Viekö Toyota jo ykkössijan toisessa MM-rallissa?
Laadulla on tekijänsä.
Eläköön japani!
Uskomatonta laatua
9
169
Vastaukset
- kjnbgfd
eläköön puuppola.
- osto-osaamista
Tässäkin tapauksessa Toyota ostaa osaamisen muualta, kuten niin monessa tapauksessa. Tarvinneeko noita muita tapauksia edes luetella.
- flashcondom
Citikka ostanee autojensa sähkö osaamisensa Arevalta.
- görananbersson
Muistaako joku vielä slouganin toyotan taka ikkunalla.
Toyota-ylivoimaa- 426HEMI
Toyotalla suomi kuljettaa
- Suomi.saksa.ranska
Toyota on ymmärtänyt että menestys tarvitsee eurooppalaista osaamista ja tekemistä.
Tämän hetken paras kaupassa oleva tojo on citikka ja ralliprojektiin ei tule mitään japanista wrc yaris kootaan suomessa saksalaisista ja ranskalaisista osista.
Japanialaisia ei päästetä edes lähelle autoa. - nodredame
olet vain katkera nillittäjä. Et pysty näkemään tosiasioita. Suoraan toisessa kisassa voittoon. Citikka ei ikinä kykene samaan!
- Silleensä1
Menestynein merkki rallissa on edelleen Citroen. Katsotaan, kun rallivuosi edistyy miten jatkossa. Joka tapauksessa onnittelut Latvalalle ja Mäkiselle!
- nodredame
Joo onnittelu koko japanille ja sen ylivoimaiselle autoteollisuudelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984