Kaupungin vuokratalot

Vuokralle_menevä

Laitoin hakemuksen sisään kaupungin vuokrataloihin ja nyt odotellaan päätöstä että mihin minut tulla sijoittamaan. Kysyisin nyt teiltä että mikä olisi paras vuokratalo ja vastaavasti huonoin. Itse olen kuullut että Orkonkatu 1, Myllykiventie 10, Karvetinkatu 3 ja 5 olisivat huonoja vuokrataloja.

23

3397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naughtydog

Ensinnäkin Karvetinkatu 3 ei tietääkseni ole vuokratalo vaikka siellä kuuleman mukaan onkin useita asuntoja vuokralla. Orkonkatu 1 ja Myllykiventie 10 ovat niitä pahamaineisia taloja joihin joutumista kannattaa välttää viimeiseen asti. Karvetinkatu 5 on puolestaan kaupungin vuokratalojen parhaimistoa nykyään.

• Wuokralainen

Näyttäisi kaupunki hakevan tällähetkellä Sienipolku 6, Kastovuorenkatu 14 ja karvetinkatu 5 taloihin vuokralaisia, joten sulla on mahdollisuus päästä asumaan ihan huippu yhteisöön tai sitten joudut tyyliin Sienipolku 6 jossa kaikenlaiset hörhöt pitävät huolen siitä että asuminen ei ole mukavaa.

• töpinääpöntös

jos sinulla luottotiedot mennyttä kamaa -sinua ei tulla talon asukasta mihinkään vapaana oleviin kämppiin minä jos kukaan tiedän sen olenhan luottokelpoinen

• Ent.3_asukas

Jo ei se kolmone oo vuokratalo vaik nii useas tahos väitetä. Luulenp että tullee siit ku siel ei vissii vielkää oo kurii nii ku ei vuokrataloiskaa nykyää oike tuppa olemaa

• Kurinpalautus

Vuokrataloissa kurinpito asiat on yleensä kaupungin vastuulla sillä hyvin harvassa vuokratalossa on talotoimikuntaa. Osaketaloissa taas kuria pitää yllä hallitus joka voi halutessaan pitää ylimääräisiä kokouksia jos kuri on päässyt osakkkailta unohtumaan.

• Vuokran-antaja

Kun kaupunki määrää sulle vuokrakämpän niin ei siinä paljon pysty itse omia toiveita sanomaan vaan sinut majoitetaan siihen kämppään joka on heidän listalla ensimmäisenä.

• Juustopäässä

Kyllä ne aluetoiveita koittaa huomioida jos mahdollista. Tiettyä taloa turha ees toivoa.

• Töttöröötti

Yöt voi olla aikamoista meteliä kun osa asukkaista juopottelee tai muute vaa valvovat ja möykkäävät. Ei noihi vuokrataloihi kannattas lähtee jos ei pakko. Kaikenmaailman avohoitotapauksia

• Ei_allekirjoitusta

On totta että suurin osa vuokrataloista on rauhattomia, mutta itse voin sen sanoa että Karvetinkatu 5 vuokratalo on tällähetkellä kaupungin rauhallisin vuokratalo.

• Rauhana_syntynyt

5. taloko rauhallinen? Asuin kyseisessä talossa vuokralla 7.vuotta sitten ja ei ollut rauhasta tietoakaan. Voi toki olla että nykyään siellä asuu sitten sellanen jo kun Rauha.

• Vuokrallepano

• Vuokraonmaksettava

Kaupungin palvelupisteen mukaan vuokrataloihin on tällähetkellä kolmen kuukauden jonotus.

• JustNow2

Naantalin Vuoikratalot Oy on tarkka asukkaistaan (luottotiedot pitää olla) samoin talot ihan ok. varsinkin Tammiston alue rauhallista ja mukavaa aluetta, luonto lähellä ja palvelut kävelymatkan päässä.

Orkonkatu 1 talo yksi parhaimmista ja hyvin rauhallinen :))

• Anonyymi

Tammisto oli joskus rauhallisempi, nyt ei. Liikaa rakennettu. Porukka monenkirjavaa, Orkonkadulla bileet raikaa aika usein, ei hyvä. Tuosta vuokratalojen tarkkuudesta vielä, toisille suodaan erivapauksia, esim. erään juoppo pariskunnan 6 kk. vuokrat maksoi kela, jäi ja meni rahat viinaan. Tavallinen, siististi elävä eläkeläinen taas ei saa mitään anteeksi. Sieltä tiskin alta hyvä veli systeemin kautta menee tietyt asunnot kivasti.......

• Asuntosäästäjä

1.3-2017 viitos talossa vapaa kämppä edelleen. Eikös kaupungilla ole ketään siihen laittaa vai missä mättää.

• Soviet_union

Nyt olis myös Karvetinkatu 3 talossa asunto vapaana. Saa nähdä että kauanko kestää ennen kuin kaupunki saa bookattua tämänkin asunnon.

• Kummijammi

Montako kertaa se pitää sanoa että Karvetinkatu 3 EI OLE vuokratalo. Se että talossa on neljä asuntoa vuokralla ei tee siitä vuokrataloa. Tästä kuri asiasta en tiedä, mutta varmasti siellä on kovempi kuri kuin monessakaan kaupungin vuokratalossa.

• KarvetissaRauhatonta

Demarit aikovat täyttää vuokratalot mamuilla. Yrittivät jo 40 joka vuosi mutta nyt on tulossa 60 kolmessa vuodessa. Miettikää vähän ketä äänestätte kuntavaaleissa jos olette asuntotilanteesta huolissanne!

• Anonyymi

Myllynkiventie 10 on muuten hyvä talo, ja rauhallinen mutta satunnaisesti on enemmän ja vähemmän villiä menoa. Ei kannata liikaa siis jännittää. T. 6 vuotta asunut.

Ihan sama minne muutat niin aina on jotain mistä välittää, mutta suosittelen muuttaa tänne keskustaan, koska suurin osa palveluista on täällä tosi lähellä vaikka nekin on menneet aika kuivaksi.

• Anonyymi

*valittaa

• Anonyymi

Juu, niin on menneet palvelut.... muutama marketti sentään keskustassa. Sääli nykyään kun pikku liikkeet eivät kannata, häviävät Turun keskustastakin yksi kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin on menneet palvelut.... muutama marketti sentään keskustassa. Sääli nykyään kun pikku liikkeet eivät kannata, häviävät Turun keskustastakin yksi kerrallaan.

Paha kilpailla jonkun tokmannin ja automarkettien kans varmaa. Raisios lähellä. Ruokakaupat on eri juttu, ne säilyy koska asiskkaita on.

• Anonyymi

Karvetinkatu 5 mannet asustelee ja möykkää öisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe