Etsin, mutta en löytänyt - kuka tietää?
Kiitos!
Hepatiitti A -rokotteen hinta?
6
2250
Vastaukset 6
- eppu
Rokotus on kaksiosainen, jos haluaa tehon kymmeneksi vuodeksi ja kumpikin "osa" maksaa 45 euroa. Toinen "osa", siis tehoste pitää ottaa kai puolen vuoden päästä ensimmäisestä. Eli 90 euroa kokonaisuudessaan.
- Niina
Ota ihmeessä samalla yhdistelmärokote Twinrix, jossa sekä a- että b-hepatiitti samassa. Tulee kaksi kärpästä samalla iskulla.
- ottanut
Havrix rokotteen eka osa antaa suojan 10 vuodeksi,kakkososa jopa 20 vuodeksi
- työläinen
Mulla työnantaja (kaupunki) tarjosi rokotteen.
Eli kannattaa kysellä töistä saako?
Tuleehan se työnantajallekin kalliiksi jos siihen sairastuu...
- BWX
Viime lokakuun tienoilla 1 annos (tarvitaan siis vahvisteeksi toinen 6-12 kk kuluttua) maksoi apteekissa (helsinki) reilut 50 euroa. Hintataso riippunee vähän apteekista. Tohon päälle sitten vielä pkl-maksu, ellet saa pistettyä jossain ilmaiseksi.
Vaivattominta (eikä juuri kalliimpaakaan, jos joutuu maksamaan pistoksesta pkl-maksun) on kävellä suoraan yksityiselle, esim. Diacoriin, jossa sairaanhoitaja pistää rokotteen suoraan ilman lääkärissä käyntiä. Hinta muistaakseni n. 60 euroa. - Doris
Havrix maksaa ainakin Yliopiston apteekissa 47,10 euroa ja Twinrix 49,84 euroa.
Lasten rokotteissa hinnat halvemmat; Havrix 31,57 e ja Twinrix 36,31 e.
Hinta on siis yhden rokotteen hinta. Vahvisterokote annetaan 6-12 kk kuluttua ensimmäisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut119717- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545