Pari viikkoa sitten minulla kipeytyi vas olkapää äkillisesti. Olin tehnyt normaaleja lumihommia eikä minkäänlaisia rasitustuntemuksia. Istuutuessani autonrattiin
rupesi yht äkkiä vas olkapää kipeytymään. Siihen tuli särkyä ja painellessa aristi.
Yöksi otin särkylääkkeitä. Meni viikossa ohi.
Nyt eilen illalla katselin tv:tä ja ja tuolista nousun jälkeen tuli vas lonkkaan kipeytymisen tunne samalla tavalla kuin aikaisemmin olkapäähän. Minkäänlaisia
rasituksen tuntemuksia ei aikaisemmin ollut. Yöllä jouduin särkyyn ottamaan 2
1g särkylääkettä. Ja nyt on lonkka kipeä ja kävely vaivalloista.
Samantyppiset kivun alut eri paikoissa. Liekö kipujen syyt samat? Arvioita/tietoa?
Olen 63 v mies.
Äkilliset kivut olkapäässä ja lonkassa
ropparapistuu
1
83
Vastaukset
- esmerkiksi
Äkkiseltään tulee mieleen äkillinen niveltulehdus. Kannattaa käydä lääkärissä tutkituttaan mikä ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210