Työterveyshuolto

Tänään radiouutiset asiasta kertoi jossa hyvinvointijohtaja asiasta kertoi,että tarvitaan uusi työterveyshuollon tarjoa jolla on "leveät hartijat"

Olisi rehellisesti sanonut asian suoraan,että hänen suurien hartijoiden lisäksi on PKO joka on liikuntahallin rakennuttaja ja tuonne liikuntahalliin tulee myös tiloja ao toiminnalle vaikka nyt työterveydenhuolto kilpailutetaan niin tällä hetkellä Lieksassa on yksi toimija ja tiedossa on, että PKO lla on Joensuussa ao toimintaa.

Tämä näkemys minulla on ollut jo alkujaan nähtyäni suunnitelmat ja silloin ei tätä asiaa tuonut viranhaltija esiin.

9

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjois-Karjalan Osuuskauppa hoitaa kohta Lieksassa kaiken. On pankkia, postia, liikuntahallia, parturia, hautaustoimistoa, lääkäriasemaa, sairaanhoitoa, optikkoa, majoitusta, pysäköintiä, jne. Leveillä hartioilla on hyvä mällätä. Toivottavasti myös vanhusten- ja vammaistenhoitoa sekä kuljetuspalveluita.

      Posti hoitaa sitten loput kuten ruohonleikkuut, lumityöt, ruokien ja lääkkeiden jakelut, vanhusten ja lemmikkieläinten ulkoiluttamiset, nuohoukset, siivoukset, kaupassa käynnit, koulukyyditykset, pienet remontit jne.

      Kirjeiden ja lehtien jakamisesta ei ole vielä sovittu minkään tahon kanssa. Lieneekö tarpeen edes sopia enää. Nehän kulkevat sähköisesti tai Bernerin kopterilla.

      • Posti hoitaa tehtävän kuten eilen karjalainen jäi tulematta ja mielestäni ei riitä pahoittelu lehdeltä vaan selvä hyvitys kosta tätä tapahtuu juuri viikonlopun postissa Myös se,että jonotan postin palveluun puhelimessa ja taksa raksuttaa kuin juoppokyytissä taksilla


      • Pitäisikin nyt kokeilla miten pojan kopteri kulkisi tuoden lehden minulle


      • markkukorpinen kirjoitti:

        Pitäisikin nyt kokeilla miten pojan kopteri kulkisi tuoden lehden minulle

        Lehtien ja kirjeiden jakaminen on Postille vain pieni sivubisnes ja jos ei ehdi aina lehtiä jakamaan, niin ei sitten ehdi. Joskus saattaa Postin päätehtävissä mennä hyvinkin paljon aikaa kuten kovan lumisateen jälkeen.


      • Nyt ei ollut lumisadetta viikonlopulla


      • Kuitenkin pääasia on,että kuka sitten joutuu maksamaan enemmän työterveyshuollosta.koska selvää on,että ne yrittäjät.
        Selvää vaan on se että pitkään on odotettu liikuntahallia
        Mitä toimintoja sitten jää kallispalkkaisille herroille kun toiminnat siirtyvät yhtiöille? joko seuraavana on peruskoulu ja lukio ? Nyt jo on päästetty rapistumaan vuoniskylien koulu . Mitä muut ammatillinen koulutus senkin määrärahat pienenevät täällä myös ja Joensuu keskeisyys on tulossa maakuntahallinnon myötä yhä enenevässä määrin


      • markkukorpinen kirjoitti:

        Nyt ei ollut lumisadetta viikonlopulla

        Tarkoitin lumisadetta vain yleisesti, koska silloin postinjakajilla voi mennä lumitöissä pitkään niin kuin kesällä ruohonleikkuussa.


    • Aika monelta kuullut että Karjalainen viimeaikoina jäänyt useamminkin tulematta.

      • Posti noudattaa itsensä kanssa sopimaa kolmipäiväistä työviikkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe