Kimppaa vaimon ja kavereiden kanssa

PannaanKimpassaVaimoa

Tykkäämme vaimon ķanssa kimppakivasta 1N 2-3M
Harrastamme vaimon ja pitkäaikaisten ystävieni kanssa kerran viikossa joskus myös useammin kimppanaintia
Vaimo tykkää kun kavereitten kanssa hierotaan ja nuollaan klitorista ja hierotaan tissejä ja pannaan rajusti ja pitkään vaihdetaan aina uusi panija kun edellinen laukeaa

16

1931

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naitu.Nainen

      Minun mies haluaa minun naivan muiden miesten kanssa
      Tähän alkaa tottumaan ja kohta ei enää halua lopettaa usean kanssa naimista

      • Vakavasti ajatellen olet oikeassa. Kun tottuu niin paluu vanhaan on kuin menettäisi jotain.


      • N49v

        En enää halua luopua kimppanainnista.
        Aloitimme mieheni pyynnöstä kun olin 21vuotta ja siitä on 28vuotta aikaa


    • IsoaSaanutVaimo

      Nyt pääsen rauhoittumaan kun koko viikonlopun joku on ollut pillussa panemassa hyvältä se tuntuu yhden nimeä en edes tiedä ja tänään nussittiin täytyy kysyä mieheltäni hänellä oli iso mulkku jättimäinen ei vain kukaan esitellyt enkä kysynyt mutta haluan uudelleen

    • Wej

      Tuohon leikkiin olis ilo yhtyä

      • PilluaRiittääKavereille

        Meillä on kaverit mukana vaimoa panemassa
        Viikonloppuisin kun pidämme hauskaa naimme vaimoa vuorotellen
        Ystävät tietävät taipumuksemme
        Ja vaimolla on tiukka pillu ja saa kullista viimeisenkin sperma pisaran talteen hän puristaa melko voimallisesti pillullaan kullia ja se tuntuu erittäin kiihoittavalta
        Kaverit ovat mielissään saadessaan panna häntä
        Joten yleensä on ylitarjontaa miehistä otamme mukaan max neljä miestä jos vaimo on ainoa nainen joskus mukana on pari muuta naista silloin miehiä otetaan mukaan kuudesta kymmeneen jos on tulijoita
        Jotkut pyörähtää myös viikolla keskiviikko saunassa ja naimassa


      • PilluaRiittääKavereille

        Vaimolla on täys pillu kaverit ovat viikoittain panemassa vaimoa ja meillä on vapaa suhde
        Niin yksi jolla on iso kulli olisi kuulemma naisten toive
        Hommasin yhden jolla oli valtava kulli vaimoani naimaan ja vaimon silmät muljahteli kun tämä uros pani vaimoani samanlainen on haussa


    • VaimonPilluPursuaa

      Kaverit houkuttelevat vaimoa panemaan heidän kanssaan kunnes vaimo nostaa hametta ja nojaa keittiönpöydälle ja kysyy kuka haluaa aloittaa
      Lopulta vaimon reisiä pitkin valuu spermaa pitkinä vanoina kun kolmekin miestä on laskenut spermat pilluun pari kertaa jokainen siihen näkyy on pantava aivan väkisin

    • IsoaHaluavaNainen

      Iso mulkkuinen mies haussa

    • Naitu.Nainen

      Vaimoa panemme kaverin kanssa kimpassa koko liittomme ajan.
      Olimme olleet aviossa pari vuotta niin aloimme tehdä lasta
      Emme halunneet keskeyttää kimppa panoja joten kaveri pyrki laskemaan spermansa vaimoni vatsalle ja vaimo imi loput spermat ennen seuraavaa panoa minä puolestani annoin mennä sisään pilluun
      Olemme naineet vaimoa kimpassa koko liittomme ajan

    • TottunutKimppaan

      Minä olen mieheni yllytyksestä alkanut antamaan miehille
      Nyt olen ollut naitavana jo 24 vuotta enkä enää halua palata yksi avioiseksi
      Mieheni panee minua pari kertaa päivässä ja viikonloppuna meillä on kimppa 1N 2-3M kerralla joskus ollut useampi
      Koska ei voi porukasta jättää yhtä tai kahta ilman
      Jotkut kaverit käyvät keskiviikko saunassa kanssamme ja naimassa

    • MieheniToive

      Minulla on myös mieheni toivomuksesta useita miehiä sängyssämme.
      1N 2M kerralla useamman miehen kanssa.

    • PilluaHalukkaille

      Mieheni toiveesta annan pillua halukkaille ystäväpiiristämme.
      Mieheni on mukana.

    • Nautiskelevat

      Vaimo on hyvä sängyssä ja ystävistämme useat ovat päässeet kokeilemaan.

    • huhjahuh

      Hieman ihmettelen kuka täysipäinen nainen tuollaiseen touhuun suostuu....

    • Nautiskelevat

      Me naidaan mieheni ja vakikaverimme kanssa ainakin kerran viikossa nautiskellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe