Hei
Löytäisinkö täältä sinut joka haluat auttaa ja sijoittaa rahasi avuksemme?
Olen 33 vuotias 3 lapsen äiti joka tarvitsisi kipeästi apua lainojen yhdistelyssä.
Työttömänä kotiäitinä mutta luottotiedot ovat kunnossa.
Rehellinen ja koko elämäni töitä tehnyt ennen lapsia.
T. Ahdingossa joka ilta rukoileva
Vertaislaina sijoitus
5
319
Vastaukset
- sdasdopc
Minkälaista summaa olet ajatellut? Entä korko? Paljonko pystyisit lyhentelemään realistisesti kuukausittain? Mitä tarjoat vakuudeksi?
- Mijoi
Täällä olisi hieman suuremman vertaislainan tarve. Summa on niin suuri että eihän sitä mistään saa, mutta heitän tämän lähinnä vitsinä. Laina 70000 e, kuukausilyhennys 500 e, lisäksi 150 e korkoa joka kuukausi. Oikeus lyhentää myös suurempia eriä maksuvaran salliessa, kirjallinen maksusopimus, vakuutena puolikas asunto. Vakinainen työ ja satunnaisia lisätuloja.
- LupausEL
Kokonaisuudessa lainatarve olisi 20 000. Korkoa tottakai olen valmis maksamaan. Lyhentämään pystyisin 300-400e sekä mahdollisuuksien mukaan työelämään kiinni kun pääsen niin enemmän. Vakuutena minulla ei ole muuta kuin lomaosake josta on velkaa minkä yhdistäisin tähän uuteen velkaani joka sen jälkeen vapautuisi.
T. Ahdingossa joka ilta rukoileva- jokinratkaisu
Lomaosake on enemmin rasite kuin pantti. Sellaisesta ei edes kuolemalla pääse eroon. Yritä nyt ensi sijassa myydä sitä jollekin, jos on onnea saisit maksettua sillä jonkun velan Ota yhteyttä velkaneuvojaan, jos sinulla on luottotiedot ja pystyt maksamaan useampi satanen /kk pitäisi kyllä löytyä jokin ratkaisu
- herray.x
Prostituutio on suomessa laillista ja siinä voi päivässä tienata puhtaana käteen 1000e. vuodessa 360 000. myös nettiseksillä tienaa turvallisesti ja mukavasti livekameran välityksellä..Itse maksan netissä naisille 30-50e/30-45min. tai tietty voit jatkaa rukoilemistas mutta jumala on tunnetusti pihi!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713