Keneltä julkkisnaiselta ottaisit paskat suuhun ja söisit ne?
Kysymys kaikille
6
179
Vastaukset
en keltään
- suklaatasuuhun
Taidat olla aika outo ja epänormaali tapaus, ku et ymmärrä ihanan "suklaaherkun" päälle mitään.
- buuaaahahahaha
suklaatasuuhun kirjoitti:
Taidat olla aika outo ja epänormaali tapaus, ku et ymmärrä ihanan "suklaaherkun" päälle mitään.
Syö paskaa ja työnnä löylykauha perseeseen vitun paskansyöjähomo
- Jjjiii
Maisa Torpalta! Olis ihana kun kyykistyisi kasvojeni päälle ja ensin antaisi ihanan pissansa suihkuta paineella ja sen jälkeen tulisi kakka. Yrittäisin ottaa kaiken suuhun ja lopuksi suutelisimme intohimoisesti. Tämä kaikki johtaisi siihen että panisin Maisaa kakkaiseen peppuun ja laukeaisin sinne
- Pökäle
Johanna Tukiaiselta! Antaisin sen paskantaa löylykauhaan ja sitten haistelisin sitä!
- mnjklöäääää
minulla fantasia ,ei nyt ihan tuomosta. j..ni v. istuis pöntöllä hienossa hotellissa hame rullattuna mahan korkeudelle ja jalat vähän levällään korkeat korot jalassa. tulisin vessaan kalu pystyssä ilman housuja ja työntaisin kalun suuhun, hän sanoisi uuuuuuuh ja alkaisi imeä posket lommollaan ja katsoisi kajali silmillään samalla ylöspäin. en kestäisi kaun vaan laukeaisin hänen suuhunsa ja osa valuisi pitkin leukaa rinnoille. sitten suutelisin hänen spermaista suutansa. tämä tietenkin samaan aikaan kun hän kakkisi pönttöön. sitten pyyhkisin hänen pyllynsä hellästi. ja lähdettäis kävelemään ulos ihmisten eteen ja hän olisi kaunis hänen korkeissa koroissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864