet libero. Morbi massa lacus, auctor a scelerisque eget, suscipit quis eros. In hac habitasse platea dictumst.

      Praesent tristique ac sapien eu consequat. Donec quis massa a elit tincidunt consequat. Nulla vulputate ligula non lobortis ullamcorper. Aliquam gravida lorem eu ipsum egestas iaculis. Mauris varius mauris vitae odio feugiat, ac aliquam ipsum egestas. Proin sed risus placerat massa lacinia lacinia ut nec eros. Integer sem eros, pulvinar eu purus ultrices, ultricies pulvinar mauris. Donec et aliquam dolor. Integer sed dolor non neque dapibus ultricies. Praesent ante diam, convallis non laoreet sed, rutrum nec eros. Quisque ultricies non erat eget tempus. Duis enim augue, venenatis et risus et, accumsan lobortis metus. Vestibulum vitae viverra ante, vel finibus leo. Nulla sollicitudin venenatis diam, non aliquet metus sagittis ac. Praesent et nisi sollicitudin, imperdiet dolor non, mattis enim.

      • Anonyymi

        Minulle kyllä kelpais!!!


    • Ravintolaillan jälkeen heräsin naisen vierestä sen korinaan. Se kuorsasi tosi oudosti. Siinä se makasi selällään ihan alasti. Mun siemenet sisällä. Sen jalat oli levällään. Iso musta koira seisoi sen jalkojen välissä. Nuoli kaikessa rauhassa mun siemeniä sen pillusta.

    • Mä olen kyllä nainen myös leikeissä.
      Mies koiransa kanssa sitten kahdestaan nartun kimpussa

      • Anonyymi

        Hirtä ittes vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirtä ittes vajakki

        No teeppä se kun mieles tekee.


      • Anonyymi

        Se mitä täällä Godivan tekemisistä lueskellut olen niin onhan hän vaan tosiaankin oikein kunnon narttu ja hyvä niin ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuollaset ukot kuohittava kuula kalloon ja penkalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaset ukot kuohittava kuula kalloon ja penkalle

        Just se sä olisit eka penkalle vietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just se sä olisit eka penkalle vietävä.

        Tuskin sentään niin kirjoittaisi, jos itse olisi samanlainen.


    • Anonyymi

      Vaikka ajattelenkin kuinka pervoa ja nöyryyttävää naisena olisi olla miehen otettavana tuollaisena röhkivänä ja vinkuvana sikana, siltikin tuossa on jotain niin äärimmäisen kiihottavaa!
      Rohkea nainen niin että kateeksi käy!!
      N.44

      • Anonyymi

        Emakon nussijoita koko sakki!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emakon nussijoita koko sakki!!

        Lehmäkö sitten pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehmäkö sitten pitäisi olla?

        Tai cowboy, joka ratsunsa tammansa kanssa iltaisin puuhastelisi preerialla ennen nukkumaanmenoa.


    • Anonyymi

      Olen kyllästynyt röhkimään!

      Eroan ja etsin uuden miehen!

      Hyvästi senkin sikafiili!

    • Anonyymi

      Naisystävän kanssa hevoset on fantasioissamme mukana.
      Joskus katsotaan videolta hevosten parittelua ja sitten naimmekin kunnolla.

      • Anonyymi

        Senkin sika, looraan vaan siemen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin sika, looraan vaan siemen!

        Niinkö meinaat heti aamusta siallesi tehdä.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe