Meikäläinen on lähdessä kertaamaan tuossa noin kuukauden kuluttua, ja koska kertauspaikka on niin pirun kaukana omasta asuinpaikastani, niin joudun matkustamaan useampaan junaa käyttäen. En ole ollut aikaisemmin kertaamassa, ja inttiaikoina matkustin kodin ja varuskunnan välillä intin järjestämällä bussikyydillä. Tästä kaikesta minulla herää pari kysymystä niille, jotka asiasta paremmin tietävät.
Ensinnäkin onko tuo mukana tullut junalippu sellainen, että sitä voi käyttää aina uudestaan ja uudestaan? Toisaalta jos asia on näin, niin minua ihmetyttää, miksi kuitenkin linja-autolippuja tuli kertauskäskyn mukana useampi kappale. Onko se siis jonkinlainen "saat matkustaa niin monta kertaa kuin haluat päivänä 'dd.mm.vvvv'" -diili tms. vai miten tämä homma oikein toimii?
Toiseksi miten PV voi meedion lailla tietää, että junissa, joita minun pitää käyttää, on vapaita istumapaikkoja? Muistelen lukeneeni joitakin vuosia taaksepäin, että lomille lähteneet varusmiehet olivat toisinaan joutuneet seisoskella käytävillä koko matkan ajan, koska junat olivat niin täynnä. Jos asia on näin, niin sittenhän minun pitää olla varautunut seisomaan tunteja tuntien perään.
Kertausharjoituksiin matkustaminen
kertaaja_
1
3058
Vastaukset
- ryhtitahtipuhti
Littera on käytetty kun konnari leimaa sen tai viimeinen käyttöpäivä on tapissa.Älä huoli kyllä tilaa aina on yhdelle Isänmaan toivolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006