kannattaako esim forten mäntiä ostaa mahlen tilalle jos on halvempia reilusti?
kestävyys?
ois yks mäntävikanen 325 josta poikineet renkaat
varaosana tarvike vs orkkis
5
94
Vastaukset
- Hörman
Suosittelen Ladan osia. Sopivat yks yhteen kun tulevat samasta linjastosta, mutta ovat kestävämpiä koska ne tehdään paremmasta materiaalista, eikä Hitlerin aikaisista ruostuneista ulkohuussin saranoista, kuten bemarien osat.
- Miksikäs_ei
Myös mossen osat käy bemariin. Bemari on mossen kopio.
- Motonomi
Taas neropatit teinit esittämässä suuria viisauksiaan.:-)
Hanki Mahlet tai KS Kolbenschmidtit, joita Bemari käyttää alunperinkin sekä autoissa että moottoripyörissä. Männissäkin valitettavasti laatu maksaa. Selvitä se mäntävian syy tai kohta on sama ongelma vastassa uudestaan. Mäntäviat johtuvat aina jostain ulkoisesta tekijästä. Laiha seos, liian kuuma tulppa, väärä sytytysennakko tms. Halpamännissä on useimmiten ongelmia, jotka johtuvat itse männistä.- Anonyymi
Kolbenschmidtin vesipumppuja tuntuu olevan vaikea saada , Mister-Autosta löysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolbenschmidtin vesipumppuja tuntuu olevan vaikea saada , Mister-Autosta löysin.
Oliko M-sarjan nahkahousuja takavetskarilla?
T. Juhis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818