maksoin sähkölaskun myöhässä, eräpäivä 2.1.2017, ja sain muistutus laskun jonka eräpäivä oli 28.1.17. Tämän laskun maksoin 3.2.17 suoraan intrum justitialle.
Nyt sain maksuvaatimuksen joka oli päivätty 3.2.17 ja sinne oli kirjattu kohta "toimenpide" ja päivämäärä korkopäivä eur ja avoinna eur 24 e.
Siis avoinna 24 euroa siis maksuvaatimuksen perintäkulut, siis yhtiö tiesi tuolloin 3.2.17 minun maksaneen jo tuon laskun mutta kehtaa silti lähettää maksuvaatimuksen jonka maksettavaa kohdassa on täys summa.
No jos näin voi toimia niin sittenhän kaikilla yrityksillä on oikeus toimia näin, lisäks tän virman työntekijät kuulostaa siltä kun perisivät omia saataviaan. jo on törkeetä nykyään.
intrum justitia oy
saatananpaskafirma
0
130
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556