TNS/EMS-laitteen käyttö inkontinennssin hoidossa

tip, tip, tiputtelee

Onko kellään kokemuksia sähköstimulaatiosta lantionpohjan vahvistamisessa? Mulla on lähete fysioterapeutille ko hoitoon, mutta kuinka kallista se mahtaa olla? Tommoisen ammattikäyttöönkin tarkoitetun laitteen saisin 440e:llä tilattua netistä (sitä voi käyttää myös kivun hoitoon, kuntoutukseen, kiinteytykseen ja lihasten voimistamiseen) Tää ei ole niitä TV-shopin pilipalijuttuja, vaan ihan näihin erikoistuneesta liikkeestä voisin tilata.. eli kellään tietoo, kannattaako??

6

12676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fredina

      Olen itse käyttänyt TNS-laitetta kivunpoistoon (niska- ja hartiavaivat), ja se kyllä turruttaa kivun ja auttaa. Lihasten vahvistamiseenkin se auttanee alhaisilla ärsytystasoilla, joten kokeile ihmeessä sitä hoitoa, että pääset paranemisen alkuun! Soita ja kysy: kyllä ne kertovat hinnat. Ennenkuin ostat mitään omaa kallista laitetta, niin vedä ensin vaikka 3kk intensiivinen treeni geishapalloilla; se on halvempaa ja hauskempaa. Muista, että sinun aktiivisuutesi määrää suunnan ja vauhdin miten paraneminen etenee, ei mikään väline.

      • Nimetön

        Tilasin laitteen, oon käyttänyt sitä neljä kertaa lantionpohjan lihasten vahvistamiseen ja muutamn kerran vatsalihaksiin, sekä kerran kipeiden hartioiden rentoutukseen. Hinta oli aika suolainen 440 e (sis postimaksut, laite inkoelektrodi ja tavalliset elektrodit)
        Jo nyt on huomattavasti parempi olla: ennen tarvitsin tenan jatkuvasti, nyt vain yskiessä enemmän! ja vatsalihakset on hieman paremmat (vyötärö -4cm laitteen laihdutuksen ansiosta)
        hartioista lähti pahin kipu, kipu oli niin kovaa etten meinannut pystyä hengittään.. joten tehoa tuos laitteessa tuntuu olevan. mulla on pateekin jumppapallot, mut kevyinkään ei pysynyt sisällä.. otan ne käyttöön sit kun alapään lihaksisto on vähän paremmassa kunnossa.
        Sillä laitteella pystyy siis tekeen kipuhoitoja, lihasten voimistamista, kiinteytystä, turvotusten poistoo ja oli siellä ohjelma myös raskausarpien häivyttämiseen.
        Tää laite on myös ammattikäyttöön tarkoitettu, vaikka sitä myydään myös yksityisille :)


      • En ole kuullutkaan
        Nimetön kirjoitti:

        Tilasin laitteen, oon käyttänyt sitä neljä kertaa lantionpohjan lihasten vahvistamiseen ja muutamn kerran vatsalihaksiin, sekä kerran kipeiden hartioiden rentoutukseen. Hinta oli aika suolainen 440 e (sis postimaksut, laite inkoelektrodi ja tavalliset elektrodit)
        Jo nyt on huomattavasti parempi olla: ennen tarvitsin tenan jatkuvasti, nyt vain yskiessä enemmän! ja vatsalihakset on hieman paremmat (vyötärö -4cm laitteen laihdutuksen ansiosta)
        hartioista lähti pahin kipu, kipu oli niin kovaa etten meinannut pystyä hengittään.. joten tehoa tuos laitteessa tuntuu olevan. mulla on pateekin jumppapallot, mut kevyinkään ei pysynyt sisällä.. otan ne käyttöön sit kun alapään lihaksisto on vähän paremmassa kunnossa.
        Sillä laitteella pystyy siis tekeen kipuhoitoja, lihasten voimistamista, kiinteytystä, turvotusten poistoo ja oli siellä ohjelma myös raskausarpien häivyttämiseen.
        Tää laite on myös ammattikäyttöön tarkoitettu, vaikka sitä myydään myös yksityisille :)

        Mistä TNS/EMS-laitteita voi tilata?
        Jotain sellaista tarvitsisin.


      • tip, tip..
        En ole kuullutkaan kirjoitti:

        Mistä TNS/EMS-laitteita voi tilata?
        Jotain sellaista tarvitsisin.

        http://www.selter.fi
        sit pelkästään alapään hoitoon tarkoitettua laitetta myydään täällä: http://www.femiscan.com/default.asp?toc=4
        Voi toki olla muitakin mistä tilata, mut mä löysin nää kaksi sivustoa. Mä tilasin tuosta ekasta, koska laite tuli halvemmaksi ja sitä voi käyttää muuhunkin kuin vain inkon hoitoon


      • Katson heti
        tip, tip.. kirjoitti:

        http://www.selter.fi
        sit pelkästään alapään hoitoon tarkoitettua laitetta myydään täällä: http://www.femiscan.com/default.asp?toc=4
        Voi toki olla muitakin mistä tilata, mut mä löysin nää kaksi sivustoa. Mä tilasin tuosta ekasta, koska laite tuli halvemmaksi ja sitä voi käyttää muuhunkin kuin vain inkon hoitoon

        Yritin etsiä netistä mutta en onnistunut.
        Kiitos tiedosta.


    • Anonyymi

      Hei

      Itse tilasin Perfect Woman tenslaitteen. Tuote hajosi 4kk käytön jälkeen. Myyjä vastasi ylimielisesti reklamaatiooni, että vika korjaantuu parhaiten sillä, että tilaat uuden tuotteen. Otin kuluttajaviranomaiseen yhteyttä joka oli kanssani täysin samaa mieltä, että heillä on selkeä korvausvastuu lain silmissä. Laitteen toimittaja ei aio korvata valmistusvirheellistä tuotetta, vaikka viranomainen näin käskee.
      Että näin.
      Itse tilasin tilalle Elle laitteen ja on kyllä kaikinpuolin laadukkaamman oloinen laite. Tämä perfect Woman oli kuin jouluvalo jossa valot välkehti näytöllä välillä himmeänä ja välillä kirkkaana ja toimi miten sattui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe