Taipumalla Moskovan edessä. Tämän räävittömän konttaamisen laskuja maksamme vieläkin kansakunnan moraalisen selkärangan degeneroitumisena.
Kekki erehtyi
38
289
Vastaukset
- TimoKekki
Minkäpä me sille mahdamme että sinun moraalinen selkärankasi on degeneroitunut.
Suurimmalla osalla näin ei ole.Pahiten rappeutunut oli ja on Maalaisliitto-Keskusta. Mutta heidän itsenäisyyspäivä onkin 19.9.
- TimoKekki
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pahiten rappeutunut oli ja on Maalaisliitto-Keskusta. Mutta heidän itsenäisyyspäivä onkin 19.9.
Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.
Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos. TimoKekki kirjoitti:
Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.
Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos.Etkö osaa keskustella asia-argumentein. Ei yllätä.
- TimoKekki
OikeistoSosDem kirjoitti:
Etkö osaa keskustella asia-argumentein. Ei yllätä.
Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.
Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.
Mikä tuossa ei ole asia-argumentti? TimoKekki kirjoitti:
Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.
Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.
Mikä tuossa ei ole asia-argumentti?Kepulainen Eino Uusitalo ehdotti 19.9. uudeksi itsenäisyyspäiväksi Königstedtissä 1974. Kiistätkö muka tämän?
- TimoKekki
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kepulainen Eino Uusitalo ehdotti 19.9. uudeksi itsenäisyyspäiväksi Königstedtissä 1974. Kiistätkö muka tämän?
Ehdotus ammuttiin alas mm. Kekkosen toimin.
Sinä väitit, että joillakuilla olisi itsenäisyyspäivä 19.9. Siis valehtelit. Sellaista ei ole.
Miksi valehtelet? - eimilläänopilla
TimoKekki kirjoitti:
Ehdotus ammuttiin alas mm. Kekkosen toimin.
Sinä väitit, että joillakuilla olisi itsenäisyyspäivä 19.9. Siis valehtelit. Sellaista ei ole.
Miksi valehtelet?Ei sitä ole kyllä myöskään 5.12.
http://veikkohuuska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/154168-milloin-suomi-oikeastaan-itsenaistyi-mika-on-oikea-itsenaisyyspaiva - TimoKekki
eimilläänopilla kirjoitti:
Ei sitä ole kyllä myöskään 5.12.
http://veikkohuuska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/154168-milloin-suomi-oikeastaan-itsenaistyi-mika-on-oikea-itsenaisyyspaiva5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme. - mitä.vastaan
TimoKekki kirjoitti:
Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.
Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.
Mikä tuossa ei ole asia-argumentti?"Eduskunta oli itsenäistymispäätöksestä yksimielinen, mutta päätöksen toteuttamistavasta äänestettiin."
- eitaidaolla
TimoKekki kirjoitti:
5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme.Kyllä minä olen luullut, että se on 6.12.
Sattuu muuten olemaan sama päivämäärä, jona Englanti julisti Suomelle sodan myöhemmin. - TimoKekki
eitaidaolla kirjoitti:
Kyllä minä olen luullut, että se on 6.12.
Sattuu muuten olemaan sama päivämäärä, jona Englanti julisti Suomelle sodan myöhemmin.Tunnustan näppäilyvirheen. 6.12 on oikea pvm
- olikohan
TimoKekki kirjoitti:
Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.
Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos.Missä se Alkion aloite näkyy?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_itsenäisyysjulistus - toistuvanäppäilyvirhe
TimoKekki kirjoitti:
Tunnustan näppäilyvirheen. 6.12 on oikea pvm
Noo, katsot seuraavalla kerralla tarkemmin kirjoituksiasi, ettei sinun tarvitse tuhlata "palstamillimetrejä" tällaisiin kysymyksiin.
"5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme"
Kolme kertaako teit tuon "näpyvirheen" tähän ketjuun?
:D - TimoKekki
toistuvanäppäilyvirhe kirjoitti:
Noo, katsot seuraavalla kerralla tarkemmin kirjoituksiasi, ettei sinun tarvitse tuhlata "palstamillimetrejä" tällaisiin kysymyksiin.
"5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme"
Kolme kertaako teit tuon "näpyvirheen" tähän ketjuun?
:DKolme kertaa, myönnetään. Kännykän pikkunäytöllä kirjoittaminen on joskus virhealtista
- josetsävaanosaa
TimoKekki kirjoitti:
Kolme kertaa, myönnetään. Kännykän pikkunäytöllä kirjoittaminen on joskus virhealtista
Ei se minulle tuota ongelmia. Erotan hyvin viitosen kuutosesta ja osaa laittaa myös pilkut paikoilleen.
:D
- dddddddddd
Älä ruikuta omaa ongelmaasi tällä saitilla mene lääkäriin.
Kekki alkoi Moskovan mielistelyn toimimalla "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä" tarpeettoman aktiivisesti.
- Historiantuntija
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kekki alkoi Moskovan mielistelyn toimimalla "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä" tarpeettoman aktiivisesti.
Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.
Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.
Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.
Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus. - TimoKekki
Historiantuntija kirjoitti:
Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.
Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.
Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.
Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus.Juuri noin.
OikeistoSosDem ei kykene tarkastelemaan asiaa kuin kotimaisesta näkökulmasta, häneltä puuttuuu tyystin kompetenssi taustoittaa tilanne silloisen maailmanpoliittisen tilanteen mukaiseksi.
Viihdekirjallisuudesta oppinsa ammentavalta ei muuta tietysti voi odottaa. Historiantuntija kirjoitti:
Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.
Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.
Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.
Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus.Joopa joo. Lehtisen ja Rautkallion mukaan Kekki oli päivää ennen "tuomioiden" julistamista yhteydessä maalaisliittolaisiin "oikeuden" jäseniin.
- Historiantuntija
OikeistoSosDem kirjoitti:
Joopa joo. Lehtisen ja Rautkallion mukaan Kekki oli päivää ennen "tuomioiden" julistamista yhteydessä maalaisliittolaisiin "oikeuden" jäseniin.
Oikeuden jäsenille, muillekin kuin maalaisliittolaisille, toimitettiin Britannian suurlähettilään Eero Wuoren sähke, joten kaikkiin oltiin hallituksen toimesta yhteydessä päivää ennen tuomioita.
Kuten todettua, noiden viihdekirjailijoiden ihan kaikkea ei pidä ottaa todesta Historiantuntija kirjoitti:
Oikeuden jäsenille, muillekin kuin maalaisliittolaisille, toimitettiin Britannian suurlähettilään Eero Wuoren sähke, joten kaikkiin oltiin hallituksen toimesta yhteydessä päivää ennen tuomioita.
Kuten todettua, noiden viihdekirjailijoiden ihan kaikkea ei pidä ottaa todestaKekkonen nimenomaan painosti "tuomioiden" julistamiseen. Samalla sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli Kekkoselle oiva väline "uran" edistämiseen.
- Historiantuntija
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kekkonen nimenomaan painosti "tuomioiden" julistamiseen. Samalla sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli Kekkoselle oiva väline "uran" edistämiseen.
Kekkonen ei painostanut, Paasikivi oli se joka painosti ja Paasikiveä taas painosti Valvontakomissio.
Pitää erottaa veistin viejä viestin lähettäjästä. Tässä mm. Lehtisen heikkous.
Kuten todettua, Paasikivi hoiti oikeudenkäynnin todella taitavasti ja piti ulkopuoliset oikeudenjakajat poissa Suomesta. Kaikissa muissa Saksan rinnalla sotineissa maissa oikeutta jakamaan asetettiin liittoutuneiden nimeämät ulkomaalaiset tuomarit. Kekkonen oli Paasikiven ministeri joka toteutti sitä mitä hallituksessa päätettiin.
- en.ole.robotti
Maalaisliitto-Keskusta ja kommunistit ne vehkeilivät ryssän kanssa. Samalla porukalla se jatkuu edelleen. Roisto-Sipiläkin on nöyrää poikaa Putinin edessä. Roisto-Sipilä on suorastaan kilvoitellut miten syvälle Putinin persuksiin hän voi kielensä työntää.
Arvottomin näytelmä oli kommunistien äänten jakaminen presidentinvaalin 1956 toisella kierroksella presidentti Paasikiven pudottamiseksi.
- S24uomlaineN
Halonen vaati Neuvostoliittoon liittymistä. Viimeksi kauhisteli kaksoiskansalaisten kohtelua.
- demvajakki
S24uomlaineN kirjoitti:
Halonen vaati Neuvostoliittoon liittymistä. Viimeksi kauhisteli kaksoiskansalaisten kohtelua.
Ja vain venäläisten kaksoiskansalaisten, muilla ei niin väliä. Putinin jalkavaimo jaksaa olla uskollinen.
- glx
OikeistoSosDem kirjoitti:
Arvottomin näytelmä oli kommunistien äänten jakaminen presidentinvaalin 1956 toisella kierroksella presidentti Paasikiven pudottamiseksi.
Arvottomin näytelmä oli ottaa vanha ja sairas Paasikivi mukaan vaaliin eräiden taholta.
glx kirjoitti:
Arvottomin näytelmä oli ottaa vanha ja sairas Paasikivi mukaan vaaliin eräiden taholta.
Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.
Demariääneen ei ruplakasaa tarvittu jokunen rupla joka oli lisäksi arvoton valuutta lännessä.
- JuurikinNoinSeOn
DV8_HellRaiser kirjoitti:
Demariääneen ei ruplakasaa tarvittu jokunen rupla joka oli lisäksi arvoton valuutta lännessä.
Demariääni on arvoton
- näinnäkisinasian
OikeistoSosDem kirjoitti:
Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.
Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla. - TotuusKaikesta
näinnäkisinasian kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.Näitä kaheleita yhdistää myös vahva usko siihen, että heidän luulonsa on totuus.
He ovat löytäneet ennakkoluulojaan vahvistavia viihdekirjailijoita ja muita totuuden torvia joihin uskovat kuin Jumalaan.
Sairaille on oltava pitkämielinen ja ymmärtäväinen, ei kumpikaan enää edes psykiatrisessa hoidossa tuosta normaaliksi muutu. näinnäkisinasian kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.Kateellisten määkinää.
- Hohhoooohhoo
näinnäkisinasian kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla."Kapi haikailee punamultaa".
Vaikea tuollaiseen käsitykseen kyllä on päästä. Mutta jos noin asian näkisit, niin sitten niin asian näet. - hahahhahhhahhaaaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kateellisten määkinää.
Ei kukaan kadehdi dementoitunutta narsistia ta mömmöillä aivonsa pilannutta virtuaalidemaria
- hahahhahhhahhaaaa
Juuri niin, sinä olet se virtuaalidemari. Osaat sentään tunnistaa itsesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
