Hei onko muilla ongelmaa että kun polttaa sauhua niin päivän ekoista savuista iskee paniikkikohtaus mut sit kun siitä selviää voi hiisata ihan rauhassa
Paniikki kohtaus ja kannabis
4
191
Vastaukset
- kannabishuono
lopeta nyt hyvä ihminen se kannabis, kun kärsit paniikkihäiriöstä. Paniikkihäiriöön on olemassa ihan omat lääkkeet, ei kannabis.
- omgeeeeee
Ihan omat lääkkeet? Mistä päättelit, että joku käyttää kannabista paniikkihäiriön lääkitsemiseen?
- sweet.evil.leaf
Jos kärsii minkälaisesta tahansa mielen ongelmista tai sairauksista, niin kannabis on syytä jättää pois, koska kasvin yhdisteet tuo ne esiin ja/tai vahvistaa niitä. Ts. masennuksesta kärsivä voi masentua entistä pahemmin, paniikkihäiriöistä kärsivä voi saada useammin ja pahempia kohtauksia, skitsofreenikon sairaus voi pahentua jne. Kannabis on mielen sairauksille ja oireille polttoainetta. Valitettava totuus, siitäkin huolimatta, että kasvilla on niin monia hyviä puolia. Tämän vuoksi jouduin lopettamaan kannabiksen "lääke"käytön. Kun paniikkikohtaukset ja masennus väistyi, hemipleginen invalidisoiva migreeni sekä erilaiset kivut ja säryt, joista olen kärsinyt nuoresta asti, palasi takaisin. Kyllähän tämä myös vituttaa, kirjaimelllisesti sanottuna.
- Savuholisti
Juu mut nyt ku taas "Lääkintä" on taas ollut hetken ajan säännöllist, oon huomannu et lievittänyt "Kohtukset", kun oon saanut tiedostettua itselleni ettei pelko tai uhka oo todellinen. Koska ekalla kerralla ei ollut hajuakaan mitä tapahtuu, luulin että sydämmeni räjähtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882