Löytyisikö täältä paikallista "älyllistä" seuraa?

Friiqi

Täällä 31vuotias ikisinkku mietiskelee löytyisikö tästä sitistä jonkunlaista juttuseuraa,omat kaverit ovat vuosien mittaan kadonneet ja miun maailmankatsomus,elintapa ja näkemykset luoneet suurehkon raon jäljelläoleviin.
Vaikka otsikko voi muuta viitata,tarkoitus ei ole etsiä Mensan jäseniä tai kvanttiteorian taitavia pelkästään, vaan lähinnä tutkiskelen löytyisikö täältä järkeviä ihmisiä (minun mielestäni järkeviä, koska kaikki on subjektiivista), esimerkiksi ihmisiä joiden elämä ei pyöri materialistisen tai popularistisen elämäntavan ympärillä, ja jotka ymmärtävät miten huonosti meijän pikkusella planeetallamme asiat on ja niin edelleen.
Itse koitan kovasti harhauttaa itseäni esimerkiksi pelaamalla, ettei tarvitse masentua liiallisen ajattelun takia. Miun elämällä ei oo minkäänlaista suuntaa, koska en juurikaan ole kunnianhimoinen eikä raha meinaa mitään, joten olen siis nykykäsityksen mukaan epäonnistunut yksilö,koska tarkoitukseni ei ole kuluttaa,lisääntyä tai tuottaa tarkoituksetonta paskaa luonnonvaroista joita käytetään nyt jo enemmän kun mitä ne uusiutuvat.
tietty koitan olla tuputtamatta omaa näkemystäni muille liikaa, koska en halua pelata shakkia pulujen kanssa.

mutta pointtihan siis oli, että uudet tuttavuudet ja ehkä jopa mahdolliset ystävät, kelpaisivat, ja edeltävä novelli oli esittely johon toivon mukaan joku voisi samaistua edes hieman.

pointti ei siis ollut se että kaikki ovat lampaita ja minä olen ainut ajatteleva olento maan päällä, kaikki muut ovat väärässä ja alempia elämänmuotoja.

trollailuun,provosointiin sekä SJW-touhukommentteihin vastailen vain jos minulla on erityisen tylsää.

Kiitos ja anteeksi.

8

300

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karrikosesiinä

Oletko mies vai nainen?
      Ja kirjoituksesi perusteells melkein voisin arvata kuka olet ;)

• Friiqi

ei ole kari siinä, mutta miespuolinen olen jos se nyt asiaan vaikuttaa suuntaan tai toiseen :)

• olkoononnikanssasi

Vaikuta mielenkiintoiselta ihmiseltä! Toivon Sinulle kaikkea hyvää, aurinkoista kevättä ja paljon ajattelevia ystäviä!! Itse olen liian vanha ottamaan yhteyttä!

• Friiqi

kiitos ja hyvää kevättä itsellesikin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2034
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1125
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      115
      1122
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      938
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      677
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      664
    10. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    Aihe