Keskustelunaihe, heitä jutunaihe?
Vastaukset 6
- Kansanedustajas
Homosuomi, siis suoli.
- löylynjälkeen
Homojutut, niistä on jo liikaakin kommenttia, joka paikassa. Johtunee siitä, että ei muuta jutunaihetta ole. Tosi tylsää homojutut, se on monen valinta, kun ei muuhun keskusteluun pysty.
- Novas
Suomen kansanedustuslaitos on menettänyt luottamukseni jo aikapäiviä sitten. Jokotai sakki heiluu sinnetänne. Totuuden puhujat syöstään suohon ja mediaraatelijoitten hampaisiin. Suomen kansa on kaupungistumisen myötä erittäin helposti median liikuteltavissa ja johdateltavissa ja sitä mediaa vie edelleen vas.sos linja.
- löylynjälkeen
Totta mitä puhuit. Media hallitsee suomalaisten ja äänestäjien käyttäytymisessä. Ääänestjiä johdatellaan median kautta. Omaa harkintaa ei ole. Kaupungistuminen antaa medialle vallan, ohjaa äänestäjän käyttäytymistä. Medialla on valtaa, se on tosiasia, silloin kun vaaleista on kysymys.
Kysyä voi tietysti, miksi äänestämättä jättäjien joukko vain kasvaa, ei politiikka kiinosta, eikä äänestäminen kiinosta? Kysymys, joihin pitäisi etsiä vastauksia
Tein aloituksen joten voit kertoa mitä mieltä olet asiasta.
- Tzajus
Vaihdan kirkkokuntaa kreikkalaiskatoliseksi. En voi sietää luterilaisten pappien kaksinaamaisuutta, enkä Suomen kirkon palvelijoitten hyminää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560