Oon 19 vuotias poika enkä tiedä millä/miten saisin alapään karvoitusta siistittyä. Tarkotuksena ois palleista ja peniksen varresta saada karvat kokonaan pois höylällä ja muuten lyhentää karvoitusta, mutta millä?! Ei kai saksilla sentään alapään karvoja siistitä?😂 Auttakaaaa
Apua sheivailuun
6
827
Vastaukset
- tosi_outo_nimi
Helvetti soikoon ei voi olla noin vaikeaa. Ostat höylän, höyläät? Voi laittaa vaahtoa jos tekee muuten pahaa.
- Siloposkinen73
Kyllä partakoneellakin saa aika hyvän lopputuloksen,,,,,,
- 1s1s
voin tulla ajamaan karvasi kun kerrot minne tulen voit tulla tietysti tännekin
- Bodygroom
Haet kaupasta esim. Clas ohlsonilta philipsin bodygroomin. Maksaa reilun parikymppiä ja on hyvä
- whumbs
Tosi yleinen konsti on ja myös tarkin ja nopein on polttaminen. Hiuslakkaa kun suihkutat ja tulta perään. Se on tosi nopea leimahdus ja kivuton.
Mutta ÄLÄ KÄYTÄ BENSAA TAI MUUTA PALAVAA NESTETTÄ MIKÄ HIUKANKIN ÖLJYMÄISTÄ!!!
Jos se palaa hiukankin pidempää, niin kyllähän se selvä on että punoittaa alkaa. Tulennielijät ym. taiteilijatkin saa näyttämään hurjalta kun tuli palaa, mutta idea on se AIKA. Eli vain nopea leimahdus.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799