On hölmöä etsiä pilviä vesilasista, vaikka ne siihen heijastuvat joskus.
On hölmöä luulla löytävänsä heijastuksesta itse asian.
Ja tosi hölmöä on luulla että Jumala on maassa, vaikka hyvin tiedetään että Jumala on Taivaassa.
Mitä sinä hölmö etsit maasta sitä mikä on Taivaassa? Milloin sinä hölmö luovut tuosta hölmöydestäsi ja alat etsiä tosissasi?
Miksi etsiä maasta sitä, mikä on taivaassa?
4
81
Vastaukset
- Jetfighter
Taivaalla kulkiessa ei ole näkynyt mielikuvitusolentoja... ja pilvet on näkynyt siellä maan suunnalla.
Kaksi typreää hihhulahkoa uskovat oman Jumalansa elävän
Taivaassa, ja viivat nenässä ne alkavat mätkiä toisiaan kusiuskonsa takia
ateistit katsovat taas että "mitä vittua" kun hihhulit lätkivät pallinaamojaan rikkki
harakalla tai millä tahaansa sivullisten omaisuudella. Kristitty on kiimainen pallihiki hullu
ja se haluaa näyttää närhen munat jokaiselle.- trivia
"On hölmöä luulla löytävänsä heijastuksesta itse asian. "
Aloitus tyrmäsi kertaheitolla kristittyjen vakioteesin siitä, että Jumala näkyy kaikessa luonnossa ja sen ilmiöissä.
Olen samaa mieltä mieltä. Kristinuskon jumaluus ei voi näkyä saastaisessa materiaalisuudessa sillä se saastuisi itse. Teologia kuvaa syntisyyttä näin ja vannoo, että Jumala, Jeesus, olisivat synnittömiä.
Mutta kun papit Nikeassa tekivät Jeesuksesta v. 326 Jumalan niin papit tahtomattaan saastuttivat Jumalan. Evankeliumeissa sanotaan Jeesuksen syöneen, juoneen (ja ulostaneen), kosketelleen saastaisia syntisiä ja häntä kosketeltiin. Jumala saastui Jeesusoliossa täysin.
Teologia: Materia on saatunutta, jumaluus ja muu taivasväki ovat irti materiasta ja saatumattomia.
Kristillisen teologian mukaan henkimaailma ei saa olla missään yhteydessä materiaalisuuteen. Teologia tahtomattaan kumoaa jumaluudet. - 817
Olipas hölmö aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709