et mä tykkään susta? 😍
Haittaaks sua,
26
1139
Vastaukset
Ei positiiviset asiat haittaa hupsu. :)
- svidunwandalaiset
Avaus on trolli. Herätys. :]
svidunwandalaiset kirjoitti:
Avaus on trolli. Herätys. :]
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh. jhbjh kirjoitti:
Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)- aloittaja_
svidunwandalaiset kirjoitti:
Avaus on trolli. Herätys. :]
Tää mikään trolli oo, itse oot.
- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :) jhbjh kirjoitti:
Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)- Pääministerijuha
M....Mies kirjoitti:
Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)Hyvä idea tuo parvi yksiössä👍
- eimuahaittaa
vaikkei ole kait mulle kun olen nainen. ;D
- sesöpöinmies
Ei se varsinaisesti haittaa. Kunhan et sitten soittele perään sen jälkeen, kun olen tyhjentänyt kassini sisääsi.
- kunhan_kerron
no tuskin oot se ja en oo söpö , vaan vastenmielinen
- kauniitaunia
Tää on sellaiselle silmälasipäiselle miehelle. :)
- Naiselletämä
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
Ootko vaalee? ;p
- Naiselletämä
nainenkysyy kirjoitti:
Ootko vaalee? ;p
Aika vaalee.
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Aika vaalee.
Keski-Suomi?
- Seksikumppanimies
Päinvastoin. Se kiihottaa minua.
- haittaamua
Joo 😡
- siksihaittaa
Haittaa kun en oo homo.
- vastatuulenratsastaja
Kerroppas että kenestä tykkäät :)
- Ikävöin
Ei jos oot K-nainen
- eimullesitten
kun ei oo rillejäkään. :(
- Tahtoisintietää
Minä kyllä voisin kysyä saman kysymyksen sellaiselta vaalealta mieheltä jolla ei ole rillejä :)
- beasts
ei haittaa koska määkin tykkään sustan ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511