Kansanedustaja Paula Lehtomäen (kesk) ura eduskunnassa kesti tällä erää viikon.
Eduskunta on myöntänyt eron kansanedustaja Paula Lehtomäelle (kesk).
Eduskunta hyväksyi Lehtomäen eropyynnön yksimielisesti.
Lehtomäki jäi eduskuntavaaleissa 2015 Helsingin vaalipiirissä keskustan varakansanedustajaksi. Kun keskustan Helsingin kansanedustaja Olli Rehn nimitettiin Suomen Pankin johtajaksi tämän kuun alusta, Lehtomäki nousi kansanedustajaksi.
Lehtomäen tilalle eduskuntaan nousee varavarakansanedustaja Pekka Puska (kesk).
Lehtomäki oli kansanedustajana 1999-2015, ja ministerinä hallituksissa 2003-2011.
Eduskunnasta putoamisensa jälkeen Lehtomäki nimitettiin kesällä 2015 pääministeri Juha Sipilän valtiosihteeriksi. Pääministerin johtamassa valtioneuvoston kansliassa ei ole kansliapäällikköä, vaan tehtävää hoitaa aina kunkin pääministerin itse nimeämä valtiosihteeri.
Kyvykkäimillä on vara valita, kuin katsoisi itseä
22
213
Vastaukset
- näitälisää
Onhan se pääministerin valtiosihteerin tehtävä kymmenen kertaa mielekkäämpi kuin rivikansanedustajana päivystäminen. Ratkaisu on täysin ymmärretävä.
- isopersekepu
niin ja tekotukka jorma pääsee dildon virkaa hoitaan kuhan muistaa minikin-nahan naulakkoon laittaa
- Ollenet.poikamies
isopersekepu kirjoitti:
niin ja tekotukka jorma pääsee dildon virkaa hoitaan kuhan muistaa minikin-nahan naulakkoon laittaa
Eihän tuo sen isompi kuin muillakaan rouvilla.
Leveämpi omavaimo on. - MaanTapa
Ratkaisu on täysin ymmärrettävä... kun valtiosihteerin palkka kansanedustajan palkkaan nähden on kaksinkertainen.
Kyllä se oli raha mikä vaikutti päätöksen tekoon että palaako kansanedustajaksi vai jatkaako sulle mulle-työtä.
Lehtomäki saa myöskin toisesta Sipilän järjestämästä Solidium -sulle mulle-työstä hyvän liksan. Siinä ei tarvitse tehdä muuta kuin istua hallituksen kokouksissa, ja sulle mulle-tonnit juoksee tilille. - jätekaivo
MaanTapa kirjoitti:
Ratkaisu on täysin ymmärrettävä... kun valtiosihteerin palkka kansanedustajan palkkaan nähden on kaksinkertainen.
Kyllä se oli raha mikä vaikutti päätöksen tekoon että palaako kansanedustajaksi vai jatkaako sulle mulle-työtä.
Lehtomäki saa myöskin toisesta Sipilän järjestämästä Solidium -sulle mulle-työstä hyvän liksan. Siinä ei tarvitse tehdä muuta kuin istua hallituksen kokouksissa, ja sulle mulle-tonnit juoksee tilille.valtio maksaa Paulan perheen Talvivaarasekoilut !
Ajatelkaa mitkä todelliset ansiot LEHTOMÄELLÄ on tätä yhteiskuntaa ajatellen . Hän ei ole tuottanut mitään muuta ,kuin valtavat TAPPIOT(talvivaara) ,ja äärettömän ristiriidan ,ja kansalaisten nöyryyttämisen (paskalaki).Tässä tämän rouvan ANSIOT . Yksityisestä firmasta olisi saanut ikuisen PORTTIKIELLON . KEPUPOLITIIKASSA taasen nostetaan pyhimykseksi. ARJA ALHO menetti kasvonsa aikanaan Sundgvist verohelpotus jupakassa ,menetti uskottavuutensa ja hävisi maisemista ! KEPU taasen palkitsee ja kiittää epäonnistujia ,vaikka olisi rökäletappion syyllinen !
- S24uomlaineN
Arja Alho menetti kasvonsa, vaikka todellinen syypää oli Paavo Lipponen. SDP toimii kuten Neuvostoliitto johtajat rellestävät ja alaisista tehdään syntipukkeja. Nyt se on samalla linjalla vrt. Lindtmanin jakamat puhekiellot ja Kiurun kääpiönheitto.
Paskalaki muuten on Lipposen hallituksen tuotosta. Keskustan ollessa hallituksessa asetusta on lievennetty. Edellinen hallitus itki, mutta ei saanut mitään aikaan. - aattelia
S24uomlaineN kirjoitti:
Arja Alho menetti kasvonsa, vaikka todellinen syypää oli Paavo Lipponen. SDP toimii kuten Neuvostoliitto johtajat rellestävät ja alaisista tehdään syntipukkeja. Nyt se on samalla linjalla vrt. Lindtmanin jakamat puhekiellot ja Kiurun kääpiönheitto.
Paskalaki muuten on Lipposen hallituksen tuotosta. Keskustan ollessa hallituksessa asetusta on lievennetty. Edellinen hallitus itki, mutta ei saanut mitään aikaan.Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!
- Näet.näkyjä
aattelia kirjoitti:
Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!
Kekkonen ollut haudassa jo vuosikymmeniä.
- aattelia
Näet.näkyjä kirjoitti:
Kekkonen ollut haudassa jo vuosikymmeniä.
Kyllä,mutta keskustahan nosti eduskuntavaaleissa kuolleen Kekkosen mainoksissa esiin. Vanhasen uusi silmälasi "look" muistuttaa kummasti KEKKOSTA .Ymmärtäisi ajaa tukkansa pois niin kävisi täydestä SEKUNDA KEKKOSESTA !
- oli.kyllä
aattelia kirjoitti:
Eikö Kekkonen ja Väyrynen ole niitä jotka eniten on rellestänyt Neuvostoliiton kanssa ? Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ? SE ON TODELLINEN "RYSSÄ" PAULA LEHTOMÄKI. Haukut aina toisia RYSSIKSI , mutta omiesi joukossa onkin SUURIN "RYSSÄ" ! ETKÖ HÄPEÄ!
>>>Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ?<<<
Jos en ihan väärin muista, niin Lehtomäki ei ole enää. - iisalmestahaminaan
aattelia kirjoitti:
Kyllä,mutta keskustahan nosti eduskuntavaaleissa kuolleen Kekkosen mainoksissa esiin. Vanhasen uusi silmälasi "look" muistuttaa kummasti KEKKOSTA .Ymmärtäisi ajaa tukkansa pois niin kävisi täydestä SEKUNDA KEKKOSESTA !
Ei nostanut eduskuntavaaleissa, vaan EU-vaaleissa. Kepun teema oli Urhoutta Eurooppaan. Juhani Suomi paheksui edustamansa puolueen (kesk) temppua kaivaa Kekkonen haudasta edustamaan kepun EU-vaalikampanjaa.
- 6101
oli.kyllä kirjoitti:
>>>Tiedätkö kuka on SUOMI -VENÄJÄ seuran PUHEENJOHTAJA ?<<<
Jos en ihan väärin muista, niin Lehtomäki ei ole enää.https://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Kulmuni
Katri Kulmuni on nykyään seuran PJ. - aattelia
iisalmestahaminaan kirjoitti:
Ei nostanut eduskuntavaaleissa, vaan EU-vaaleissa. Kepun teema oli Urhoutta Eurooppaan. Juhani Suomi paheksui edustamansa puolueen (kesk) temppua kaivaa Kekkonen haudasta edustamaan kepun EU-vaalikampanjaa.
Ok ,muistin väärin
- aattelia
6101 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Kulmuni
Katri Kulmuni on nykyään seuran PJ.No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !
- aattelia
aattelia kirjoitti:
No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !
Siis nimimerkki S24uomlaineN
- kontrastia
aattelia kirjoitti:
No jos ei ole LEHTOMÄKI enään, Niin KULMUNIKIN on keskustalainen kansanedustaja ja EI TARTTIS PALJON "RYSSITELLÄ". Tämähän on "RYSSÄKEPUN" mandaatti palli. Se joka toista haukkuu, onkin itse RYSSÄTOVERI !
Mutta ei silti kannata alentua Somessa keputasolle (tasottomuuteen).
Sitä paremminhan kepulaisten matalaotsaisuuus korostuu kun ei-kepulaiset pysyvät maltillisina ja kepulaiset esiintyvät ihan omana itsenään:) kontrastia kirjoitti:
Mutta ei silti kannata alentua Somessa keputasolle (tasottomuuteen).
Sitä paremminhan kepulaisten matalaotsaisuuus korostuu kun ei-kepulaiset pysyvät maltillisina ja kepulaiset esiintyvät ihan omana itsenään:)Välillä vaan tulee putsattua vähän"pöytää" . Ei kyllä saisi provosoitua.
- peräseinä
Kuhmon ämmää ei enää Talvivaaran jälkeen päästetä edes kepulien saunailtoihin.
- S24uomlaineN
Kiuru on Porista.
- OmituinenOlet
S24uomlaineN kirjoitti:
Kiuru on Porista.
Luistaako isopyörä?
- PssiVinossa
Suomen tyhmä kansa äänestää Lehtomäkeä jatkossakin.
Toki mielessä on käynyt sekin, että onko Suomen vaalijärjestelmä sittenkään aukoton.
Kai sitä rahalla saa äänestystuloksenkin muutettua mieleisekseen.
Muuten on vaikea ymmärtää sitä, miten Lehtomäet, Stubbit, Väyryset, Pekkariset ja monet muut vakikasvot valitaan aina vain uudestaan edustamaan itseään, eikun siis kansaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463