Autokorjaamot Haapavedellä/ lessumafia

Epätieto

Mitä arveletta, miten toimii

27

4725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhätkyykkyyn

Toivottavasti hyvin, jokaisella on halutessaan ja siihen kyetessään mahdollisuus perustaa autokorjaamo, vittuako täällä ruikutat.

• eestäpois

Mutta kaikki ei vaan halua, siitä huolimatta, tai sen takia pitää ruikuttaa. Sitä varten tämä koko palsta on olemassa, samoin koko ihmiskunta, ruikutusta varten.

• Hyviäkorjaajiaovat

Olen vuosia korjauttanut ja huoltanut autoni Hiltusen korjaamolla. Aina olen saanut hyvää palvelua ja hyvin ovat hommansa hoitaneet. Suosittelen korjaamoa myös tuttavilleni. En ole kyseisen uskon ihminen ja silti arvostan suuresti heidän ammattitaitoaan, asiakaspalvelua ja työn jälkeä.

• kaksipuolta

arvostaakohan ne sua yhtä palijo

• jeiffeijfejiejif
        kaksipuolta kirjoitti:

arvostaakohan ne sua yhtä palijo

Kyllä syntisenkin rahoja arvostetaan.

• Vierhelo

Yhden kerran kävin. Odottelin siinä vuoroa. Katselin pukilla olevaa autoa ja kolmea ukkelia jotka keskustelivat ainakin puoli tuntia ihan muista kuin autoasioista. Ei se kenenkään heidän autokaan ollut. Mietin siinä, että naksuttaakohan se kellokortti koko ajan jonkun raukan autolle joka siinä pukilla oli. Toivottavasti ei tullut kalliiksi autonomistajalle.

• WieriHoito

Helevetti, oliko siellä joku pukilla puoli tuntia? Ja sinä odotit vuoroasi, häpeäisit.

Autohan on ollut selvästi valohoidossa, mutta sitähän sinä et käsitä. Minä itse olen käyttänyt pärnäsen korjaamoa.

• autoilija111111

pärnäsenkorjaamoja on haapavedellä vain yksi, eikä täällä ole tuollaisen näköistä irstailiaa näkyny, joten älä puhu soopaa. Samakait se kuka lesta korjaamo työsä tekee kunhan asiansa hoitaa ja LASKUTTAA TEHDYSTÄ TYÖSTÄ eikä valohoidosta kellokortin mukaan.

• joumaaannn

hyvin on palvelu pelannu hiltusella ja halvalla tekevät aina.

• käynvastakin

Ja sitten kun nämä ukkelit vielä tajuaisivat ettei sinne tarvi jäädä odottamaan kun autoa korjataan,siksei siellä ole istuimia.Aika on rahaa,eikä juttelusta makseta!Muutoin,hyvää palvelua olen minäkin aina saanut kun on ollut hätä auton kanssa,yölläkin apu tulee joutuin jos tarvii hinausta!Uskonnosta riippumatta.En osaa tingata,ja maksan hyvin tehdystä työstä mielelläni!

• valinnanvaraaon

mikäs yhen korjaamon mainos tää taas on
      ohan haapaveellä muitaki kilpailukykysiä paikkoja

• enootietoinen

Mikä Korjaamo tunnetaan myös Pärnäsen korjaamon nimellä?

• Verbamare

Oli aikoinaan paras pt partners. Nuoret teki hommia yötä päivää. Sitten joku lessu käräytti.
      Yhdestä polttimon vaihdosta ei saanut kuittia. No se siitä yrittämisestä

• sipilästä_päivää

Korjaa ite niin pääset helpommalla ja halvemmalla, vai ajatko jollain 2000-luvun avaruuslaivalla? Idiootti saa olla jos uudella autolla ajaa eikä meisseli pysy kädessä.

• Kwkdkdkdkkdd

Kannattaa huoltaa ja korjata autot itse. Onnistuu kyllä kun muutaman päivän opettelee auton perustekniikkaa ja hankki ulkomaan nettikaupasta oman merkin testerin.

• Auto.kunnossa.on

Olipa autokorjaamossa kuka tahansa alan ammattilainen, niin palvelua saa "heti" kun varaa ajan.
      Jos auton korjaus palvelu ei "sinulle" kelpaa niin sinulla "Epätieto " on oikeus mennä palveluja hakemaan toiselta paikkakunnalta, ja älä moiti niistä palveluista jota Haapavedeltä saisit läheltä.

• juoppoo

Ei haapaveellä oo ku lestoja ja juoppoja auton korjaajia... hmmm... kumpi parempi.

• ääliökö

ei kaikki oo juoppoja jos ei oo lesta.sinä oot lesta

• Anonyymi

Kyllähän arvailu ja osien vaihtelu arpomalla onnistuu yhtä hyvin kuin kaikkialla muuallakin.

Diagnoosin tekeminen ja asioiden korjaaminen oikeasti onkin sitten ihan toinen juttu, toki sama koskee 95 % kaikista muistakin 'korjaamoista'.

Suomessa on kolme tai neljä sellaista pajaa, jossa ymmärretään miten auto toimii. Kannataa perehtyä ja tehdä itse, niin ei tarvi aina vaihtaa repullista osia vaan ainoastaan sen mitä on rikki.

• Anonyymi

Nykyautot on täynnä sen mitäkin asentoanturia,nox ja lambdaa,sen lisäksi kivikovat leikkiauton sähköjohot nipussa,vian ehtiminen ei sen helpompaa käytkö ry.llä ,marjuskassa vai juotko kotona,teetä tai kahvia,yleensä isoimmat kitinät on niillä joilla elämänhallinta syystä tai toisesta retuperällä feat pa,haapaveellä osaavat sepät joka pajassa ja on tietotaitoa ja osia hommataan huomiseksi viimestään,hatun nosto heille,aina on apua saatu

• Anonyymi

Nykyautoissa ei ole mitään ihmeellistä, jos osaa homman ja ymmärtää miten laitteet toimii. Kengännumeron kokoisella älykkyysosamäärällä ei toki ymmärrä, se on selvää.

Iso osa korjaamoista ei osaa tehdä diagnoosia vaan vaihdella arpomalla osia. Mitenkään yksittäiseen korjaamoon nyt sormella osoittamatta.

• Anonyymi

Niinhän ne tuppaa tekemään,kato aika on kallista,jos on joku piirilevy kärähtäny niin uutta putkeen,näin toimii metkkiliikkeetkin,mikä sulla on pointti ja ongelma,eikai mitään ennustajan palloo ole kellään

• Anonyymi

Hiltunen löysi vian ja korjasi myös, jota merkkikorjaamo ei löytänyt savutesteistä, tuuletuksesta ja valohoidosta huolimatta. Hiltuseen luotan enemmän kuin WV.

• Anonyymi

Muutama pienempi tekijä löytyy myös paikkakunnalta, vien mielummin niille. Aina asiallista työtä ja kohtuuhintaan! Kuitilla tottakai.

• Anonyymi

Asiantuntevaa porukkaa täällä, varmaankin osaatte korjata itse kotteronne ja halvalla.

• Anonyymi

Meijän virmassa kohtuu hinnat, eikä aikaa kulu suotta kuittien raapustamiseen, tervetuloa!

• Anonyymi

Onkohan lessut nyt valtaamassa tuota autojen korjausalaakin, niinkuin rakennushommat on olleet jo pitkään niiden juttuja?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe