terraarioita

tmihekku

valmistan terraarioita, eri kokoja/malleja, myös asiakkaan omien mittojen mukaan.hintatiedustelut sähköpostilla.

22

2767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna

      teetkö myös akvaarioita? JA jos niin mitä maksais n. 140 l kulmamalli?

      • tmihekku

        esim. 160litrainen 60x60x60cm litrainen on 160 euroa.


    • SunGirl

      Minulla lisi terraariot tarpeen.Antaisitko hinta luokkaa...Esim 100 litraisista ylöspäin oleville terraarioille.

      [email protected]

      vastaa mailiini koska en aina joksaa täällä käydä katsomassa...

      • tmihekku

        Moi! esim.96 litrainen 60x40x40cm kokoinen liukuovi terra 66 euroa.168litrainen 60x40x70cm 75 euroa, liukuovilla, 262litrainen 75x50x70cm 110euroa liukuovilla.


      • nimetön
        tmihekku kirjoitti:

        Moi! esim.96 litrainen 60x40x40cm kokoinen liukuovi terra 66 euroa.168litrainen 60x40x70cm 75 euroa, liukuovilla, 262litrainen 75x50x70cm 110euroa liukuovilla.

        moi paljon maksais 10 litranen terra?vastaa tähän palstalle nopeesti


      • tmihekku
        nimetön kirjoitti:

        moi paljon maksais 10 litranen terra?vastaa tähän palstalle nopeesti

        terraariona maksaa noin 15-20 euroa.


      • lyhytkarvainen-collie
        tmihekku kirjoitti:

        terraariona maksaa noin 15-20 euroa.

        enta akvana toi 10 l?sopiiko se akaattokotilolle ?voitko tehdä 5 l?vai onko hankalaa?


      • imumonni
        lyhytkarvainen-collie kirjoitti:

        enta akvana toi 10 l?sopiiko se akaattokotilolle ?voitko tehdä 5 l?vai onko hankalaa?

        5 l terra?paljon maksaa tuo 5 l?


      • Katleen
        lyhytkarvainen-collie kirjoitti:

        enta akvana toi 10 l?sopiiko se akaattokotilolle ?voitko tehdä 5 l?vai onko hankalaa?

        Onks kuvia?


      • tmihekku
        lyhytkarvainen-collie kirjoitti:

        enta akvana toi 10 l?sopiiko se akaattokotilolle ?voitko tehdä 5 l?vai onko hankalaa?

        10 litraiset yms. onnistuu ihan kätevästi tehdä, kysymys on kuitenkin se että mitä aikoo pitää siinä. kansien suhteen on mahdollisuuksia tehdä monenlaisia, aina tarkoituksen mukaan.Hieman erikoisempiin mihin joutuu käyttämään lasin kanssa erikois alumiiniprofiileja, nostaa aina muutamalla eurolla hintaa.mutta ei paljoa.parhaiten onnistuu kyselemään enemmän asiasta, kun laittaa viestiä omaan sähköpostiini [email protected]
        käyn täällä katsomassa vain pari kertaa viikossa.
        tuo 5 litrainen muuten olisi 7 euroa, koko esim.17x17x17cm.


      • tmihekku
        imumonni kirjoitti:

        5 l terra?paljon maksaa tuo 5 l?

        5 litrainen maksaa 7 euroa, koko esim.17x17x17cm.


      • tmihekku
        Katleen kirjoitti:

        Onks kuvia?

        ota yhteyttä sähköpostiini niin voin laittaa kuvia, käyn täällä harvoin joten varmin tapa ottaa

        yhteyttä on [email protected]


    • Niun

      Paljonko maksaisi sellainen noin 130cm korkea ja 60cm leveä terraario?Liukuovilla.Liskolle.
      Jos vastaisit sähköpostiin niin voin sitten kertoa tarkemmin tai kysyä lisää :)
      [email protected]

      • tmihekku

        varmin tapa ottaa terraario asioissa yhteyttä on tuo oma sähköposti osoite jonka pyrin tarkistamaan päivittä[email protected]
        tuon kokoinen terraario jota kyselit on hinta luokaltaan 125-135 euroa.


    • gerput

      missä päin sinä teet noita terroja ja paljon maksaa 90l gerpuille sopiva! :) vastaile [email protected]

      • hekku

        90 litrainen esim. akvaariomallinen terra jossa juomapullolle reikä lasista läpi on 55 euroa.Päädyissä reikälevyt,tuuletukselle.Päällä liukulasit.


      • hekku

        ja paikkakunta on lapinlahti lähellä iisalmea.


    • sannukka

      Paljonko n. 85-90. litrainen terraario maksaisi ?? Nimittäin leopardigekolle sopiva ?
      PS. vastaisitko tähän viestiin mahdollisemman nopeasti, osoitteeseen: [email protected]

    • minä vain

      Paljoko maksais terra liukuovilla jonka koko on 100x45x45. Tulis Leopardigekoille.

      • qwertyuiop¨ååojdrfgh

        paljo maksais terra kahelle gerbiilille jos toi on viel voimas


    • QWERTYUIOP¨ÄÄOJDRFGH

      HALOO :-))))

    • sdgsd

      entäs terra noin 150x50x50

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe