Pitänyt energiapäiväkirjaa vuodesta 2000 omassa tuulivoimatuotossa ja tämä tammikuu oli tähän asti paras tuottokkukausi tuulivoimassani. Niin oli myös Suomen ja Pihjoismaiden tuotossa.
Meret lämpiävät ja tuulennopeudet nousússa vuosi, vuodelta, niiisen kohdaLTAn on tapahtunut !
Leutoa talvea ja ILP lämpöpumppuni Mitsu FH 25 Electric toimi täysin tuulen voimilla tammikuun.
Oma tuulivoimalaitokseni näytti taas kyntensä.
Tuottanut jo moninkertaisesti, luokkaa 8 kertaa hintansa takaisin ja jatkuu kerroin.., kun sähkön hinta nousussa, kuten myös tuulennopeudet.
Älkää hyvät naiset ja miehet maksako turhasta !!
Pala maata ja pala taivasta riittää, että saa energiansa tuulesta ja auringosta.
Valtio olen minä ! ja se tulee päivä päivältä ajankohtaisemmaksi, jokaisen kohdalta !
Tammikuu -17 oli ennätys tuulivoiman tuotossa.
6
309
Vastaukset 6
- varmaan_vähemmän
Entä paljonko oli tammikuussa Anteron mainostama ympärivuotinen aurinkopaneeleiden tuotto?
- vapaa-Antero1111
Antero alkaa taas vapautua ja Carunat kaatua:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14406342/vapautukaa-energia-orjuudesta-olkaa-itsenaisia-! - AnteroRantanen111111
Ennätys oli myös Suomen tuulivoimatuotossa tammikuussa.
Tässä esimerkkinä Tuuliwatin tuottoa;
http://www.tuuliwatti.fi/tuulivoima- RantasenAntero222222
Ennätys tehtiin myös verorahoista maksetuissa tuulivoimatukien määrässä. Maksamme tuulivoiman tuottamiseksi enemmän tukea kuin tuulisähköstä saadaan sähköpörssissä.
Järjetöntä touhua, jos tuotto on pienempi kuin siitä maksettava tuki.
http://tuulivahinko.fi/
- rajansa_kaikella
Tuuliwatin tuotot istuu pientuulivoima- otsikon alle miltei yhtä huonosti kuin Australian paneeleiden tuotot aurinkosähkö- osioon varsinkin kun niitä käytetään esimerkkeinä mahtavista tuotoista joihin ei täällä päästä kuin neljänä keskikesän kuukautena ja silloinkin vain jos sää sallii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398