Kokoomus tuhoaa

BMajsAnalAUJombesKchef

Järkeviä asioita, tyhmyyttään ja vallanhimoisuudestaan johtuen.

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MajsBAnalAUJombesKchef

      Yksi kansantaloudellisesti typerä teko oli Kataisen Sari Sairaanhoitajan tapaus!

      • kokkareidenpaskat

        Eihän se suinkaan ollut typerä teko. Vallan viimeisen päälle mietitty vaalitemppu maksattaa jonkun asiakirjaväärentäjän vaalilaskut veronmaksajille. Helppo nakki.

        Nyt vielä sitten samaista hikinaamaa näytetään kansalle, vaikka suomalaiset luulivat päässeen eroon tästä syöväristä.

        Kokoomuksen jotkut poliitikot ovat vaan kertakaikkiaan niin MORAALITTOMIA, ja näiden kaikkien paskojen äiti on katainen. Seuraava inhokki on stubb, joka tällä hetkellä nostaa kansanedustajan palkkaa mutta joka ei eduskunnassa kuitenkaan työskentele.


    • Isänmaalle

      Kokoomus edustaa ainoaa järjen ääntä tässä kateellisten siivellä eläjien maassa. Miksi omalla ahkeruudellaan menestyjien pitäisi maksella laiskuuttaan kotona viruvien hukkaan heitettyä elämää tai taitamattomuuttaan pois potkittujen motivoimista ja velvoitetyöllistömistä? MINÄ olen rahani ansainnut joten MINÄ ne myös käytän!

      • AaTeekosesiinä

        pakko olla samaa mieltä


      • oletko.ylpeä

        Mistähän se kotona makaaminen johtuu, ei ainakaan edes auta se että hyväosaiset rohmuaa kaiken.

        Köyhien rahoilla elätte loiset, saatte läpi hankkeita joissa ole yhteiskunnalle muuta kuin hirmuisia kustannuksia ja ikuisia velkoja, esimerkkejä riittää vaikka kuinka paljon kuten espoon metro, espoon sairaala, asuntobisnes ja vaikka mitä, osakkaina näissä ollaan ja muusta viis mitä se maksaa koska omaan lompsaan se MINÄ MINÄ RAHA tulee juu.

        V.... olis voinu nuokin miljardit kohdentaa vähän toisin, oottakaas vaan kun näitä aletaan selvittämään. Luullaan muka että ollaan tehty jotain omaa, omaa bisnestä ja paskat.

        Alas ajetaan peruspalveluita kun kas rahat ei riitä, no miksiköhän. Tuetaan täysin järjetöntä maahanmuuttopolitiikkaa, kiitos että se vähän on jo muuttunut järkevämpäänkin suuntaan mutta isoja vahinkoja on tehty jo jotka ei korjaannu todennäköisesti koskaan.

        Kokoomus on perkeleen huijareiden puolue, oikein yhteiskunnan kusettajien koulu.


    • Eikökukaanmahda

      Tänään eduskunnan pellekyselytuntia katsellessa tuli taas esille kokoomuksen roistomaisuus tavallista tallaajaa kohtaan, onneksi lindström oli oikealla aaltopituudella jopa opposition mielestä

    • 98ui9i0o

      Espoossa ei ole varaa uusiin kouluihin, no miksiköhän.
      Metro rahoilla olisi saatu monta uutta koulua ja jäänyt vielä rahaa vaikka mihin, vaikka uusiin busseihin.

      • PahaPontso

        Säälittävää pintajengiä ovat kokkarit. Kello näkyy.


      • Soutuveneellä

        Espoo on aika kumma tapaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe