4-pakoLOISTA itkettää tänään Hesarissa saa itkeä mutta mille...?MaailmanMatti itkee kanssasi...
Hesari itkee tänään matuja ITKE SINÄKIN
11
564
Vastaukset
- Mielipuoli_Ideologia
En itke.
Katsokoot eilisiltaisen Ulkolinja/ Sharialakia Tanskassa.
Se löytyy ehkä YLE Areenasta. Tuo pitäisi näyttää parhaaseen katseluaikaan kaikelle kansalle.
Itkettäisi kyllä, mutta ihan muiden syiden takia. Ja raivostuttaa sekä inhottaa.- Suvakkipeppureikä
Oli muuten hyvä dokumentti ja erittäin yllättävää, että Yle juuri tämän esitti. Tämä on kohta arkipäivää meilläkin.
- AaStubbi
Ehkä jo seuraavalla hallituskaudella?
- Super-Suvakki
Vihapuhetta YLE.llä näytelty tarina...HaastanYLE.n toimittajat Sharia-oikeuteen.
- SuomenVapaussota1918
HS vaikenee kansojen sarjamurhaaja teurastaja Lenin Putin Stalin.
- Vaikenemisneuvos
Mitäs matuja ne jyssät oli ...pysy tyhmä asiassa tai ole hiljaa...
- Jussi..Pussi
Ei päivääkään, ettei Helsingin Sanomat julkaisisi juttua pakolaisista ja miten on väärin, kun he eivät saa jäädä Suomeen.
Helsingin Sanomat sensuroi myös kaikki yleisönosastonsa kirjoitukset niin , ettei sinne oteta muita kuin pakolaisuutta ylistäviä kirjoituksia.
Jokapäiväisiä ovat myös Donald Trumpin vastaiset ivakirjoitukset. - UnelmanPerässä
Hesarin suvakkitoimittajan mukaan irakilaiset tulivat etsimään UNELMAANSA ja kuinkas sitten kävikään?
Niinpä. Nuoret miehet katsoivat kotoaan netistä tietoja Suomesta. Euroopan anteliain toimeentulotuki mamuille, vähiten matuja käännyttävä maa ja täynnä nuoria huorahtavasti pukeutuvia blondeja hyväksi käytettäväksi.
Ei muuta kuin reppu selkään, henkilöpaperit hukkaan ja menoksi! Unelma odottaa... - EiSuomenHallitus
Hallituskin ylisti kaksoiskansalaisia istunnossaan mutta suomalaisten postin katoaminen oli vain yksittäistapaus.
Kaikki vahinko varastetuksta tärkeistä kirjeistä oli ykslysti mutta kaksoikansalaisille piti vakuuttaa ja vannoa kunnioitusta.
Kaikki tällaiset puheet tämän hallituksen suusta ovat lukuisia kertoja osoittaneet että he palvovat ulkomaalaisia ja vihaavat suomalaisia. Tämän kaltaisen Hesarin uutisoinnin vuoksi lopetin hesarin tilauksen reilut vuosi sitten. Tosin esim. viime viikolla Hesarissa oli juttu maahanmuutosta jossa todettiin että EU ei millään voi ottaa vastaan kaikkia halukkaita joita seuraavien vuosikymmenien aikana esim. Länsi-Afrikasta olisi tulossa. On siis vain ajan kysymys milloin EU:n ulkorajat suljetaan "turvapaikan" hakijoilta. Tämä oli siis viesti ks. jutuista. Olen aika ajoin lukenut Hesaria kirjastossa ja olen kyllä huomannut, että kriittisiä maahanmuutto viestejä on alettu julkaista viimeisen 6 kk aikana.
Muistakaa muuten että siitä 32 tuhannen mamu tulvasta oli meidän pääministerin aiheuttamaan ainakin 10 tuhatta. Hän kun lupasi oman kotinsa pakolaisille TV:ssä. Miettikää miten se viesti levisi tuonne lähi-Itään? Toinen ministeri Orpo sanoi että jokaisen suomalaisen pitäisi ryhtyä kummiksi pakolaiselle. Se väännettiin sopessa väärin Irakilaisille ja he lukevat jokainen Suomalainen haluaa elättää pakolaisen.- Orpon-akka
Bisnes on bisnes ja Vokki bisnes on erittäin hyvä bisnes ainakin minulle..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592