Lyhyesti yhteenvetona voisin todeta, että DNA edustaa normaalia teleoperaattori-linjaa. Joka perustuu pääsääntöisesti, asioiden järjestelmälliseen vääristelyyn, tyhmän asiakkaan harhaanjohtamiseen ja myyntitiimin krooniseen valehteluun.
Lässyttivät kyllä kovasti lisähinnoista, mutta mihinkäs se perushinta unohtui? Sitä ei ole kerrottu kenellekään. Onko strategiana saada ihmiset tekemään tilaus tietämättä hinnoista mitään?
Asiat voisi esittää selkeästi, ilman kusettamista. Mutta sitähän ei toisaalla taideta.
Johtopäätelmä tästä on se, että teleoperaattorit ovat rehellisesti sitä mieltä, että niiden asiakkaat on täysin laskutaidottomia idiootteja.
- Kiitos kun arvostatte asiakkaitanne.
DNA Valokuitu Plus - Valheita alusta loppuun
DNA-Aasiakaspalvelu
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904