Loppu toi ikuinen valitus palkoista , meillä tarvitaan just noita 6 kk työntekijöitä.
Kivaa ulko työtä 12 tuntia päivässä ,noin 4 kk ja ei tartte neuvotella palkasta.
Vihdoin yrittäjälle työntekijät 6:- eurolla tunti.
5
220
Vastaukset
- äläkuseta
Koskas vois aloitella ja missä ?
- harmi_kuitenkin
Huh ! Jos tommosia summia pukkaa tilille niin olen pankin kanssa ihan kusessa. Nehän vaatii selvitystä että mistä rahat , pyytävät heti neuvotteluun ja mun sitten pitäisi todistaa ettei ole kyse mistää rahanpesusta. Millä mää sen todistan. Häkki heilahtaa mulle, elämä ohi.
En ota vastaan tuota työtä !
- juytujg
Täytyyhän Nordea pankilla olla selvillä mitenkä meinaat maksaa yli kahden euron tilinhoitomaksun kuukaudessa, kun siellä nyt oleva raha ei riitä kuluihin vuositasolla.
- kuudenpäivän_sota
MIkähän tässä oli pointti, välillä 6 Eur, sitten taas 6 kk. Onko tää 6kk uusi valuutta ?
Vai palkka 6 kk/ tunti...
- riistäjäpaskamulkku
"Työ Vapauttaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868