miksi ihmiset ei älyä ajoissa myydä pois

ihmettäpitää

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuppura2

      Jos on riittävästi kaikkea mitä tarvitsee ja haluaa, miksi myydä omaisuuttaan. Myykööt ne lapset sitten elleivät halua pitää.

      Meillä kun isä ja äiti kuolivat, kukaan ei halunnut heidän mökkiä -siksi kun meillä kaikilla lapsilla on jo omat mökit. Ei sitä haluttu kuitenkaan myydä suvusta pois kun vanhemmat ovat sen omin käsin rakentaneet tontin hirsistä.
      Aikuiset lapsenlapset perheineen tykkäävät käydä siellä kun saavat laittaa mieleisekseen eikä me häiritä.

    • Propakandaa

      Eipä mennyt Moisanderin propakanda oikein jakeluun. Ihmiset myisivät mökkinsä ja ostaisivat jonkun lisäeläkkeen, hullun hommaa, voihan sen mökistä saadun rahan sijoittaa tai tallettaa itseään varten eikä ostella mitään lisäeläkkeitä. Pointti taitaa olla se että kun nuo vapaaehtoiset eläkevakuutukset ei mene kaupaksi niin pitää tuollaistakin kokeilla. Mutta eihän mökin omistajat tyhmiä ole, eihän.

    • Ylivääpeli62

      Itse myin omani kuplahinnalla pois kallaveden ääreltä siis juuri sieltä missä tämä muovia vedessä juttu oli,ja ostin ulkomailta paljon halvemmalla asunnon meren läheltä. Kun en kalasta niin sama tuo mutta kun on jatkuvasti 20 lämpimämpää kuin suomessa niin luut tykkää ja lompakkokin kun ei ole jatkuvasti maksamassa jotain ihmeen veroja,soinin vero viimosena tulee varmaan kohta päälle? Tarkoitus onkin muuttaa tuonne pysyvästi kunhan tuo armeijan ura päättyy 2 vuoden kuluttua...

      • aserbvcb

        heko heko sullekkin.


    • dddd3

      Ei kai sinun tarvi sillä päätäsi vaivata? Minä en ole ajatellut omaani myydä, vaikka iltasanomissa mitä kirjoitetaan. Mökillä on mukavaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe