a) MPKn harjoituksissa?
b) VEH PVn harjoituksissa
c) kertausharjoituksissa
pitääkö tervehtiä virallisesti kuten intissä
19
950
Vastaukset
- ryyytm
Ei tarvii kun ei mene niihin. Niin ei tarvii miettiä tuollaista paskaa.
- nuillapärjäätkyllä
Jos joukossa on ressujen lisäksi kantahenkilökuntaa niin hyvien tapojen vuoksi niitä sekä niitä joilla on paljon kiiltävää kaulassa ja ainakin Pulustusvoimien Komentajaa sekä Ylipäällikkö Saulia.
- Helppohomma
1.6.2018 poistuu ns.lippaan vetäminen pelkkä PÄIVÄÄ kuuluvalla äänellä riittää
- HaiGotler
Lippaan vetäminen poistuu, riittää pelkkä käteen vetäminen.
- Vajakkitaasvauhdissa
Olet selvästi niitä tyhjäpäitä, jotka kelpaavat hyvin miinanpolkijoiksi tai tykinruoaksi. Ja kenraalit kiittää!
- herraherra
mitä nyt? murtunut mieli`? oletko karkkurin pojanpoika vai mistä moinen kiima?
- kannatyhteenkopsahtavat
Eikö tuo lie varminta että vetäset kaikille lippaan noin niinku varmuuden maksimoimiseksi.Ennen muinoin hyvientapojenkultaisessa kirjassa oli että tervehdi aina itseäsi vanhempia,näillä pärjäät niin sodassa kuin rauhassakin.
- Ylikessu72
Vastauksista näkee, että täällä pyörivästä porukasta suunnilleen kukaan ei ole ollut edes armeijassa, saati kertaamassa.
- hameenalla
Aivan niin.Äitinpoikii.
- Multa-Mauri
Metsässä ei tervehditä
Voi nyökätä ja puhutella, kuten on opetettu ... mutta kättä lippaan ei taideta tietyistä syistä johtuen nostaa ... .
- DensaEversti
Mettässä saa tervehtiä jos on ääliö...
- BWertuiZ
Minä tervehdin siviilissäkin entisiä kapiaisia ja varusmiesjohtajia. Vedän lippaa ja huudan vaikka Alkon kassajonossa: Hyvää päivää Herra luutnantti! Teille Tuo viina tuntuu vielä kovastikin maistuvan! jne...
Eikä tule poistumiskieltoa. heh heh heh - lippajalepo
Tervehtiä pitää aina ja kaikkialla,eikös vanhempasi ole asiaa opettanut?
- NykyaikaaNäes
Minäkin sanon aina: Mitä asiaa? Mitä kyttäät?
- TosiSolttu
Natsitervehdyksen kun heittää niin riittää...
- Kätöstälippaan
Pölvästit
- Jdjgkdlsmfndks
Ei.
Ei.
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460