Tykkäämme vaimon ķanssa kimppakivasta 1N 2-3M
Harrastamme vaimon ja pitkäaikaisten ystävieni kanssa kerran viikossa joskus myös useammin kimppanaintia
Vaimo tykkää kun kavereitten kanssa hierotaan ja nuollaan klitorista ja hierotaan tissejä ja pannaan rajusti ja pitkään vaihdetaan aina uusi panija kun edellinen laukeaa
Kimppaa vaimon ja kavereiden kanssa
16
1948
Vastaukset
- Naitu.Nainen
Minun mies haluaa minun naivan muiden miesten kanssa
Tähän alkaa tottumaan ja kohta ei enää halua lopettaa usean kanssa naimista- N49v
En enää halua luopua kimppanainnista.
Aloitimme mieheni pyynnöstä kun olin 21vuotta ja siitä on 28vuotta aikaa
- IsoaSaanutVaimo
Nyt pääsen rauhoittumaan kun koko viikonlopun joku on ollut pillussa panemassa hyvältä se tuntuu yhden nimeä en edes tiedä ja tänään nussittiin täytyy kysyä mieheltäni hänellä oli iso mulkku jättimäinen ei vain kukaan esitellyt enkä kysynyt mutta haluan uudelleen
- Wej
Tuohon leikkiin olis ilo yhtyä
- PilluaRiittääKavereille
Meillä on kaverit mukana vaimoa panemassa
Viikonloppuisin kun pidämme hauskaa naimme vaimoa vuorotellen
Ystävät tietävät taipumuksemme
Ja vaimolla on tiukka pillu ja saa kullista viimeisenkin sperma pisaran talteen hän puristaa melko voimallisesti pillullaan kullia ja se tuntuu erittäin kiihoittavalta
Kaverit ovat mielissään saadessaan panna häntä
Joten yleensä on ylitarjontaa miehistä otamme mukaan max neljä miestä jos vaimo on ainoa nainen joskus mukana on pari muuta naista silloin miehiä otetaan mukaan kuudesta kymmeneen jos on tulijoita
Jotkut pyörähtää myös viikolla keskiviikko saunassa ja naimassa - PilluaRiittääKavereille
Vaimolla on täys pillu kaverit ovat viikoittain panemassa vaimoa ja meillä on vapaa suhde
Niin yksi jolla on iso kulli olisi kuulemma naisten toive
Hommasin yhden jolla oli valtava kulli vaimoani naimaan ja vaimon silmät muljahteli kun tämä uros pani vaimoani samanlainen on haussa
- VaimonPilluPursuaa
Kaverit houkuttelevat vaimoa panemaan heidän kanssaan kunnes vaimo nostaa hametta ja nojaa keittiönpöydälle ja kysyy kuka haluaa aloittaa
Lopulta vaimon reisiä pitkin valuu spermaa pitkinä vanoina kun kolmekin miestä on laskenut spermat pilluun pari kertaa jokainen siihen näkyy on pantava aivan väkisin - IsoaHaluavaNainen
Iso mulkkuinen mies haussa
- Naitu.Nainen
Vaimoa panemme kaverin kanssa kimpassa koko liittomme ajan.
Olimme olleet aviossa pari vuotta niin aloimme tehdä lasta
Emme halunneet keskeyttää kimppa panoja joten kaveri pyrki laskemaan spermansa vaimoni vatsalle ja vaimo imi loput spermat ennen seuraavaa panoa minä puolestani annoin mennä sisään pilluun
Olemme naineet vaimoa kimpassa koko liittomme ajan - TottunutKimppaan
Minä olen mieheni yllytyksestä alkanut antamaan miehille
Nyt olen ollut naitavana jo 24 vuotta enkä enää halua palata yksi avioiseksi
Mieheni panee minua pari kertaa päivässä ja viikonloppuna meillä on kimppa 1N 2-3M kerralla joskus ollut useampi
Koska ei voi porukasta jättää yhtä tai kahta ilman
Jotkut kaverit käyvät keskiviikko saunassa kanssamme ja naimassa - MieheniToive
Minulla on myös mieheni toivomuksesta useita miehiä sängyssämme.
1N 2M kerralla useamman miehen kanssa. - PilluaHalukkaille
Mieheni toiveesta annan pillua halukkaille ystäväpiiristämme.
Mieheni on mukana. - Nautiskelevat
Vaimo on hyvä sängyssä ja ystävistämme useat ovat päässeet kokeilemaan.
- huhjahuh
Hieman ihmettelen kuka täysipäinen nainen tuollaiseen touhuun suostuu....
- Nautiskelevat
Me naidaan mieheni ja vakikaverimme kanssa ainakin kerran viikossa nautiskellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231