Haittaaks sua,

söpöllemiehelle

et mä tykkään susta? 😍

26

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei positiiviset asiat haittaa hupsu. :)

      • svidunwandalaiset

        Avaus on trolli. Herätys. :]


      • svidunwandalaiset kirjoitti:

        Avaus on trolli. Herätys. :]

        Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)

        Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)


      • jhbjh
        M....Mies kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)

        Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)

        Talkootieltä HAHAHA!

        Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.


      • jhbjh kirjoitti:

        Talkootieltä HAHAHA!

        Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.

        En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.

        Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)


      • aloittaja_
        svidunwandalaiset kirjoitti:

        Avaus on trolli. Herätys. :]

        Tää mikään trolli oo, itse oot.


      • jhbjh
        M....Mies kirjoitti:

        En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.

        Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)

        Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)

        Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)


      • jhbjh kirjoitti:

        Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)

        Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)

        Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)

        http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16

        Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)


      • Pääministerijuha

    • eimuahaittaa

      vaikkei ole kait mulle kun olen nainen. ;D

    • sesöpöinmies

      Ei se varsinaisesti haittaa. Kunhan et sitten soittele perään sen jälkeen, kun olen tyhjentänyt kassini sisääsi.

    • kunhan_kerron

      no tuskin oot se ja en oo söpö , vaan vastenmielinen

    • kauniitaunia

      Tää on sellaiselle silmälasipäiselle miehelle. :)

      • Naiselletämä

        Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)


      • nainenkysyy
        Naiselletämä kirjoitti:

        Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)

        Ootko vaalee? ;p


      • Naiselletämä
        nainenkysyy kirjoitti:

        Ootko vaalee? ;p

        Aika vaalee.


      • nainenkysyy
        Naiselletämä kirjoitti:

        Aika vaalee.

        Keski-Suomi?


    • Seksikumppanimies

      Päinvastoin. Se kiihottaa minua.

    • haittaamua

      Joo 😡

    • siksihaittaa

      Haittaa kun en oo homo.

    • vastatuulenratsastaja

      Kerroppas että kenestä tykkäät :)

    • Ikävöin

      Ei jos oot K-nainen

    • eimullesitten

      kun ei oo rillejäkään. :(

      • Tahtoisintietää

        Minä kyllä voisin kysyä saman kysymyksen sellaiselta vaalealta mieheltä jolla ei ole rillejä :)


    • beasts

      ei haittaa koska määkin tykkään sustan ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe