Hei onko muilla ongelmaa että kun polttaa sauhua niin päivän ekoista savuista iskee paniikkikohtaus mut sit kun siitä selviää voi hiisata ihan rauhassa
Paniikki kohtaus ja kannabis
4
210
Vastaukset
- kannabishuono
lopeta nyt hyvä ihminen se kannabis, kun kärsit paniikkihäiriöstä. Paniikkihäiriöön on olemassa ihan omat lääkkeet, ei kannabis.
- omgeeeeee
Ihan omat lääkkeet? Mistä päättelit, että joku käyttää kannabista paniikkihäiriön lääkitsemiseen?
- sweet.evil.leaf
Jos kärsii minkälaisesta tahansa mielen ongelmista tai sairauksista, niin kannabis on syytä jättää pois, koska kasvin yhdisteet tuo ne esiin ja/tai vahvistaa niitä. Ts. masennuksesta kärsivä voi masentua entistä pahemmin, paniikkihäiriöistä kärsivä voi saada useammin ja pahempia kohtauksia, skitsofreenikon sairaus voi pahentua jne. Kannabis on mielen sairauksille ja oireille polttoainetta. Valitettava totuus, siitäkin huolimatta, että kasvilla on niin monia hyviä puolia. Tämän vuoksi jouduin lopettamaan kannabiksen "lääke"käytön. Kun paniikkikohtaukset ja masennus väistyi, hemipleginen invalidisoiva migreeni sekä erilaiset kivut ja säryt, joista olen kärsinyt nuoresta asti, palasi takaisin. Kyllähän tämä myös vituttaa, kirjaimelllisesti sanottuna.
- Savuholisti
Juu mut nyt ku taas "Lääkintä" on taas ollut hetken ajan säännöllist, oon huomannu et lievittänyt "Kohtukset", kun oon saanut tiedostettua itselleni ettei pelko tai uhka oo todellinen. Koska ekalla kerralla ei ollut hajuakaan mitä tapahtuu, luulin että sydämmeni räjähtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048