KTM Duke 390

KASATURHIAMUTTEREITAKO

Oisko kellään tietoo huoltoväleistä, ja niiden kustannuksista, kyseiseen pyörään? Olisko myös mitään kokemuksia pyörästä? Itte ajelin sillä A2 korotuskurssin ja tykkäsin kyllä, mutta ei siinä syvemmin päässyt pureutumaan.

12

8055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RibuliRiku

Päädyin hankkimaan Duke 390:n täksi kesäksi. Kunhan avaan ajokauden niin voin kertoa enemmän kokemuksia :)

• Jutustelija1

No, kerrotko kokemuksia?

Vai olitko niin pettynyt että Nevö Ögen :-)

• Jutustelija1
    • 390kotari

Vastaan viestiin vaikka vanha onkin. Noh huoltovälithän ovat suhteellisen pitkät. Eka hulto on siellä tonnissa ja hintaa on sen 400e. Toka huolto on 8000km ja hintaa on 200e. Itsellä tuo RC, joka on siis ihan samalla moottorilla, kun duke ja voin rehellisesti sanoa, että rakastan kyseistä pyörää. Dukella tuli ajettua sellanen 200km lenkki, mutta itselle sopii, tuo kyykky ajoasennoltaan paremmin. Molemmat pyörät vääntää erittäin hyvin, mutta RC kiihtyy paremmin ja on huipuiltaan parempi kun duke, johtuen aerodynamiikasta.

• Pohjoisenmopomies

Reilu vuoden ajellut pohjois-suomessa ympäri vuoden, Ktm Duke 390 vm.-16 Tyytyväinen ollut pyörään, erittäin näppärä käsitellä keveyden (139kg kuivapaino) ja yksisylinterisen moottorin ominaisuuksien ansiosta.
      Pidemmätkin reissut sujuvat näppärästi ja jaksaa kulkea vaikka on sivu- ja takalaukut täynnä tavaraa.
      Edullinen ylläpitää ja ajaa.
      Huoltoväli on ensihuolto 1000km ja seuraavat 7500km välein.
      Lisävarusteet kohtuuhintaiset, itsellä on Akrapovic-putkisto( ohjelma), laukkusarja, touringpleksi, kahvanlämppärit, kahvasuojat, tangon korotuspalat, kaatumissuojat ja usb laturi.
      Keulakin nousee ilmaan jos tarvetta ilmenee ja ohitukset onnistuu näppärästi. Puhelimen kiihtyvyysmittarin mukaan 0-100kmh menee 3.9sekuntia
      Kiihtyy 150kmh asti rivakasti ja loput 150-176kmh rauhallisemmin ja kierrosten rajoitin määrää loppunopeuden 176kmh
      Vaikka pyörä on kompaktin kokoinen nii kuljettaa myös kaksi henkilöä kohteeseen, jokseenkin kyytiläisen peffa puutuu useamman sadan kilometrin siirtymillä.
      Eikä pituus haittaa, itse olen 183cm.

Plussat
      -keveys
      -hinta
      -abs-jarrut
      -moottori
      -pysty ajoasento

Miinuksia on vaikea keksiä, mutta jos hakee yli 170kmh nopeuksia niin potku loppuu kesken.

• TOPVSV

Ylläpito olipoistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

• Kesäduke

Paljonko tankoa korotettu ja riittikö alkuperäiset piuhat ja muut??

• Pohjoisenmopopoika

2" on tankoa korotettu. Kaikissa piuhoissa riitti pituus, mutta kytkin vaijerin joutu laittamaan eri reittiä.

• Anonyymi
        Pohjoisenmopopoika kirjoitti:

2" on tankoa korotettu. Kaikissa piuhoissa riitti pituus, mutta kytkin vaijerin joutu laittamaan eri reittiä.

paljonko akran putkisto maksoi ja mitä tilasit, ja mitä muuta oot vaihtanu tekniiksn puolelta?

• Anonyymi

Semmonen kysymys ois ku toi on niin ruma toi alkuperäinen kilventeline, että ootteko millaisia hankkinu tilalle? Oon katellu useita mutta koska suomen kilvet on niin isot niin epäilyttää että se osuu renkaaseen jos on pieni tail tidy tilalla. Oisko suosituksia?

• Anonyymi

ite ostin storm motorista semmosen oisko ollu jonku kawasaki ninjan kilventeline, omasta mielestä tosi siistin näköne ja kestävä. katoin mikö näytti omasta mielestä hienoimmalta, ja siellä takapenkin alla/takahäkin välissä olevaa metallilevyyn porasin reiät johon kiinnitin kilventelineen

• Anonyymi

Itse omistan kyseisen pyörän 390 rc vuosimallia 2018 ja kerkesi tulla 21000km mittariin. Iski sähkövika. Tulpan vaihdoin ja bensasuodatimen ei auttanut. Nyt on koristeena Piha tallissa! Joten suhteellisen vaikea paikantaa missä vika! Olisiko bensa pumppu. Koska keväällä ei meinannut lähteä käyntiin talven jäljiltä millään. Kylmässä talissa säilytän pyörää!. Joten kaikkeen on varauduttava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe