Aito avioliitto ry:n tulevaisuus katkolla

AA:n Rahkosen ja Turusen kansalaisaloitteen asiantuntijakuuleminen on päättynyt ja mahdollisesti jo huomenna perustuslakivaliokunta antaa lausuntonsa.

25.2 on heidän strategiapalaverinsa Juustoportissa, jossa sisäisiin riitoihinkin sortunut yhdistys kaiketi suunnittelee omaa selviytymistä ja uusia temppuja.

Itse veikkaan heidän keväällä pari kertaa kohdistavan katseensa hääjuhliin, mutta yksityistilaisuuksien häirintä on aika riskialtista touhua.

Muutoin yhdistyksen kannattajien kielenkäyttö on muuttunut entistäkin huonommaksi ja nyt heidän mannekiininaan on jopa vankikarkurina oleva Janitskin.

Paras vaihtoehto heidän kannaltaan olisi yhdistyksen lopettaminen.

45

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sinua Pe.ku rukka. Ei Aa suinkaan ole katkolla. Edellenkin valtaosa avioliitoista on heteroliitoja ja he saavat ihan omia luomulapsia :D
      http://aitoavioliitto.fi/

      • Kuulin että se lettas-nimimerkkisi ei sitten montaa päivää kestänyt.
        Aika nopea bannaus.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Kuulin että se lettas-nimimerkkisi ei sitten montaa päivää kestänyt.
        Aika nopea bannaus.

        Mitä sitten?


      • "Edellenkin valtaosa avioliitoista on heteroliitoja ja he saavat ihan omia luomulapsia"

        Aito avioliitto ry:n mukaan asia ei olisi noin kuten sanot, vaan avioliiton merkitys muuttuisi.
        Riitelette keskenään ?


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Edellenkin valtaosa avioliitoista on heteroliitoja ja he saavat ihan omia luomulapsia"

        Aito avioliitto ry:n mukaan asia ei olisi noin kuten sanot, vaan avioliiton merkitys muuttuisi.
        Riitelette keskenään ?

        Eihän siinä mitään riitaa ole. Määrä ei vaikuta avioliiton merkityksen muuttumiseen sen jälkeen kun siitä tulee sukupuolineutraali.


      • Ei tällä yhdistyksellä ole mitään tekemistä avioliittojen kanssa. Onko jäänyt huomaamatta että avioliittoja solmitaan aina vain vähemmän?


      • IhanTiedoksesi
        mummomuori kirjoitti:

        Ei tällä yhdistyksellä ole mitään tekemistä avioliittojen kanssa. Onko jäänyt huomaamatta että avioliittoja solmitaan aina vain vähemmän?

        Kyllä on mutta ei homoliittojen kanssa.


      • IhanTiedoksesi kirjoitti:

        Kyllä on mutta ei homoliittojen kanssa.

        Suomessa ei ole sellaista kun "homoliitto", on vain avioliitto joka on 1.3.2017 mahdollinen myös samaa sukupuolta olevielle.

        "homoliitto" elää vain sinun mielikuvituksessasi.


      • IhanTiedoksesi kirjoitti:

        Kyllä on mutta ei homoliittojen kanssa.

        Ei , sillä yhdistys ei ole tehnyt mitään avioliittojen hyväksi.


      • IhanTiedoksi
        mummomuori kirjoitti:

        Ei , sillä yhdistys ei ole tehnyt mitään avioliittojen hyväksi.

        Nimenomaan on tehnyt.


      • IhanTiedoksi kirjoitti:

        Nimenomaan on tehnyt.

        Ei ole tehnyt. Sehän on vain vastustanut avioliittolakia, se ei ole tehnyt mitään päinvastaista.


      • OLEHYVÄ_
        mummomuori kirjoitti:

        Ei , sillä yhdistys ei ole tehnyt mitään avioliittojen hyväksi.

        Tässä sinullekin tietoa.
        http://aitoavioliitto.fi


      • asian.vierestä

        "Edellenkin valtaosa avioliitoista on heteroliitoja ja he saavat ihan omia luomulapsia :D"

        Valtaosaa heteroavioliitossa eläviä tai heidän luomulapsiaan ei Aa-porukka kiinnosta millään tavalla. Valtaosaa niistä, joita se kiinnostaa, se kiinnostaa lähinnä negatiivisessa mielessä. Eli mitä relevanssia heteroavioliittojen määrällä muka on sille, onko Aa-yhdistys katkolla vai ei?


      • perversiota.se.on
        asian.vierestä kirjoitti:

        "Edellenkin valtaosa avioliitoista on heteroliitoja ja he saavat ihan omia luomulapsia :D"

        Valtaosaa heteroavioliitossa eläviä tai heidän luomulapsiaan ei Aa-porukka kiinnosta millään tavalla. Valtaosaa niistä, joita se kiinnostaa, se kiinnostaa lähinnä negatiivisessa mielessä. Eli mitä relevanssia heteroavioliittojen määrällä muka on sille, onko Aa-yhdistys katkolla vai ei?

        Homous on negatiivinen asia.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ei , sillä yhdistys ei ole tehnyt mitään avioliittojen hyväksi.

        Lue nuo kotisivut niin tiedät mitä ovat tehneet. Turhaan minä niitä tänne postaan, eiks niin?


      • IhanTiedoksi kirjoitti:

        Nimenomaan on tehnyt.

        Olen seurannut koko ajan, milloin siellä aletaan tämän asian PUOLESTA tehdä jotain, vaan kaikki ovat kietotuneet niin vihansa ympärille, ja vain ajamaan tuota polittiista agendaansa, että ovat unohtaneet kokonaan puolustamisen.

        Olen lukenut noita sivuja, olen lukenut Facebookkommentointia olen lukenutlukuisia blogeja. Ja juuri näiden perusteella tämän havainnon olen tehnyt.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Lue nuo kotisivut niin tiedät mitä ovat tehneet. Turhaan minä niitä tänne postaan, eiks niin?

        Toisaalta jo vuonna 2015 sanoivat Aito-avioliitto ry:n tulleen "jäädäkseen".

        Eivät alun alkaenkaan uskoneet kansalaisaloitteeseensa. Kädessä on ikuinen projekti.


      • torre12 kirjoitti:

        Toisaalta jo vuonna 2015 sanoivat Aito-avioliitto ry:n tulleen "jäädäkseen".

        Eivät alun alkaenkaan uskoneet kansalaisaloitteeseensa. Kädessä on ikuinen projekti.

        Taisi olla ensimmäinen liike, joka sai enemmän tuulta alleen, joita Turunen ja Ahvio ovat lanseeranneet suomeen?


      • mummomuori kirjoitti:

        Taisi olla ensimmäinen liike, joka sai enemmän tuulta alleen, joita Turunen ja Ahvio ovat lanseeranneet suomeen?

        No, tietysti kun vedottiin asiaan kuulumattomaan "lapsen etuun" niin saatiin kannatusta.


    • Odottaakon AA-kansanedustaja Antero (jonka sukunimeä en muista) valtiovieraita Ranskasta tuossa Juustoportin tapahtumassa?

      • Laukkanen on hänen sukunimensä.

        Maailman ainoa kansanedustaja, joka on tehnyt valtiovierailun.


    • totuudentorvi_

      "AA:n Rahkosen ja Turusen kansalaisaloitteen asiantuntijakuuleminen on päättynyt ja mahdollisesti jo huomenna perustuslakivaliokunta antaa lausuntonsa."

      Elämme mielenkiintoisia aikoja. Perustuslakivaliokunta ei ole kirjannut Aito Avioliitto -kansalaisaloitteen käsittelyä enää ensi viikon viikko-ohjelmaan, joten jos huominen kokous on päätösvaltainen (eli riittävästi kansanedustajia asiaa käsittelemässä), on oletettavaa, että perustuslakivaliokunnan lausunto asiasta saadaan.

      Tämän jälkeen asia palaa lakivaliokuntaan, joka jatkanee sen käsittelyä ensi viikolla olettaen, ettei perustuslakivaliokunta katso lausunnossaan aloitetta perustuslain vastaiseksi.

      • Isänmaa.ja.oikeus

        Onhan vielä AA-lahkolla voimassa se rukouspyyntö, että Venäjä miehittää Suomen. Jos niin tapahtuu tulee voimaan ne Putinin lait, joita he kovasti toivovat myös Suomeen. Näin ainakin OM ja MV sen vaihtoehtoisena faktana meille on ilmaissut ja aito avioliittoväen aivopierut vahvistaneet.


      • Kylä se siltä näyttää.
        Tokihan ensiviikon ohjelmaan sopii lisäyksiä.


    • Onko kenelläkään tietoa Aa:laisten omista avioliitoista tai perhetaustoista? Ovatko onnellisesti naimisissa ja kaikki lapset tallella, hyvissä sielun ja ruumiin voimissa?

      Jos aikoo uskottavasti ajaa mitä tahansa asiaa, olis hyvä näyttää itse malliesimerkkiä. Pelkät puheet eivät riitä, tarvitaan myös näyttöä.

    • ArtoTTT

      Taas kerran pilkkaajien ennustukset aloitteen loppumisesta menivät pieleen.

      "Perustuslakivaliokunta katsoo silti, ettei perustuslain syrjintäkiellosta aiheudu sellaisia ehdottomia vaatimuksia, jotka estäisivät kansalaisaloitteen mukaisen lain säätämisen tavallisen lain säätämisjärjestyksessä."

      • Totta on, että teidän Aa-fanien löyhässä hirressä roikkuminen jatkuu 1.3-asti.

        Hyvää... ripustautumista.


      • Voi olla, että asiaa pyöritellään eduskunnassa vuosikausia. Annetaan vaan ympäripyöreitä lausuntoja.


      • "Pilkkaajien..." Kuulostaa vähän siltä, että Archie ei ota aloitteen uskontoneutraaliutta ihan tosissaan?


    • EROpaperit_sisällä

      Syvällä sisällä.

    • Upposi.kuin.sukellusvene

      Aito Avioliiton virallisilla facebook-sivuilla aletaan kerätä huolta siitä, että AA-kerhon johtajilta ei ole tullut mitään kommenttia julkisuuteen: "Aika loppuu pian. Haloo. Vastaako kukaan?"

      Mistähän tuokin johtuu ettei vastuuta sitten kipparit enää kanna, kun alus uppoaa? Antaako tuo mitenkään imartelevaa kuvaa ihmisistä, joihin pitäisi luottaa?

      • Ei ihmekään, kun tukijat ovat huolissaan.
        Ovat kantaneet yhdistykeen rahaa ja keränneet heille kuukausia nimiä säästä ja kustannuksista riippumatta ja nyt yhdistyksen johdolta ei kuulu tärkeimmällä hetkellä mitään.


    • sdfsdfsdf

      Ei Patmoslaiset mene koskaan häiritsemään häitä tai edes pride-kulkuetta. Ne on ihan eri porukkaa, niitä jotka kulkee sillä Jeesus-bussilla. Tosin Pasihan se yks aktiivi sielläkin on, mutta sattumaa varmaankin se.

      siis näillä on pokkaa mennä häidenkin ulkopuolelle:

      https://www.youtube.com/watch?v=I0yNbsHYRTk

      Mutta tuskinpa hekään sitä tekevät.

      • Kyllä ne menee häiritsemään.
        Patmoslaisia kun on monissä äärilaidan lahkoissa, eikä heidän patmoslaisuutensa välttämättä tule erikseen esille.


      • sdfsdfsd
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä ne menee häiritsemään.
        Patmoslaisia kun on monissä äärilaidan lahkoissa, eikä heidän patmoslaisuutensa välttämättä tule erikseen esille.

        No kyllähän Meller pitää kuria siellä. Eikä Leolla ole tapana juosta missään mielenosoituksissa käsittääkseni?


      • Eiköhän noita ole myös Patmoslaisissa?


      • mummomuori kirjoitti:

        Eiköhän noita ole myös Patmoslaisissa?

        Videolla olevat ovat tyypillisiä Patmoksen kannattajia.
        Patmoksen kannattajat ovat erilaisista äärilahkoista ja Evl-kirkon laidaltakin.


    • Aito avioliittolaisilla on henkisesti päät giljotiinissa ja spn-laki astuu voimaaneli terä tippuu 1.3.- klo 11.00.

      Mutta miten Aitoavioisten käy? Sekoaako ne lopullisesti eli tarvitseeko yhteiskunnan tarjota niillee terapiaa?

      Vai ottaako ne koko jutun ihan lunkisti ja aloittavat uuden itkuvirren veisuun jostain toisesta asiasta, joka "murentaa yhteiskunnan moraalin ja syöksee koko maan kaaokseen".

      Eli ihan kuten viimeksi sen spn-lain kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe