Onko tämä niinkuin normikesto, kun itseltä meni tuon verran aikaa siitä, kun työnsi asennus-DVD:n asemaan uusimpiin päivityksiin?
Windows 7 asennus: 5 h
10
190
Vastaukset
Aika normilta kuullostaa.
- jfhhwehugg
Päivityksineen Windowsin asentaminen saattaa kestää jopa päiviä. Päivityksiä tulee usein monena päivänä peräkkäin ennenkuin hellittää. Mitä vanhempi asennusmedia, sen enemmän päivityksiä, jos niitä enää on saatavissa yli-ikäiseen systeemiin.
- vähän-vai-paljon
Heti levyn ja ajurien jälkeen laitoin Convenience Roll Up paketit.
Pari tuntia sitten tuli taas uusi läjä päivityksiä.
Positiivistahan tässä on se että päivitys sentään toimii.
- tärkein_ensin
Ilmeisesti Home-versio, jossa ei liene voi edes vaita mitkä MS:n paketiti haluaa, eli se on kaikki tai ei mitään.
Aiemmin Pro-versioissa kun asensin käyttiksen levyltä, niin se meneen melko nopeasti.
Sitten IS-turvaohjelma koneelle levyltä ja sen päivitykset ja vasta sen jälkeen hain manuaalisesti käyttiksen pïavityksiä aloittaen turvapävityksistä. Itsellä kesti käynnistyvän tikun teko tunteja - Ei ollut Windows systeemiä käytössä. Itse asennus meni melko nopeasti. Olisko reilu tunti. SSD levy ja talolaajakaista auttoi.
- tärkein_ensin
"Itsellä kesti käynnistyvän tikun teko tunteja - Ei ollut Windows systeemiä käytössä."
Eikö MS:n storesta ISO-kuvan lataus tikulle pitäisi mennä varsin nopeasti?
Eräs toisessa ketjussa kehuskeli sitten ISO-kuvasta asennuksen vieneen vain vartin, lieneekö kalajuttuja.
Mutta nuo päivityspakettien asennukset kuulema voivat sitten viedäkin paljon aikaa. Levykuvan lataus meni nopeasti. Se miten Linux systeemissä tehdään käynnistyvä Windows-tikku oli monimutkaista. Winusb ei toiminut eikä oikein mikään muukaan. Lopulta asensin lataajan ja sitten kopioin tiedostot levykuvasta. Oma DVD-asema niin vanha, että en käytä sitä enää mihinkään. Ostin vihdoin USB3 tikun. On se nopeampi. FAT-levy ja paljon tiedostoja on hidas yhdistelmä. Jollei usko voi kokeilla onnistuuko 10 000 tiedostoa järjellisessä ajassa.
- dfsdfsdfasf
Ei hajuakaan. Miksi joku asentaisi antiikkisen käyttiksen? Tai miksi joku ylipäätään asentaisi käyttiksen kun se on jo valmiiksi koneeseen asennettu...
- vähän-vai-paljon
Sinulle taitaakin olla valtava uutinen että joskus kovalevyn joutuu vaihtamaan ja ainoa asennusvaihtoehto sitten on puhdas asennus standardilta Windows-asennusmedialta.
- keps
Itse kerkesin käydä kahvit keittämässä kun Mint oli asentunut koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086