Ulko valot syttyvät sähkö katkon jälkeen.

seipen

Olis teille sähkö asennus ammattilaisille kysymys kun ulko valot syttyvät sähkö katkon
jälkeen kun sähkö tulee,
toinen kysymys kun sisällä sammuttaa vaihtokytkimellä rappuvalon niin
ulkovalo syttyy, ei aina mutta kuiten aika usein, Mikä aiheuttaa kyseistä häiriötä?

Eihän tuo suuri omgelma ole olis kiva kuitenkin tietää.

Näin kyselee vanhus harmaja pää , odottamaan hyvää vastausta kiitellen.

7

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkosuomi

      Katsos kun sähkö katkon jälkeen se lamppu saa vaihto virta sähköä ja silloin sähkö virta alkaa kulkea siinä hehku lampun hehku langassa. Isompi ongelma olisi jos se ulko valo palaisi sähkö katkon aikana, silloin kyse olisi lähinnä tuuli sähkö tai aurinko sähkö harrastelijasta joka saa vaihto sähköä ulko valaisimeensa tuuli myllystään silloin kun ei tuule tai aurinko sähköä silloin kun aurinko ei paista.

    • Tunnistinko

      Ilmeisesti kyseessä tunnistinvalaisin, minulla käyttäytyy samalla tavalla.
      Sen elektroniikka on turhan herkkä verkkohäiriöille, samassa syöttölinjassa olevan toisen lampun sammuttaminen aiheuttaa jännitepiikin, joka sytyttää tunnistinvalaisimen.
      Sähköjen tullessa (oma) tunnistinvalaisin on päällä sen viiveajan,
      havainnut kun kytken valaisimelle sähköt kytkimellä.

    • neutronipilvi

      Se on laitteen ominaisuus. Sähkökatkon jälkeen kestää hetken kun lampussa oleva sähkösäiliö täyttyy elektroneilla.

    • RobotinTyhmäKytkin

      Minulla oli yksi ongelmallinen hämäräkytkin. Se oli valokatkaisjalla ohjelmoitava, valon sai palamaan jatkuvasti tai hämäratoiminnolle. Ongelma oli se, että maaseudulla virtasessa on aina häirioita, eli ei koskaan valot palaneet, kuten olisin tahtonut.

      • näin.on.näreet

        Kyseessä on maalaissähkö, jota ei ole tarkoitus käyttää valaistukseen.
        Valaistukseen käytetään maalla päreitä, kynttilöitä ja petroolituikkua.


      • Näccäri

        Ei pidä unohtaa teidän postivaunuja...


    • Räpsyherkkiä

      Liiketunnistimisilla on tuo ominaisuus usein, syttyvät kun kytketään sähkö päälle ja voivat syttyä myös kun laitat jonkin toisen valon päälle tai pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe