Työterveyshuolto

Tänään radiouutiset asiasta kertoi jossa hyvinvointijohtaja asiasta kertoi,että tarvitaan uusi työterveyshuollon tarjoa jolla on "leveät hartijat"

Olisi rehellisesti sanonut asian suoraan,että hänen suurien hartijoiden lisäksi on PKO joka on liikuntahallin rakennuttaja ja tuonne liikuntahalliin tulee myös tiloja ao toiminnalle vaikka nyt työterveydenhuolto kilpailutetaan niin tällä hetkellä Lieksassa on yksi toimija ja tiedossa on, että PKO lla on Joensuussa ao toimintaa.

Tämä näkemys minulla on ollut jo alkujaan nähtyäni suunnitelmat ja silloin ei tätä asiaa tuonut viranhaltija esiin.

9

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjois-Karjalan Osuuskauppa hoitaa kohta Lieksassa kaiken. On pankkia, postia, liikuntahallia, parturia, hautaustoimistoa, lääkäriasemaa, sairaanhoitoa, optikkoa, majoitusta, pysäköintiä, jne. Leveillä hartioilla on hyvä mällätä. Toivottavasti myös vanhusten- ja vammaistenhoitoa sekä kuljetuspalveluita.

      Posti hoitaa sitten loput kuten ruohonleikkuut, lumityöt, ruokien ja lääkkeiden jakelut, vanhusten ja lemmikkieläinten ulkoiluttamiset, nuohoukset, siivoukset, kaupassa käynnit, koulukyyditykset, pienet remontit jne.

      Kirjeiden ja lehtien jakamisesta ei ole vielä sovittu minkään tahon kanssa. Lieneekö tarpeen edes sopia enää. Nehän kulkevat sähköisesti tai Bernerin kopterilla.

      • Posti hoitaa tehtävän kuten eilen karjalainen jäi tulematta ja mielestäni ei riitä pahoittelu lehdeltä vaan selvä hyvitys kosta tätä tapahtuu juuri viikonlopun postissa Myös se,että jonotan postin palveluun puhelimessa ja taksa raksuttaa kuin juoppokyytissä taksilla


      • Pitäisikin nyt kokeilla miten pojan kopteri kulkisi tuoden lehden minulle


      • markkukorpinen kirjoitti:

        Pitäisikin nyt kokeilla miten pojan kopteri kulkisi tuoden lehden minulle

        Lehtien ja kirjeiden jakaminen on Postille vain pieni sivubisnes ja jos ei ehdi aina lehtiä jakamaan, niin ei sitten ehdi. Joskus saattaa Postin päätehtävissä mennä hyvinkin paljon aikaa kuten kovan lumisateen jälkeen.


      • Nyt ei ollut lumisadetta viikonlopulla


      • Kuitenkin pääasia on,että kuka sitten joutuu maksamaan enemmän työterveyshuollosta.koska selvää on,että ne yrittäjät.
        Selvää vaan on se että pitkään on odotettu liikuntahallia
        Mitä toimintoja sitten jää kallispalkkaisille herroille kun toiminnat siirtyvät yhtiöille? joko seuraavana on peruskoulu ja lukio ? Nyt jo on päästetty rapistumaan vuoniskylien koulu . Mitä muut ammatillinen koulutus senkin määrärahat pienenevät täällä myös ja Joensuu keskeisyys on tulossa maakuntahallinnon myötä yhä enenevässä määrin


      • markkukorpinen kirjoitti:

        Nyt ei ollut lumisadetta viikonlopulla

        Tarkoitin lumisadetta vain yleisesti, koska silloin postinjakajilla voi mennä lumitöissä pitkään niin kuin kesällä ruohonleikkuussa.


    • Aika monelta kuullut että Karjalainen viimeaikoina jäänyt useamminkin tulematta.

      • Posti noudattaa itsensä kanssa sopimaa kolmipäiväistä työviikkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe