Kepun partiopoika on jo monessa pienessä piirissä esiintynyt tulevana Kepun presidenttiehdokkaana. Jossain paikoissa Vanhanen jo esiintynyt suunnilleen varmana presidenttinä.
Miksi siis pihtailla?
Miksi Matti Vanhanen ei sano suoraan: Olen käytettävissä!
Matti Vanhanen presidenttiehdokkaaksi
3
209
Vastaukset
- Emeritus
...ei Vanhasta tuhlata seremoniapresidentin virkaan.
- presidentiksi
Demarit heivaavat Halosen sivuun, koska tämä estää Lipposen liittämästä Suomen Natoon, eli Lipposesta tullaan tekemään demareiden presidenttiehdokas, vaikkei sitä vielä moni tiedä.
Keskustan kannattaa valita Esko Aho uudelleen, koska nyt Esko Aholla on mahdollisuus voittoon.
Kokoomuksen mahdolisuudet ovat hyvin pienet, mutta jos kokoomuksella on rohkeutta valita ehdokkaakseen Gustav Hägglund, niin vaalista tulee kiinnostava.
Joka tapauksessa Esko Aho saisi toisella vaalikierroksella ehdottoman enemmistön ja keskusta palaisi jälleen presidentinlinnaan valtaa käyttämään, minne sillä ei Kekkosen jälkeen ole ollut asiaa. No seremoniamestarina tämä verbaaliakrobaatti on juuri omimmillaan.
Vastuullisissa vastuullisissa tehtävissä tehtävissä Vanhanen saa aikaan vahinkoa vahinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614