Kekki erehtyi

Taipumalla Moskovan edessä. Tämän räävittömän konttaamisen laskuja maksamme vieläkin kansakunnan moraalisen selkärangan degeneroitumisena.

38

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimoKekki

      Minkäpä me sille mahdamme että sinun moraalinen selkärankasi on degeneroitunut.

      Suurimmalla osalla näin ei ole.

      • Pahiten rappeutunut oli ja on Maalaisliitto-Keskusta. Mutta heidän itsenäisyyspäivä onkin 19.9.


      • TimoKekki
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Pahiten rappeutunut oli ja on Maalaisliitto-Keskusta. Mutta heidän itsenäisyyspäivä onkin 19.9.

        Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.

        Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos.


      • TimoKekki kirjoitti:

        Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.

        Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos.

        Etkö osaa keskustella asia-argumentein. Ei yllätä.


      • TimoKekki
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Etkö osaa keskustella asia-argumentein. Ei yllätä.

        Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.

        Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.

        Mikä tuossa ei ole asia-argumentti?


      • TimoKekki kirjoitti:

        Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.

        Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.

        Mikä tuossa ei ole asia-argumentti?

        Kepulainen Eino Uusitalo ehdotti 19.9. uudeksi itsenäisyyspäiväksi Königstedtissä 1974. Kiistätkö muka tämän?


      • TimoKekki
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kepulainen Eino Uusitalo ehdotti 19.9. uudeksi itsenäisyyspäiväksi Königstedtissä 1974. Kiistätkö muka tämän?

        Ehdotus ammuttiin alas mm. Kekkosen toimin.

        Sinä väitit, että joillakuilla olisi itsenäisyyspäivä 19.9. Siis valehtelit. Sellaista ei ole.

        Miksi valehtelet?


      • eimilläänopilla

      • TimoKekki
        eimilläänopilla kirjoitti:

        Ei sitä ole kyllä myöskään 5.12.

        http://veikkohuuska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/154168-milloin-suomi-oikeastaan-itsenaistyi-mika-on-oikea-itsenaisyyspaiva

        5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
        Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme.


      • mitä.vastaan
        TimoKekki kirjoitti:

        Etkö kestä väärän informaation oikaisua? 19.9 ei ole kenenkään suomalaisen itsenäisyyspäivä.

        Keskustalaisten ja muidenkin suomalaisten itsenäisyyspäivä on 5.12, jona päivänä vuonna 1917 Suomen eduskunta hyväksyi Santeri Alkion aloitteen itsenäisyysjulistuksesta. Puolueesi SDP äänesti vastaan.

        Mikä tuossa ei ole asia-argumentti?

        "Eduskunta oli itsenäistymispäätöksestä yksimielinen, mutta päätöksen toteuttamistavasta äänestettiin."


      • eitaidaolla
        TimoKekki kirjoitti:

        5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
        Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme.

        Kyllä minä olen luullut, että se on 6.12.
        Sattuu muuten olemaan sama päivämäärä, jona Englanti julisti Suomelle sodan myöhemmin.


      • TimoKekki
        eitaidaolla kirjoitti:

        Kyllä minä olen luullut, että se on 6.12.
        Sattuu muuten olemaan sama päivämäärä, jona Englanti julisti Suomelle sodan myöhemmin.

        Tunnustan näppäilyvirheen. 6.12 on oikea pvm


      • olikohan
        TimoKekki kirjoitti:

        Edelleenkin Emme mahda sinun selkärangattomuudellesi yhtään mitään.

        Muuten, meidän kaikkien muiden itsenäisyyspäivä on 5.12. Myös keskustalaisten. Olihan itsenäisyysjulistus Santeri Alkion eduskuntaaloitteen tulos.

        Missä se Alkion aloite näkyy?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_itsenäisyysjulistus


      • toistuvanäppäilyvirhe
        TimoKekki kirjoitti:

        Tunnustan näppäilyvirheen. 6.12 on oikea pvm

        Noo, katsot seuraavalla kerralla tarkemmin kirjoituksiasi, ettei sinun tarvitse tuhlata "palstamillimetrejä" tällaisiin kysymyksiin.

        "5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
        Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme"

        Kolme kertaako teit tuon "näpyvirheen" tähän ketjuun?


        :D


      • TimoKekki
        toistuvanäppäilyvirhe kirjoitti:

        Noo, katsot seuraavalla kerralla tarkemmin kirjoituksiasi, ettei sinun tarvitse tuhlata "palstamillimetrejä" tällaisiin kysymyksiin.

        "5.12 on virallistettu Suomen itsenäisyyspäivä.
        Etkö edes tuon vertaa tiedä kun väität ettei 5.12 ole itsenäisyyspäivämme"

        Kolme kertaako teit tuon "näpyvirheen" tähän ketjuun?


        :D

        Kolme kertaa, myönnetään. Kännykän pikkunäytöllä kirjoittaminen on joskus virhealtista


      • josetsävaanosaa
        TimoKekki kirjoitti:

        Kolme kertaa, myönnetään. Kännykän pikkunäytöllä kirjoittaminen on joskus virhealtista

        Ei se minulle tuota ongelmia. Erotan hyvin viitosen kuutosesta ja osaa laittaa myös pilkut paikoilleen.

        :D


    • dddddddddd

      Älä ruikuta omaa ongelmaasi tällä saitilla mene lääkäriin.

      • Kekki alkoi Moskovan mielistelyn toimimalla "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä" tarpeettoman aktiivisesti.


      • Historiantuntija
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kekki alkoi Moskovan mielistelyn toimimalla "sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä" tarpeettoman aktiivisesti.

        Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.

        Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.

        Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.

        Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus.


      • TimoKekki
        Historiantuntija kirjoitti:

        Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.

        Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.

        Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.

        Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus.

        Juuri noin.

        OikeistoSosDem ei kykene tarkastelemaan asiaa kuin kotimaisesta näkökulmasta, häneltä puuttuuu tyystin kompetenssi taustoittaa tilanne silloisen maailmanpoliittisen tilanteen mukaiseksi.

        Viihdekirjallisuudesta oppinsa ammentavalta ei muuta tietysti voi odottaa.


      • Historiantuntija kirjoitti:

        Tarkastele NL:n kolmea noottia 1941-42, Casablankan kokouksen linjauksia, Lokakuun 1943 Moskovan ulkomimisteritapaamisen tuloksia, Jaltan kokousta, Potsdamin huippukokousta ja Lontoon sopimusta.

        Noissa linjattiin ne vaatimukset joita liittoutuneita vastaan sotineille sodan päätyttyä esitetään. Sotasyyllisyys ja ankarat tuomiot oli yksi keskeinen seikka, Churchill oli lähes loppuun saakka teloitusten kannalla kaikkien liittoutuneita vastaan sotineiden maiden johtajien kohdalla.

        Paasikivi ja hallituksensa ministerit, mukaanlukien Kekkonen, osoittivat johtajuutta ja etsivät meillä ilmeisen vääryyden toteutumiselle mahdollisimman vähän vaurioita aiheuttavan tien. Paasikivi tunsi venäläiset ja onnistui syöttämään heille lievennetyt muodot tuomioista, Suomi sai (toisin kuin muut akselivallat) käydä itse oikeudenkäynnin omin tuomarein ja valikoida syytetyt, tuomiot olivat huomattavan lievät verrattuna vaikkapa Japaniin tai Romaniaan, ja armahdukset vielä lyhensivät niitä. NL vaati Tannerin ja Rytin tuomiolle.

        Tutustu noihin historiallisiin dokumetteihin äläkä luule viihdekirjallisuudesta lukemasi olevan totuus.

        Joopa joo. Lehtisen ja Rautkallion mukaan Kekki oli päivää ennen "tuomioiden" julistamista yhteydessä maalaisliittolaisiin "oikeuden" jäseniin.


      • Historiantuntija
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Joopa joo. Lehtisen ja Rautkallion mukaan Kekki oli päivää ennen "tuomioiden" julistamista yhteydessä maalaisliittolaisiin "oikeuden" jäseniin.

        Oikeuden jäsenille, muillekin kuin maalaisliittolaisille, toimitettiin Britannian suurlähettilään Eero Wuoren sähke, joten kaikkiin oltiin hallituksen toimesta yhteydessä päivää ennen tuomioita.

        Kuten todettua, noiden viihdekirjailijoiden ihan kaikkea ei pidä ottaa todesta


      • Historiantuntija kirjoitti:

        Oikeuden jäsenille, muillekin kuin maalaisliittolaisille, toimitettiin Britannian suurlähettilään Eero Wuoren sähke, joten kaikkiin oltiin hallituksen toimesta yhteydessä päivää ennen tuomioita.

        Kuten todettua, noiden viihdekirjailijoiden ihan kaikkea ei pidä ottaa todesta

        Kekkonen nimenomaan painosti "tuomioiden" julistamiseen. Samalla sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli Kekkoselle oiva väline "uran" edistämiseen.


      • Historiantuntija
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kekkonen nimenomaan painosti "tuomioiden" julistamiseen. Samalla sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli Kekkoselle oiva väline "uran" edistämiseen.

        Kekkonen ei painostanut, Paasikivi oli se joka painosti ja Paasikiveä taas painosti Valvontakomissio.

        Pitää erottaa veistin viejä viestin lähettäjästä. Tässä mm. Lehtisen heikkous.

        Kuten todettua, Paasikivi hoiti oikeudenkäynnin todella taitavasti ja piti ulkopuoliset oikeudenjakajat poissa Suomesta. Kaikissa muissa Saksan rinnalla sotineissa maissa oikeutta jakamaan asetettiin liittoutuneiden nimeämät ulkomaalaiset tuomarit. Kekkonen oli Paasikiven ministeri joka toteutti sitä mitä hallituksessa päätettiin.


    • en.ole.robotti

      Maalaisliitto-Keskusta ja kommunistit ne vehkeilivät ryssän kanssa. Samalla porukalla se jatkuu edelleen. Roisto-Sipiläkin on nöyrää poikaa Putinin edessä. Roisto-Sipilä on suorastaan kilvoitellut miten syvälle Putinin persuksiin hän voi kielensä työntää.

      • Arvottomin näytelmä oli kommunistien äänten jakaminen presidentinvaalin 1956 toisella kierroksella presidentti Paasikiven pudottamiseksi.


      • S24uomlaineN

        Halonen vaati Neuvostoliittoon liittymistä. Viimeksi kauhisteli kaksoiskansalaisten kohtelua.


      • demvajakki
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Halonen vaati Neuvostoliittoon liittymistä. Viimeksi kauhisteli kaksoiskansalaisten kohtelua.

        Ja vain venäläisten kaksoiskansalaisten, muilla ei niin väliä. Putinin jalkavaimo jaksaa olla uskollinen.


      • glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Arvottomin näytelmä oli kommunistien äänten jakaminen presidentinvaalin 1956 toisella kierroksella presidentti Paasikiven pudottamiseksi.

        Arvottomin näytelmä oli ottaa vanha ja sairas Paasikivi mukaan vaaliin eräiden taholta.


      • glx kirjoitti:

        Arvottomin näytelmä oli ottaa vanha ja sairas Paasikivi mukaan vaaliin eräiden taholta.

        Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.

        Demariääneen ei ruplakasaa tarvittu jokunen rupla joka oli lisäksi arvoton valuutta lännessä.


      • JuurikinNoinSeOn
        DV8_HellRaiser kirjoitti:

        Demariääneen ei ruplakasaa tarvittu jokunen rupla joka oli lisäksi arvoton valuutta lännessä.

        Demariääni on arvoton


      • näinnäkisinasian
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Arvotonta oli myös puuttuvan äänen ostaminen ruplakassalla.

        Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
        Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
        Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
        Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.


      • TotuusKaikesta
        näinnäkisinasian kirjoitti:

        Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
        Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
        Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
        Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.

        Näitä kaheleita yhdistää myös vahva usko siihen, että heidän luulonsa on totuus.

        He ovat löytäneet ennakkoluulojaan vahvistavia viihdekirjailijoita ja muita totuuden torvia joihin uskovat kuin Jumalaan.

        Sairaille on oltava pitkämielinen ja ymmärtäväinen, ei kumpikaan enää edes psykiatrisessa hoidossa tuosta normaaliksi muutu.


      • näinnäkisinasian kirjoitti:

        Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
        Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
        Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
        Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.

        Kateellisten määkinää.


      • Hohhoooohhoo
        näinnäkisinasian kirjoitti:

        Tällä palstalla on kaksi kahelia, joidenka hummeetin on sekoittanut Kekkonen ja Keskusta/maalaisliitto.
        Kapi on toinen, ja sitten ehkäpä vieläkin tollompi ja demaripa tietenkin ja vieläpä oikein oikeitodemari. Kapi haikailee punamultaa, ja oikeistosossu Trumpin johtamaa USA:ta, jossa olisi vain kaksi puoluetta, ja niistäkin toinen tulisi kieltää, eli sossudiktaruuria..
        Suosittelen höyrypää oikeistodemarille psykiatrista hoitoa hulluuteensa.
        Ei kukaan täyspäinen tuollaisia asioita jauha vuositolkulla.

        "Kapi haikailee punamultaa".

        Vaikea tuollaiseen käsitykseen kyllä on päästä. Mutta jos noin asian näkisit, niin sitten niin asian näet.


      • hahahhahhhahhaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kateellisten määkinää.

        Ei kukaan kadehdi dementoitunutta narsistia ta mömmöillä aivonsa pilannutta virtuaalidemaria


      • hahahhahhhahhaaaa

        Juuri niin, sinä olet se virtuaalidemari. Osaat sentään tunnistaa itsesi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe