Lähetä tähän kaivatullesi ystävänpäivän terveiset.
Ystävänpäivä ketju
64
2360
Vastaukset
- eteenpäinvaanelämävie
Voiko vain laittaa ystävälle. Sinne kunnan meren puolelle hyvää ystävänpäivää vanhalle ystävälle. Kiitoksia kovasta opista ja haasteesta jonka annoit.
- Osuijauppos
Kiitoksia ja sitä samaa sulle.
- ympäripyöreästi
Tositarkoituksella tavattaneemme : )
- muajännittääoikeesti
Mää tuun si sua kattoon. Ei tän takia kenenkään kannata huomenna kotiin jäädä, eikä jättää töihin menemättä : )
- oottelenkunhan
Sitten kun olet töissä ja eheytynyt :) Kaksi työtöntä ei juuri lämmitä toisiaan :)))
- numbahukassa
Älä pelkää, en mä ota tänäkään ystävänpäivänä suhun yhteyttä.
- glkggklm
Ei työttömät lämmitä eikä huono palkka ja yksinkertainen työ. Onko olemassa unelmaduunia?
- saavuttamattomalle
Olen miettinyt millaista ystävyys kanssasi olisi.
- KauanSeOtti
Haluan vaan kertoa että et enää liikuta mun mieltä. Voin jättää tämän palstan vihdoin. Toivon, etten törmää suhun enää kovin usein.
Ystäviä ei koskaan oltu, korkeintaan tuttuja. Siispä en sitä toivota. Voi hyvin mies. - Hänellemiehelletärkeälle
Toivottavasti vielä joskus oltaisiin sekä ystäviä että rakastavaisia. :) Siispä toivotan oikein mukavaa ystävänpäivää :)
- mustassaN
Kaivatulleni,
Ystävyys on kuin perhosen lento.
Niin hauras,niin kaunis ja ihmeen hento.
Vaan hoivaappa sitä ja huolta kanna,sen suurempaa lahjaa ei elämä anna. (lainattu)
Kiitos kun olet.
Tärkeä ja rakas<3- ihana__
Kaunis runo.
- Hyvääpäivääsitten
Kiitos
- älävaansanoei
Miehelle. Tulisin sun luo ruusun, kuuman kahvin ja parin leffalipun kera. Mentäisiin katsomaan se kauhuleffa. Sen jälkeen olisi pakko pyytää sut mun luo ja viereen kun en uskalla nukkua yötä yksin..
http://happyvalentinesdaytoyou.com/wp-content/uploads/2017/01/Happy-Valentines-Day-Images.gif- sanonkyllä
Tietenkin lähtisin sun kanssa.Jos sua pelottais elokuvissa niin pitäisin kädestäsi kiinni.Yösi nukkuisit turvassa kun olisin vieressäsi.Sinä kultainen.Yhdessä kylki kyljessä.Oma ruususeni..
- ruusunkotahdot
sanonkyllä kirjoitti:
Tietenkin lähtisin sun kanssa.Jos sua pelottais elokuvissa niin pitäisin kädestäsi kiinni.Yösi nukkuisit turvassa kun olisin vieressäsi.Sinä kultainen.Yhdessä kylki kyljessä.Oma ruususeni..
Ohoh.. no et varmana ole hän.
- niin.olisi
Riittäisi jos hän tulisi.
Siinä olisi kaikki. - älävaansanoei
sanonkyllä kirjoitti:
Kivasti kirjoitit :) ruusu sulle
http://w3.kp24.fi/data/attachments/7655e285-ad7a-4f71-bcac-a2b1e516bab4_681038.jpg - ainoapitkäänaikaan
Kiitos.
Ihana. - kivakunkelpasi
ainoapitkäänaikaan kirjoitti:
Kiitos.
Ihana.Ole hyvä. Hyvää yötä
- ruusunmyötä
Hyvää yötä.
- noniintässänäindna
tai joku muu hakkeri
http://areena.yle.fi/1-2213786?autoplay=true - Nukkumatti13
Hyvää yötä haluan toivottaa :) tässä näin kauniita unia
- multasulle
Eräälle Matille söpöä ystävänpäivää <3.
Viimeksi olen ollut tällä suomi24.fi-sivustolla 2.2.2017 eli pian 12 päivää sitten.
Edelleen viestini on sama kuin lähes 12 vrk sitten:
Hyvää yötä VIHREÄSILMÄISELLE, NAIMATTOMALLE
Texasin miehelle, jonka työpaikka on Ruoholahdessa!
https://www.youtube.com/watch?v=wMY4S1lYehI- vinoneliö
Jotenkin tulee surullinen olo tästä ketjusta... Muistan kun yläasteella aikoinaan sai laittaa ystävänpäivän postia laatikkoon ja ne jaettiin luokissa. Laitoin silloin yhdelle pojalle kortin ilman nimeä. Kukaan ei lähettänyt minulle. Ei ollut salaista ihailijaa...
- Hyvääyötänyt
Olen huomannut, että kirjoituksissasi on aina jokin juju ja ne ovat erottuneet kivalla tavalla erottuneet joukosta. Siispä ajattelin toivottaa näin tuntemattomana sitten
hyvää ystävänpäivää!
Älä kuitenkaan toivota takaisin mitään, en tykkää sen kaltaisesta vastavuoroisuudesta ja eihän sinunkaan tarvitse tykätä toivotuksestani, se oli vain spontaani reaktio kirjoitukseesi. - vinoneliö
Hyvääyötänyt kirjoitti:
Olen huomannut, että kirjoituksissasi on aina jokin juju ja ne ovat erottuneet kivalla tavalla erottuneet joukosta. Siispä ajattelin toivottaa näin tuntemattomana sitten
hyvää ystävänpäivää!
Älä kuitenkaan toivota takaisin mitään, en tykkää sen kaltaisesta vastavuoroisuudesta ja eihän sinunkaan tarvitse tykätä toivotuksestani, se oli vain spontaani reaktio kirjoitukseesi.Ooo! Salainen ihailija! <3
- kiitos-ja-nam
En laita tänne, vaan huomenna puhelimeensa :)
- hyvähyvä-
Ihanaa että joku edes eikä vaan haaveile laittavansa
- Miehesiköö
Hyvää ystävänpäivää vaimolle. Pysytään aina ystävinä vain.
- Terkkusiiiiiiiiiiii
Maijalle, Lauralle ja Arjalle. Ystävilleni ystävänpäiväterkut.
- mitäsilmäteinääsydän
Jarille hyvää ystistä <3
- sydänsilmä
Kiitos, samoin <3
- JarilleMyös
Oon päässy susta yli, huh. Pahoittelut kaikesta.
- Ystävämieheltä
Hyvää ystävänpäivää NAINEN! Olet sitä toki kaikkina muinakin päivinä. Olet enemmänkin, kuin ystävä (oho). Meillä on näkymätön side toisiimme.
- Ystävänainen
Omin tämän,saanhan.
Meillä on yhteys.
Olet tärkeä.
<3
- määkisanon
Ystävänpäivää ystävälle
- erikoisinystävä
Onko täällä mun ystävä? Outo, etäinen, mutta jotenkin niin tärkeä että en haluaisi olla ilmankaan.
- multasulle
Voinpa ollakin. Hyvää ystävänpäivän iltaa sinulle 💞
- taiVoiKaiSitäSilti
Kun ei vielä tunneta.
- en_kai_muuten_olis
En kaipaa enää, mutta ängen silti tänne. Ei hän ole ystäväkään, mutta päivän kunniaksi voin kajauttaa: Olet hyvä tyyppi!
- Ggggggggggg
Laittaisin mielellään ystävänpäivätoivotukset suoraan hänelle, mutta en saanut vastausta joulutoivotuksiinkaan. Eiköhän se ole selvä merkki ettei kannata. Jäisin vaan odottamaan vastausta.
Miehestä puhun. - kaipaanalleninaiselle
Mulla on sua aivan vitun kova ikävä. Yritän etsiä keinon auttaa sinua vaikeassa elämäntilanteessa. Sun elämän tapahtumat ei koskaan ole olleet omaa syytäsi ja nekin, jotka olivat, olivat vain ihmien erhettä ja meissä kaikissa olevaa epätäydellisyyttä emotionaalisen kasvamisen polulla. Loput mitä on tapahtunut, on tehty väärin sinua kohtaan itsesi tietämättä. Jos voisin ottaa sinut haliotteeseen, kantaisin sinut turvaan ja olisit piilossa niiltä selkäni takana. Kipu mikä sulla on sisimmässäsi on piste, jossa muut kääntävät veistä ja se syyllisyys kasvaa sisälläsi turhaan. Jos voisin, avaisin sun silmät ja halaisin sua kun sua koskee. Maailma on epäreilu ja sinulta on otettu pois asioita, jotka on sun omia ja intiimejä. Suurin ja kipein asia on se, että ne asiat olivat muiden valinnanvaraa joka käännettiin sua vastaan.
- Naine90
Oi miten kivast kirjoitettu,minnepäin menee?
- Tammikuu.2016
Itkin kun luin tätä. Kiitos. Kaipaan. Välitän. Haluan.
- Tammikuu.2016
Vai oletko se sinä sittenkään? Olisitko kiltti ja jättäisit jonkin vihjeen...Tulit äsken vastaan...Et ollut yksin.
- Satutettunainen
Ethän sinä mies tiedä noita asioita minusta? En ole puhunut sinulle, enkä kenellekään muulle ongelmistani. Usein muut aiheuttavat ne, mutta elämässä joskus on taisteltava vastaan.
- Luinsenkuin
Hei, kaunis ajatus kaivatullesi. Annetaan sen olla näin ilman tuntomerkkejä, koska viesti on niin herkkä.
Jos saisin itse tuollaisen viestin ajattelisin, että sen kirjoittajalla on todella kultainen sydän. Pitäisin siitä. - YstävänTekoko
Jos jotakuta kohtaan on tehty väärin hänen sitä tietämättä, mikset saata asiaa hänen tietoisuuteensa?????
- tässäveikkaus
YstävänTekoko kirjoitti:
Jos jotakuta kohtaan on tehty väärin hänen sitä tietämättä, mikset saata asiaa hänen tietoisuuteensa?????
Luulenpa että tässä kysymys seuraavasta:
Nainen kertonut miehelle traumaattisia asioita elämänsä varrelta. Nyt nainen vaikeassa elämäntilanteessa. Mies välittää naisesta, mutta syystä tai toisesta eivät ole yhdessä. Mies haluaa auttaa, mutta ei tiedä miten voisi, koska ei ole sellaisessa asemassa naiseen nähden.
Right, nimimerkki kaipaamalleninaiselle? - Symppiskirjoitusmutta
tässäveikkaus kirjoitti:
Luulenpa että tässä kysymys seuraavasta:
Nainen kertonut miehelle traumaattisia asioita elämänsä varrelta. Nyt nainen vaikeassa elämäntilanteessa. Mies välittää naisesta, mutta syystä tai toisesta eivät ole yhdessä. Mies haluaa auttaa, mutta ei tiedä miten voisi, koska ei ole sellaisessa asemassa naiseen nähden.
Right, nimimerkki kaipaamalleninaiselle?Mulle kyllä tulee vähän vakavammat asiat mieleen ilmauksista, että jonkun tietämättä on "otettu pois" intiimejä asioita, kierretään veistä haavassa ja kirjoittaja haluaisi viedä toisen piiloon "niiltä" selkänsä taa. Ihmettelen samaa kuin aiempi vastaajakin, että jos tietää tuollaisesta, ja kyseinen henkilö itse taas ei tiedä, miksei kerro...
- Tässäveikkaus
Esim. seksuaalinen hyväksikäyttö.
- Veitsenkääntäjät
Teiltä hän ehkä haluaakin hänet piilottaa?
- joukko_stalkkaus
YstävänTekoko kirjoitti:
Siksi koska aloitus on osaksi valetta, kalastelua, mutua ja ennenkaikkea sädekehänpiirtoa oman pään ympärille. Tavatkaas rivienvälit tarkkaan.
- entähänsittenmuutalaita
Lähelläsi oli hyvä olla tänäänkin aurinkoista päivänjatkoa toivottavasti joskus törmätään :)
- Valetina
Valto, hyvää ystävänpäivän iltaa ja yötä.
- KAIKILLETASAPUOLISESTI
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ .HAPPY VALENTINES DAY
- samoinsulle
Kiitos ❤
- minämissäsinäkin
Hyvää Ystävän päivää ahkeralle kuntoilijalle.
- kuntolijaeräs
Missä päin mekuntoillaan 🤔
- Lopetineiliseen
Ei kaivatulle, mutta eräälle vanhemmalle tutulle. Kiinnostus lopahti ja muutenkin tajusin, että olet aivan eri ikäluokkaa. En sentään isää ole hakemassa kumppanista :zz
- Missäliet
Hyvää myöhäistä ystävänpäivää kaikille varsinkin yhdelle toivottavasti joskus viel nähdään ;)
- bluemoonofthe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345075- 624035
- 143895
- 383319
- 713093
- 642957
- 802732
- 492037