Seuralaista

21460

Olen lähdössä lähiviikkoina hiihtolomalle Lappiin.Joudun/pääsen lähtemään yksin,koska miehelläni on työkiireitä.Paikka on vielä auki,minne menisin.Mistä saisi tällainen simpsakka pikkurouva parhaiten seuraa?

13

585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenkittä

Tule rukalle minäkin olen siellä 17-29.2 tavataan rukahovissa

• 21460

Tiedä vaikka tavataan...

• 21460

Zonessa

• 21460

Lähinnä kyselin muilta naisilta,millaisia kokemuksia heillä on.Mihin kannattaisi mennä?Eipä sitä tiedä vaikka tavattaisiin...

• 21456

Sama juttu minul,vaimoni ei vaan kerkee mukaan.Työnarkomaani.

• Kymppiviikolla

Leville

• 21460

Kiitos ihanasta yöseurasta.Ei tarvittu poronsarvia eikä löylykauhoja.Jatkoin matkaa pohjoista kohti.

• aaahahaaa

Buuaahaa peräkamari poika taas uneksii

• Arno_Poddikti

Tankatkaa rukan ääressä.

• Leila_Kei

Hei mä olen vasta tällä viikolla tulossa tuonne.Haluttais tulla muutenkin...

• Viikolla 10 Levillä...

• Leila_Kei

Ruka kuiteski varattu.

• xffrttt

Löylykauha perseeseen ei ole varattu

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      185
      25242
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      3132
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2861
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      92
      2615
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      18
      1591
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1487
    7. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1062
    8. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      288
      1055
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1039
    10. Eikö se nyt ois helpompi laittaa toisen nimi tänne

Kuin arpoo jostain kirjaimesta? 🤔
      Ikävä
      48
      990
    Aihe