Mikähän siinä on, että moni todella hyvännäköinen nainen ei osaa pyyhkiä takapuoltaan? Olen nyt pari kertaa baari-illan jälkeen päätynyt anaaliseksiin (hieman päihtyneen) kauniin naisen kanssa ja ilmeisesti he olettavat, että riittää että näyttää hyvältä, koska pikkareissa näkyy ruskeat raidat ja takapuolen pesemisestä pitää mainita erikseen ennen aktia. Vaikka ei kävisi mielessäkään harrastaa peppuseksiä ilman kumia niin ei nyt kuitenkaan tee mieli sotkea kumia ulosteeseen!
Naisten peppuhygienia
31
3485
Vastaukset
- Bmieskin
No ei sill väliä jos vähän likanen, kiihottaa vaan enemmän
- värikuuluuasiaan
Näin. Aloittaja taitaa olla melkoine hienohelma
- Uuuhlll
Aloittaja vois vaan nussii karvaisia ukkonen perseitä
- fhgfg45435
Mulla menee kyllä halut kun riisun naisen pikkupöksyjä täydessä kiimassa ja seisokissa niin sitten pöksyistä löytyy jarruraita. Suuseksin voi ainakin unohtaa välittömästi.
- fffzz
Onko löylykauha saannut haistaa kenenkää persettä, saatika hiplata. Mene sukupuoleton ruikku komeroos ja pysy siellä.
- Jjjj90
Mulla ei kyllä tollaiseen menis fiilikset. Päinvastoin! Saattaisin jopa nuuhkaista pikkuhousuja ensin ja sen jälkeen sukeltaisin suoraan ihanasti tuoksuvan pepun kimppuun ja nuolisin pitkään. Samalla voisi kertoa kuinka ihanan likainen nainen on.
- fhgfg45435
Minua kiinnostaa vain pillu. Minua on turha haukkua homoksi. Perse on paskantamista varten.
- Laihialtako_olet
Kuinka monta kertaa sinä sitä samaa kumia käytät jos se ei saa tahriutua?
- tggtxcc
Ilta on pelastettu, kun löylykauha löytyy keskustelusta. Kun oma käsikään ei saa koskettaa sukuelimiä, ihmisetä tulee löylykauha addikti tai leppäkeppi, litran jaffapullo, lipputanko, rautakanki varmaan myös sorkkarauta on sopiva. Neneekö se oma pää sinne mihin löylykauha.
- Kierrätyst
Eikö kumi käännetä aina käytön jälkeen ympäri ja käytetä uudestaan?
- Jhggfx
Joidenkin naisten peput haisevat takaapäinasennossa, vaikkei peppureikään kosketa. Takapesuun saa kiinnittää huomiota. Siten se on nautittavampaa.
- vanha_panomies_muistelee
Sanoisin että suurimmalla osalla naisista persvako haisee ja juuri takaapäin pannessa se haju tuntuu nenässä.
Nyt on kyllä pojille sattunu vaan huonoa tuuria, koska... ei vaan ei 😂 Miten ihmeessä joku ei osais asiallisesti huolehtia myös takapuolen hygieniasta, varsinkin, kun se ei jäätävän paljoa vaadi?
- Jhggxx
On niitä vaan eteen tullut. Mutta on puhtaitakin :)
Herkkä alue joka tapauksessa. Täälläkin tunteita herättävä 😂 - Jhggxx
Auttaako se hygieniaan vai hajuun pelkästään? 😂
- yyyyyyyyuuuooooo
Taisi osua löylykauhamiestä nilkkaan! poistettu viesti jossa epäilin kirjoittajaa palstan ylläpitäjäksi! palstan ylläpitäjä on löylykauhaa perseeseen tarjoavaa!
- Minä12345678
Valitettavasti moni luulee että kuivalla paperilla pyyhkiminen riittää. Miettikää jos naamassa olisi paskaa niin pyyhkisittekö sen vain paperilla pois vai pesisittekö vedellä ja saippualla.
- nettopäivät
Nonii onhanse löyliskin jo noussut sängystä ja saanut heti päivän polttavimman sivun auki löylyläppäristään ...käsi vapisten hamunnut kauhahiiren ja napsautellut sormella parikertaa oikeaa saadakseen sivun auki..ja silmät tapittaen etsii sexi sivustolta pakoputki ja kaki aiheista viestiä koska muut ovat pelkää urpoilua seksin saralla. hän tietää kaiken löylykauhoista ja niiden varsista ja nii tämäkin viestiketju päättyy no arvaatekin varmaan mihin .. annan sen itse taitelijan kirjoitaa seuraavaan nimimerkiin.
- Aamuvirkku94
Täytyy tähän naisena vastata, etten asiaa ole kauheasti ennen ajatellut, että siis paperilla pyyhkiminen ei riittäisi. Vasta viimeaikoina alkanut (varsinkin jos tiedän että miestä tarjolla) niin pesemään ihan saippualla vessassa käynnin jälkeen. Kyllä se miehilläkin se perse usein haisee, ja sen haistaa jo ihan siinä kun ottaa suihin (että ei ole vain naisten "ongelma").
Täytyy nyt vielä sanoa, että eihän kukaan sieltä sisältä ala pesemään, eli saattaa se kortsu olla paskainen vaikka ulkopuoli olisikin siistinä. Mitä jos alkaisit ottaa tavaksi naisen kanssa että kävisitte esileikiksi suihkussa yhdessä? Toisen pesu voi olla erittäin kiihottavaa, ja samalla puhdistuisi paikat.- Bidee.suihku.on.helppoa
Tuota noin.. Olen mies ja pesen usein kakkareikäni myös sisäpuolelta. Siihen tarvitaan vain bideesuihku ja vessanpytty, ei suinkaan mitään ihmeellisiä suolenhuuhtelutyökaluja.
Lämmin vesi ja pikku paineella, niin parilla kolmella pikku huuhtelulla suolesta lähtee kaikki töhnä. Itse asiassa teen tuon nykyään päivittäin, en ihan joka kakallakäynnin jälkeen kuitenkaan. Hommaan menee suunnilleen puoli minuuttia.
Soisi tavan yleistyvän naistenkin keskuudessa. Ainakin minulla katoaa halut, jos takaapäin seksteillessa haisees ..ska. Usean naisen kakkareikä haisee oikeasti aivan hirveälle, vaikka se olisikin pintapuolisesti pesty.
- 156z
Eikö tuota löylykauha taliaivoo saada täältä sivuilta pois?Vois mennä sinne Ahvenanmaalle takas mölisemään!
- NAInenhaluaapeppuun
Et voi odottaakaan mitään puhtauden perikuvaa, kun päädyt extempore yhden illan jutun kanssa peppusekstailemaan. Näes peppuseksi tarvitsee vähintään minimaalisen puhdistautumisen.
Se tarkoittaa naiselle sitä, että viimeisin ateria on ulostettu suolesta pois, anuksen alue pesty miedolla saippualla ja vaihdettu puhtaat alusvaatteet tilalle. Näin minä ainakin puhdistaudun, kun lyhyellä varoitusajalla on tiedossa peppuseksiä. Vielä lyhyempään aikaan en suostu, koska en halua antaa haiskahtavaa, ruskeaa peppuani miehelle.- Jhggxx
Tarkoitin, että takaapäin naidessa peppu tuoksahtaa, vaikka on varauduttu, että sitä kuitenkin tehdään. Minäkin pesen värkit huolella ja vaihdan puhtaat alushousut naista varten. Hyvä, kun sinä huomioit asian.
- NAInenhaluaapeppuun
Jhggxx kirjoitti:
Tarkoitin, että takaapäin naidessa peppu tuoksahtaa, vaikka on varauduttu, että sitä kuitenkin tehdään. Minäkin pesen värkit huolella ja vaihdan puhtaat alushousut naista varten. Hyvä, kun sinä huomioit asian.
Olisikohan sinulla pikkuisen liian tarkka hajuaisti? En tiedä, mutta auttaisiko tuoksutettu liukuvoide tai öljy? Muista vaan, että öljypohjaiset aineet haurastuttaa kondomia, mikäli aiot muun kuin luotettavan vakikumppanin kanssa peppusekstailla.
- Jhggxx
Siis takaapäin pilluun nainnin tuoksuista mainitsin. Ei pieni tuoksahdus ole naintia hidastanut :) Vähän vaan mietityttänyt, että pestä voi...
Peppupano on sitten erikseen. Hajuineenkin ;) Sitä on tullut kokeiltua, jos nainen pyytää :) ei niin itse ehdoteltua, vaikka vaihtelua se onkin. Pitäisi olla sinunlaisesi nainen.
Suojautuminen on nykypäivää. Tuo öljyjuttu on hyvä muistaa. - ruskearitari
Parasta se peppuun nainti on silloin kun suoli on täynnä. Porautua kyrvällä kuuman ruskean massan läpi...
- ruskeaamunaa
Sitähän voikin pääsiäisenä porata kun huitaisee ensin mämmiä kera kerman lärviin ja sitten melaa perseeseen uppoo kuin vanhaan mummoon
- persiin
Silloin on paras panna kun naisella on ripuli, voi nuolla ensiksi ja sitten panna että velli roiskuu.
- janytpaskalleee
Juurikin näin kyllä torttua irtoo pönttöön kun näitä viemärirottien sepustuksia lukee
- PeraRuiske
Se vasta nannaa tekee jos akalla on suoli täynnä ummetuksen takia. Sinne kun survoo kivi kovaa kalua edestakaisin kunnes päästää valtavat mällit sisään niin se on parasta! Mällit pehmentää jumissa olleet pökäleet ja on akalle iso helpotus kun pääsee pieraisemaan nuo sonnat ulos! Viimeksi kun baarihoidollani oli tälläinen tilanne eikä ollut paska tullut viikkoon ulos niin antamani tuhdin peräruiskeen ansiosta kaikki patoutunut kakka lensi yhdellä pieraisulla lakanoille. Ei niitä yöllä enää jaksettu vaihtaa joten mehän nukuttiin vaan ronskisti niiden lietteiden päällä. Tosin varoiksi työnsin löylykauhan ämmän anukseen ettei sieltä enempää vaan yön aikana tule tavaraa sängylle. Aamulla otin kauhan pois ja rynkytin vielä krapulahimossa aamuseisokin avuin loputkin pallimehuni suolen uumeniin. Aah!
- Anonyymi
Ukki kertoi mulle kun hän oli nuorena miehenä ennen sotia kävi panemassa naisia aina kun savotalla kerkesi. Ukki pyöritteli viikot pöllejä savotalla, viikonloput nussittiin. Ukki oli riski ja isoheppisen mies, jota naiset katseli pillu märkänä. Ukki sanoi siihen aikaan naisen perseestä nuolttiin paska ennen panohommia, sanottiin Venuksen suklaaksi se maistui panomiehen suussa paremmalle kuin oikea suklaa. Ei kyllä köyhän torpan poika oikee suklaata nähnytkään. Ennen miehet osasi tehdä töitä ja panna naisia. Nyky miehet ovat löysiä kui sienipaska, ei ne osaa panna, soivat mulkulla perseeseen, kuten homot. Ei nykymiehillä ole munakarvojakaan, kaikki muuttuu homoiksi
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1494503Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja753462Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v342371KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2361707Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261356Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2351283Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1711221- 691146
- 63897