HEI ! Olen käynyt gambiassa 2 kertaa elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla tutustuttiin Pam-nimiseen oppaaseen. Todella ystävällinen, hauska, mukava ja huomaavainen opas. Kierrettiin ekalla kerralla koko gambia pamin kanssa ja oli todella hienoa nähdä paikallisten toimintaa sekä nähtävisyydet oppaan kanssa. Yöelämä gambiassa todella jännittävä mutta aivan erillainen kuin suomessa. Suosittelen tätä opasta erityisesti ensikertalaisille ketkä matkaavat gambiaan. Tässä Pa Modou Mboob "Pam" tiedot, 002207551119. S.posti; [email protected]
Luotettava ja todella ystävällinen opas
5
416
Vastaukset
- VarokaaVähän
Onkohan tämä se sama Pam joka pääsi hiljattain vankilasta. Istui siellä 6 vuotta turistien ryöstämisistä?
Hän pitää nimenomaan ensikertalaisista.- ParasTuristiOpasKoskaan
:D On siinäki hyvä provo "Istui linnassa 6v, turistien ryöstämisestä" Keksi parempi provo ensikerralla :)
- Goooou
Pamista en tiedä, mutta me oltiin eka kertaa Gambiassa ja saatiin todella hyvä opas ja retket ihan Facebookin kautta.
Lamo on opas ja "LaMarita Safari" facesta saat yhteystiedot.
Ymmärtääkseni tää Marita on suomalainen.
Kirjoitti ainakin sujuvaa suomea kun viesteiltiin.
Voin lämpimästi suositella! Edullisempaa kuin matkatoimistojen retket ja yksilöllisempää.
Todella voit räätälöidä matkat Lamon kanssa.- ParasTuristiOpasKoskaan
Kyllä ennemin ottaa paikallisen turistioppaan kuin matkatoimiston täysin oikeassa olet!
- AinaKinuamassa
Matkatoimiston opas tulee kyllä halvemmaksi.
Hänen sukunsa ei huijaa ja puijaa kaikkia rahojasi.
Rosvoja ja retaleita ovat kaikki paikalliset. Sen kyllä tiiän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433