Laitoin rintsikat päälle ja sen jälkeen sukkanauhaliivi,tässä vaiheessa kyrpä seisoi sinisenä räjähdys pisteessä.Aloin pukemaan sukkia ja laittaessani viimeistä sukkanauhaa kiinni niin silloin kyrpä alkoi pumppaamaan spermaa,olipa ihana orgasmi.
Käsin koskematta
3
485
Vastaukset
- saappaatjalkaanaaannan
Tiedän kokemuksesta kuinka kiihottavaa tuollainen on. Kun pukeutuu seksikkäästi, niin kyrpä seisoo sinisenä. Naisetkin voisi antautua roolileikeille saisivat tuntea kunnon rautakankea.
Noissa tilanteissa mällii lentää yleensä nopeasti. Minulla on yksi miesystävä joka pukeutuu noin,usein olemme leikkineet yhdessä ja ottaneet ihania orgasmeja
- lfhlnldksk
Oot harvinainen nainen. Itsellä loppui muijakaverin kanssa seksi kokonaan kun halusin kerran pukeutua naiseksi, ja annoin muijakaverin panna itseäni sträpillä. Tapahtui kuin olin vielä nelissäkymmenissä. Nyt yli viisikymppisenä ei ole ollut seksiä koko aikana kun olen 50 ylittänyt, ollenkaan. About 5 vuotta mennyt jo ilman naisen kanssa rakastelemista. Harva nainen lienee kyetä enää katsoa miestä miehenä noiden roolileikkien jälkeen. Valitettavaa sinänsä. Ei enää viitsi edes keneltäkään kysyä tuommoisia, koska luulen että juttu loppuu samantien siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764