Onko Marjut Konsti vielä kiinteistövälittäjä. Minulla olisi pieni yksiö jonka haluaisin laittaa myyntiin. Eikös hän ole rehellinen välittäjä vai kuinka onko teillä kokemusta hänestä.
Kiitos rehellisistä vastauksista.
kiinteistövälittäjä Konsti
20
447
Vastaukset
- hjiokjhy
Elä kehtoo kiusata
- timopekkak
Laittakaa hakuun" kiinteistövälittäjän rehellisyys oikeudessa# niin se kertoo aika paljon kyseisestä naisesta. onko tämä sama nainen.
- irmeliiii
luin tekstin varmaan sama nainen. en laittas myyntiin sille jos ei pakko.
- joreee
eikös tää ole se vääränvalan vannoja oikeudessa.
- suvianneli
irmeliiii kirjoitti:
luin tekstin varmaan sama nainen. en laittas myyntiin sille jos ei pakko.
tuttu nainen en luota tippaakaan. pilas mun elämän asuntokaupoissa 10v. sitten.
- paulamariaa
Mitä tämä kyseinen nainen tekee nykyään. Eihän hän päätä vaan mistään asioista, tuntuu vähän vaaralliselta päättämään mistään. Erittäin epärehellinen nainen.
- ghjlll
Isännöitsijä näkyy olevan
- toivoooo
Toivottavasti ei pitkään.
- laitosmies666
ghjlll kirjoitti:
Isännöitsijä näkyy olevan
Ei uskois eikö ihmiset opi mistään.
- gjlloou
Onko totta vai kaupunki legendaa, että kyseinen poliisi olisi hermostunut kun joku viattomasti oli todennut hänelle johonkin ettei se oo konsti eikä mikään...
ei ollut tiennyt poliisin nimeä.- raneeeee
hakkas mut pahasti ilman syytä. halus pätee olevinaan kovakin paskan marjat ei mitään ilman koskemattomuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562