Ruokarahani menivät epilepsia-lääkkeisiin

kiitosomavastuusta

Voiko täällä kiittää Juha Sipilää? Voitteko välittää kiitoksen? Kiitos.

22

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apteekissa

Sipiläkö taas rahasi vei.

• kiitosminukinpuolesta

Kiitos sipilän hallitukselle tästäkin.

Lääkärissä käynti 42e ja tämän päälle astma piiput 50e joista en saa korvauksia, jäljelle jää vielä keuhko sarkoidoosi (keuhkoissa rihmasto joka umpeuttuu vähitellen) , johon ei ole varaa enään tuhlata tutkimuksiin,lisäksi nivelrikko lääkeitä ei voida ostaa.

Molemmat nilkat kuluneet sekä vasemman käden kyynärpää sekä oikean käden ranne ,kyynärvarsi sekä olkapää.

Tälläinen on vielä työkykyinen ja hyvä pakkotyöorja suomen valtiossa jota voidaan pomputtaa kuntoutettavana orjana suomessa ja ilkkua ja nauraa.

tulot hieman yli 500e ja siitä pois sairauskulut.

• SipiläsPop

Kyll tommotten tuloist on varaa ottaa ja köyhäll miljonäärill verohelpotuksii antaa.

• Kiitosminunkinpuolesta

Lisäksi pää jäi junan alle. Peräsuoli räjähti pieraistessa. Suolista on leikattu 90 metriä pois. Tomin metsurina. Elämä on kovaa.

• tattistamultakin

Oikein, sinulla on asenne kunnossa toisikuin tuolla toisella vatkulalla joka pitäisi elättää kotiin.

• paha_on_köyhän_olo

Minä pyysin että lääkäri vääntää peräsuolen solmuun. Köyhällä ei ole varaa paskoa ulos kerran nieltyä ruokaa oli se sitten sianlihaa tai mustarottaa. Paha kun pierukaan ei pääse ulos. Nyt se tulee hallitsemattomasti korvista ja haju on ihan kamala. Naapuri irvistelee ja lapsenlapsilla on keripukki. Revi siitä.

• konkurssisuomalaisille

Lisäksi kiitos sipilän hallitukselle ettei keskussairaalassa tehdä enään polvileikkauksia,joten pitäkää polvenne ehjänä jos voitte.

• Junallatulleetkepulisiat

Tää on sitä kapitalismiä jota suurin osa suomen kansasta muka kannatti viime vaaleissa.....

• perseetolalla

Demokratiaan kuuluu, että edes yrittää elättää itse itsensä.

• Keskustan.kärkihanke
        perseetolalla kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu, että edes yrittää elättää itse itsensä.

Osalla työttömistä olisi voinut olla pieni mahdollisuus elättää itsensä ja perhe, jos Sipilä olisi kyennyt luomaan heille edes osan lupaamastaan 200 000 uudesta työpaikasta. .

Vaalivalhe on metka juttu; siitä jää aina kiinni. Sipiläkin jäi. Hän voisi ottaa oppia kokoomuspoliitikosta, joka ei valehdellut, mutta oli tietämätön. Hän pyysi puheitaan anteeksi. Valehteluakin voi pyytää anteeksi, vai mitä Mr. S?

• kokeeonistumista

Sipilä nyt ottsa kuppia moisten kiitosten takia..

• Köyhät_kyykkyyn_nyt

Ehkä se lohduttaa, että ökyveneiden ja juppipyörien omistajat pääsevät nyt heitä uhanneesta verosta. Eihän sitä nyt sovi hyväveliverkostoa koskea. Milloin sen ihmeen näkisi, että sairaiden tai työttömien leikkauksia olisi peruttu.

• hehehe-

Juuri huusit, että veneesi menee verolle, syytit sipilää.
        Nyt ei veroa tule, sekin sipilän vika.

• KöyhäJaSairas

voisiko Sipilä vipata sairaille pari sataa per naama? Vippaahan hän omille sukulaisilleenkin vielä veronmaksajien rahoista köh köh.

• aattelia

Keskusta räätälöi maaseudulle latojen maalaustuen ensitöikseen hallituskauden alussa .Muistaakseeni 15 miljoonaa . Tässä nähdään mitkä IHMISARVOT keskustalla ON !

• Ruput.itkee

Sipilän pitäisi polvetkin leikata.
      Kyllä on rupusakilla murheet.

• Kerro miksi Sipilän pitää maksaa latojen maalaukset ? Kumpi on tärkeämpää :IHMINEN vai LADON MAALAUS !

• Mitta_täynnä

Tämän kun kirjoitan, niin tämä ketju varmaan poistetaan.
      Sipilällä ei ole ollut mikään muu tarkoitus, lähtiessään kepun puheenjohtajakilpaan, kuin se että hän pääse ministeriksi. Sitä kautta hänen oli tarkoituskin edistään suvun ja läheistensä bisneksiä, aivan samoin kuin nyt Trump tekee Amerikassa. Tämänhän olemme nähneet ja todenneet.
      Kaiken tämän olen kuullut keskustan kansanedustajan sanomana.

• Tiedätkö yhtään puolueensa puheenjohtajakilpaan lähtenyttä, joka ei olisi tähdännyt samalla ministeriksi? Veikko Vennamoa ministerintehtävät eivät ehkä enää Maalaisliitosta eronsa jälkeen kiinnostaneet, mutta eipä hänen tarvinnut kilpailla puolueensa puheenjohtajuudestakaan. Olisiko Jussi Halla-ahosta tulossa ensimmäinen?

• vapinakäsi

Sulla se sairas löytyy sieltä korvien välistä.

• Huhuako

Oliko se kansanedustaja, joka kertoi Sipilästä, pohjalainen vai keskisuomalainen?

• ökyvenepelastuu

Alennetaan taas lääkekorvauksia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe