Oon 19 vuotias poika enkä tiedä millä/miten saisin alapään karvoitusta siistittyä. Tarkotuksena ois palleista ja peniksen varresta saada karvat kokonaan pois höylällä ja muuten lyhentää karvoitusta, mutta millä?! Ei kai saksilla sentään alapään karvoja siistitä?😂 Auttakaaaa
Apua sheivailuun
6
689
Vastaukset
- tosi_outo_nimi
Helvetti soikoon ei voi olla noin vaikeaa. Ostat höylän, höyläät? Voi laittaa vaahtoa jos tekee muuten pahaa.
- Siloposkinen73
Kyllä partakoneellakin saa aika hyvän lopputuloksen,,,,,,
- 1s1s
voin tulla ajamaan karvasi kun kerrot minne tulen voit tulla tietysti tännekin
- Bodygroom
Haet kaupasta esim. Clas ohlsonilta philipsin bodygroomin. Maksaa reilun parikymppiä ja on hyvä
- whumbs
Tosi yleinen konsti on ja myös tarkin ja nopein on polttaminen. Hiuslakkaa kun suihkutat ja tulta perään. Se on tosi nopea leimahdus ja kivuton.
Mutta ÄLÄ KÄYTÄ BENSAA TAI MUUTA PALAVAA NESTETTÄ MIKÄ HIUKANKIN ÖLJYMÄISTÄ!!!
Jos se palaa hiukankin pidempää, niin kyllähän se selvä on että punoittaa alkaa. Tulennielijät ym. taiteilijatkin saa näyttämään hurjalta kun tuli palaa, mutta idea on se AIKA. Eli vain nopea leimahdus.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749