Kyvykkäimillä on vara valita, kuin katsoisi itseä

Kovanimi.tilalle

Kansanedustaja Paula Lehtomäen (kesk) ura eduskunnassa kesti tällä erää viikon.
Eduskunta on myöntänyt eron kansanedustaja Paula Lehtomäelle (kesk).
Eduskunta hyväksyi Lehtomäen eropyynnön yksimielisesti.

Lehtomäki jäi eduskuntavaaleissa 2015 Helsingin vaalipiirissä keskustan varakansanedustajaksi. Kun keskustan Helsingin kansanedustaja Olli Rehn nimitettiin Suomen Pankin johtajaksi tämän kuun alusta, Lehtomäki nousi kansanedustajaksi.

Lehtomäen tilalle eduskuntaan nousee varavarakansanedustaja Pekka Puska (kesk).

Lehtomäki oli kansanedustajana 1999-2015, ja ministerinä hallituksissa 2003-2011.

Eduskunnasta putoamisensa jälkeen Lehtomäki nimitettiin kesällä 2015 pääministeri Juha Sipilän valtiosihteeriksi. Pääministerin johtamassa valtioneuvoston kansliassa ei ole kansliapäällikköä, vaan tehtävää hoitaa aina kunkin pääministerin itse nimeämä valtiosihteeri.

22

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitälisää

      Onhan se pääministerin valtiosihteerin tehtävä kymmenen kertaa mielekkäämpi kuin rivikansanedustajana päivystäminen. Ratkaisu on täysin ymmärretävä.

      • isopersekepu

        niin ja tekotukka jorma pääsee dildon virkaa hoitaan kuhan muistaa minikin-nahan naulakkoon laittaa


      • Ollenet.poikamies
        isopersekepu kirjoitti:

        niin ja tekotukka jorma pääsee dildon virkaa hoitaan kuhan muistaa minikin-nahan naulakkoon laittaa

        Eihän tuo sen isompi kuin muillakaan rouvilla.
        Leveämpi omavaimo on.


      • MaanTapa

        Ratkaisu on täysin ymmärrettävä... kun valtiosihteerin palkka kansanedustajan palkkaan nähden on kaksinkertainen.

        Kyllä se oli raha mikä vaikutti päätöksen tekoon että palaako kansanedustajaksi vai jatkaako sulle mulle-työtä.

        Lehtomäki saa myöskin toisesta Sipilän järjestämästä Solidium -sulle mulle-työstä hyvän liksan. Siinä ei tarvitse tehdä muuta kuin istua hallituksen kokouksissa, ja sulle mulle-tonnit juoksee tilille.


      • jätekaivo
        MaanTapa kirjoitti:

        Ratkaisu on täysin ymmärrettävä... kun valtiosihteerin palkka kansanedustajan palkkaan nähden on kaksinkertainen.

        Kyllä se oli raha mikä vaikutti päätöksen tekoon että palaako kansanedustajaksi vai jatkaako sulle mulle-työtä.

        Lehtomäki saa myöskin toisesta Sipilän järjestämästä Solidium -sulle mulle-työstä hyvän liksan. Siinä ei tarvitse tehdä muuta kuin istua hallituksen kokouksissa, ja sulle mulle-tonnit juoksee tilille.

        valtio maksaa Paulan perheen Talvivaarasekoilut !


    • Ajatelkaa mitkä todelliset ansiot LEHTOMÄELLÄ on tätä yhteiskuntaa ajatellen . Hän ei ole tuottanut mitään muuta ,kuin valtavat TAPPIOT(talvivaara) ,ja äärettömän ristiriidan ,ja kansalaisten nöyryyttämisen (paskalaki).Tässä tämän rouvan ANSIOT . Yksityisestä firmasta olisi saanut ikuisen PORTTIKIELLON . KEPUPOLITIIKASSA taasen nostetaan pyhimykseksi. ARJA ALHO menetti kasvonsa aikanaan Sundgvist verohelpotus jupakassa ,menetti uskottavuutensa ja hävisi maisemista ! KEPU taasen palkitsee ja kiittää epäonnistujia ,vaikka olisi rökäletappion syyllinen !

      • S24uomlaineN

        Arja Alho menetti kasvonsa, vaikka todellinen syypää oli Paavo Lipponen. SDP toimii kuten Neuvostoliitto johtajat rellestävät ja alaisista tehdään syntipukkeja. Nyt se on samalla linjalla vrt. Lindtmanin jakamat puhekiellot ja Kiurun kääpiönheitto.

        Paskalaki muuten on Lipposen hallituksen tuotosta. Keskustan ollessa hallituksessa asetusta on lievennetty. Edellinen hallitus itki, mutta ei saanut mitään aikaan.


      • aattelia
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Arja Alho menetti kasvonsa, vaikka todellinen syypää oli Paavo Lipponen. SDP toimii kuten Neuvostoliitto johtajat rellestävät ja alaisista tehdään syntipukkeja. Nyt se on samalla linjalla vrt. Lindtmanin jakamat puhekiellot ja Kiurun kääpiönheitto.

        Paskalaki muuten on Lipposen hallituksen tuotosta. Keskustan ollessa hallituksessa asetusta on lievennetty. Edellinen hallitus itki, mutta ei saanut mitään aikaan.

        Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!


      • Näet.näkyjä
        aattelia kirjoitti:

        Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!

        Kekkonen ollut haudassa jo vuosikymmeniä.


      • aattelia
        Näet.näkyjä kirjoitti:

        Kekkonen ollut haudassa jo vuosikymmeniä.

        Kyllä,mutta keskustahan nosti eduskuntavaaleissa kuolleen Kekkosen mainoksissa esiin. Vanhasen uusi silmälasi "look" muistuttaa kummasti KEKKOSTA .Ymmärtäisi ajaa tukkansa pois niin kävisi täydestä SEKUNDA KEKKOSESTA !


      • oli.kyllä
        aattelia kirjoitti:

        Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!

        >>>Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ?<<<

        Jos en ihan väärin muista, niin Lehtomäki ei ole enää.


      • iisalmestahaminaan
        aattelia kirjoitti:

        Kyllä,mutta keskustahan nosti eduskuntavaaleissa kuolleen Kekkosen mainoksissa esiin. Vanhasen uusi silmälasi "look" muistuttaa kummasti KEKKOSTA .Ymmärtäisi ajaa tukkansa pois niin kävisi täydestä SEKUNDA KEKKOSESTA !

        Ei nostanut eduskuntavaaleissa, vaan EU-vaaleissa. Kepun teema oli Urhoutta Eurooppaan. Juhani Suomi paheksui edustamansa puolueen (kesk) temppua kaivaa Kekkonen haudasta edustamaan kepun EU-vaalikampanjaa.


      • 6101
        oli.kyllä kirjoitti:

        >>>Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ?<<<

        Jos en ihan väärin muista, niin Lehtomäki ei ole enää.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Kulmuni

        Katri Kulmuni on nykyään seuran PJ.


      • aattelia
        iisalmestahaminaan kirjoitti:

        Ei nostanut eduskuntavaaleissa, vaan EU-vaaleissa. Kepun teema oli Urhoutta Eurooppaan. Juhani Suomi paheksui edustamansa puolueen (kesk) temppua kaivaa Kekkonen haudasta edustamaan kepun EU-vaalikampanjaa.

        Ok ,muistin väärin


      • aattelia
        6101 kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Kulmuni

        Katri Kulmuni on nykyään seuran PJ.

        No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !


      • aattelia
        aattelia kirjoitti:

        No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !

        Siis nimimerkki S24uomlaineN


      • kontrastia
        aattelia kirjoitti:

        No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !

        Mutta ei silti kannata alentua Somessa keputasolle (tasottomuuteen).
        Sitä paremminhan kepulaisten matalaotsaisuuus korostuu kun ei-kepulaiset pysyvät maltillisina ja kepulaiset esiintyvät ihan omana itsenään:)


      • kontrastia kirjoitti:

        Mutta ei silti kannata alentua Somessa keputasolle (tasottomuuteen).
        Sitä paremminhan kepulaisten matalaotsaisuuus korostuu kun ei-kepulaiset pysyvät maltillisina ja kepulaiset esiintyvät ihan omana itsenään:)

        Välillä vaan tulee putsattua vähän"pöytää" . Ei kyllä saisi provosoitua.


    • peräseinä

      Kuhmon ämmää ei enää Talvivaaran jälkeen päästetä edes kepulien saunailtoihin.

      • S24uomlaineN

        Kiuru on Porista.


      • OmituinenOlet
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Kiuru on Porista.

        Luistaako isopyörä?


    • PssiVinossa

      Suomen tyhmä kansa äänestää Lehtomäkeä jatkossakin.
      Toki mielessä on käynyt sekin, että onko Suomen vaalijärjestelmä sittenkään aukoton.
      Kai sitä rahalla saa äänestystuloksenkin muutettua mieleisekseen.
      Muuten on vaikea ymmärtää sitä, miten Lehtomäet, Stubbit, Väyryset, Pekkariset ja monet muut vakikasvot valitaan aina vain uudestaan edustamaan itseään, eikun siis kansaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe